Gå til innhold

Gave til kresen 13 år gammel jente?


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Hva gir man til en kresen 13 år gammel jente da? Hun er veldig nøye på klær i allefall, og bruker kun merkeklær. Hun driver med sport, både langrenn, håndball og fotball. Noen tips? ca 150-200 kroner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skulle kjøpe noe parfyme/såpeprodukter etc., kjøp noe skikkelig. Jeg har ikke tall på hvor mange flasker med diverse overparfymerte bestemorgreier jeg har stående fra den tiden - slike ting blir ikke brukt opp. Vet ikke hvordan det er andre steder, men på det parfymeriet jeg oftest får gaver ifra får man ikke byttet gavepakninger, det er ganske dumt hvis man ikke liker eller tåler lukten etc. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en har lyst å gi noe fra et parfymeri, er vel det beste å gi et gavekort. Det er ikke lett å vite hvilken parfyme andre passer. Hadde jeg fått det når jeg var 13 hadde jeg blitt kjempeglad. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

-undertøy

-gavekort på klær

-cd-plater og DVD filmer (evt gavekort)

-kontantkort til mobilen

-pynt til rommet

-ørepynt,smykke o.l

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M er vel et fint å rimelig sted å finne kosmetikk, hårpynt og lignende? Hun må vel ikke ha de dyreste kosmetikkmerkene?(da lurer jeg på hvordan en 13åring har råd til det vanligvis..for det har ikke jeg en gang.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Ingrid_*

Kjøp en bok, eller en cd. gavekort går an, men det er koseligere å få noe du selv har tenkt ut, for eksempel en bok som har betydd noe for deg som tenåring el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville satse på gavekort på cd, det er safe...

Evt gavekort på parfymeri, der finner hun nok en lip gloss eller noe. Bedre å få velge fargen selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med noen kullbiter, som en straff på at hun er så kresen?

Det var da en fin tanke, helt i nestekjærlighetens ånd?!?

Enig med Frysepulver. Kjøp gavekort, kanskje ikke på parfymeri, men på HM. Det må hun klare å finne noe hun liker.

Endret av Brunhilde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde blitt drittglad for en god fotball når jeg var tretten, det har man alltid bruk for hvis man liker å spille, lix.

Hvis datteren min hadde fått en fotball til jul, tror jeg ikke stemningen hadde blitt så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem med kusina til samboeren min. Ikke lett å finne noe til disse små og kresne jentene. Jeg endte opp med øredobber fra Pilegrim! De har mye fint til jenter i den alderen og ikke koster det så mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis datteren min hadde fått en fotball til jul, tror jeg ikke stemningen hadde blitt så god.

Da jeg var 13 var fotball hele livet mitt, så jeg hadde blitt kjempeglad for det den gang. :ler:

Utenom det, så hadde gavekort kommet som en god nummer to. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...