AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Del Skrevet 29. juli 2016 Smartphoto og fotoknudsen sier at bildende mine har feil filtype, og at de må være JPG, men på egenskaper på bildene står det JPG. Hva kan jeg gjøre? Lager fotobøker og dette har aldri skjedd før. Anonymkode: 252ca...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 31. juli 2016 #2 Del Skrevet 31. juli 2016 Hvilken filtype er det fotoknudsen og smartphoto mener du skal ha for å få laget fotobok? Benytter de et annet bildefilformat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Del Skrevet 31. juli 2016 De vil ha JPG Anonymkode: 252ca...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 6. august 2016 #4 Del Skrevet 6. august 2016 Den 31.7.2016 at 22.15, AnonymBruker skrev: De vil ha JPG Anonymkode: 252ca...28c Kan det være tilfellet at det er feil type JPG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 7. august 2016 #5 Del Skrevet 7. august 2016 Kan det ha sneket seg inn æ, ø eller å i filnavnet? Prøver du å laste opp mange bilder samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestevenninna di Skrevet 27. august 2016 #6 Del Skrevet 27. august 2016 Hm. Jeg veit ikke hvorfor, men kan dele ett lite triks jeg bruker når jeg ikke får til å bytte til riktig "peg". Obs. Anbefaler deg å <kopiere> ett bilde å prøve på det, så du ikke forandrer bilde med uhell. Det du gjør er å høyreklikke på bildet med musa di og velg <åpne med>. Da kommer det opp mange alternativer. Velg <Paint>. Så blir bildet åpent i paintprogrammet. Ikke gjør noe med bildet. Bare trykk på øverst til venstre hvor lagringsalternativene står under. Beklager husker ikke hva den heter. Men du finner den i en unnerkollonne lett for den heter <lagre som>. Her velger du <JPG> som står sammen med andre filtyper. Kommer ann på PCen, men nå vil det opprettes (enda) en kopi(2), bare at denne har riktig filtype. Prøv å last denne fila opp på fotoknudsen og se om den funker. Dette er en veldig langdryg og kronglete måte å gjøre det på, helt sikkert. Men det fungerer alltid til meg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå