Gå til innhold

Matkøen på IKEA- skjelt ut av unggutt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.8.2016 den 1.14, AnonymBruker skrev:

Så fint da:) Jeg er ikke alenemor selv om jeg var der alene med den ene sønnen min. Mannen min måtte være hjemme og passe minsten:)

Anonymkode: d8d29...e45

Passe?? Fedre passer ikke sine egne barn. 

Ja - helt random men virkelig- hvis jeg hadde fått høre av faren til barna at jeg passer barna mine hadde jeg blitt dødsfornermet.

Anonymkode: c4e4c...070

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom til å tenke på denne episoden igjen nå, får helt vondt inni meg og er nesten på gråten:( TS

Anonymkode: 219a2...853

Du har fått ny bruker siden sist?

Anonymkode: d1a5e...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har fått ny bruker siden sist?

Anonymkode: d1a5e...c86

Ja:)

Anonymkode: 219a2...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom til å tenke på denne episoden igjen nå, får helt vondt inni meg og er nesten på gråten:( TS

Anonymkode: 219a2...853

Seriøs?  Du blir på gråten 2 år etter av en gutt som var litt frekt?  Nå må du gi deg. 

Anonymkode: 603dc...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøs?  Du blir på gråten 2 år etter av en gutt som var litt frekt?  Nå må du gi deg. 

Anonymkode: 603dc...f6e

Det er jo ikke ts du svarer.

Anonymkode: 0e90b...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.8.2016 den 1.47, AnonymBruker skrev:

Han hadde sikkert liten tiss. Eller så var han omskjært og aggressiv. 

Anonymkode: b4792...4c3

Omskåret? Hva har det med saken å si? Haha så teit!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er TS, og jo, det sårer veldig når jeg tenker på det som skjedde for 2 år siden.

Anonymkode: 0dc9c...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2016 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Var på IKEA i kveld sammen med sønnen min og sto i matkøen, siden vi ikke skulle ha varmmat så begynne vi å gå forbi varmmatdisken da vi kommer så langtfra plutselig så snur det seg en unggutt i begynnelsen av 20 åra seg som står og venter på å få varmmat og sier frekt til meg at j må slutte å snike i køen og da svarer jeg bare at jeg skal ikke ha varmat, men men tenker j da litt fornærmet over måten han snakket til meg så da blir j bare stående der jeg er da og tenker at jeg får vente ril han har fått maten sin da dør jeg går bort til kassa og betaler, men da ber jo de som står bak meg om at jeg må gå siden det blir fullstendig trafikkåret hehe, så da sier jeg bare at jeg får ikke lov til å gå videre av han fyren der for han bestemmer over køen her, og fa klikker d for hsn frekke fyren haha og sier at jeg må skjerpe meg siden jeg har med lite barn!! Han er 8 år forresten, så ender d m at fyren som står bak meg i køen får frem og kaller han for frekk og lurer på om ikke hsn har en dårlig dag haha, faens tulling, tror han ble rimelig flau da jeg spurte de ansatte om det er meningen at man skal stå i køen for varmmat da man ikke skal ha det og de sa NEI man skal gå forbi mot kassen! Så j fortalte det til hanfyren etterpå at han tok feil, men da bare satte opp et ekkelt usikkert glis og sa åååååjaaaaa! Jævla idiot, snakke så frekt til folk som han, ødelagt hele dagen min, begynte nesten å gråte og er lei meg enda. Drittunge!! Hva trodde dere som har vært på IKEA og kjøpt mat selv om køen der?? Mener at han burde sagt beklager til meg med tanke på måten han snakket til meg på.

Anonymkode: d8d29...e45

Her er det så mye skrivefeil og umodenhet at jeg lurer på om dette er trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Passe?? Fedre passer ikke sine egne barn. 

Ja - helt random men virkelig- hvis jeg hadde fått høre av faren til barna at jeg passer barna mine hadde jeg blitt dødsfornermet.

Anonymkode: c4e4c...070

Omg!!! Du skjønte hva hun mente! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er TS, og jo, det sårer veldig når jeg tenker på det som skjedde for 2 år siden.

Anonymkode: 0dc9c...f73

Jeg kjenner at jeg også blir veldig såret. Orker ikke jobb mer grunnet dette. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjallabajss skrev:

Jeg kjenner at jeg også blir veldig såret. Orker ikke jobb mer grunnet dette. 

 

Uff da, så trist å høre. Skal vi gråte sammen og spise popkorn? Kanskje se noe på tv og skravle?

Anonymkode: 0dc9c...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da, så trist å høre. Skal vi gråte sammen og spise popkorn? Kanskje se noe på tv og skravle?

Anonymkode: 0dc9c...f73

Ja gjerne det skjønner heller ikke hvorfor punktum er så viktig punktum

Allé kjefter på oss

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom til å tenke på denne episoden igjen nå, får helt vondt inni meg og er nesten på gråten:( TS

Anonymkode: 219a2...853

 

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er TS, og jo, det sårer veldig når jeg tenker på det som skjedde for 2 år siden.

Anonymkode: 0dc9c...f73

:klo:

Anonymkode: d1a5e...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjallabajss skrev:

Ja gjerne det skjønner heller ikke hvorfor punktum er så viktig punktum

Allé kjefter på oss

 

Verden er et kjipt sted noen ganger, men her skal vi ha det koselig og god mat, bare vi to :)

Folk og punktum... jeg får legge ut masse punktumer så kan folk legge det inn når de trenger pustepause.

..............

..............

Anonymkode: 0dc9c...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halloooo det er jeg som er TS! 

Og jeg er fortsatt sykmeldt pga dette, ufør har blitt nevnt 

Anonymkode: 4490d...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er meningen at man skal stå i kø slik man kommer inn i kø, selvom en ikke skal ha varmmat..?

Var iallefall en dame som gjorde det samme som deg og gikk forbi alle som skulle ha varmmat, hun fikk pent beskjed av de i kassa om å gå bakerst og stille seg i kø på nytt, helt ved inngangen.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Ajve skrev:

Tror det er meningen at man skal stå i kø slik man kommer inn i kø, selvom en ikke skal ha varmmat..?

Var iallefall en dame som gjorde det samme som deg og gikk forbi alle som skulle ha varmmat, hun fikk pent beskjed av de i kassa om å gå bakerst og stille seg i kø på nytt, helt ved inngangen.. 😊

Gikk som vanlig i klem frem til varmmaten starter, man plukket kjølevarer før man kommer dit som feks smørbrød og så går dem som ikke skal ha varmmat rett til kassa for å betale. Jeg spurte også i kassa etterpå om det er meningen at de som ikke skal ha varmmat må stå sammen med de som skal hs det og vente på st dem både bestiller og får utlevert maten sin, svaret jeg fikk av den ansatte var at de som ikle skal ha noe fra varmdisken skal gå direkte å betale.

Anonymkode: 219a2...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...