Gå til innhold

Noen som bruker Dermal Clay fra Dermalogica?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på om jeg skal bestille denne (de har endelig fått den inn på strawberrynet).

Hvilken hudtype har dere? Etter Antibac-fiaskoen er jeg redd den blir for uttørrende.. :-?

Og har dere prøvd å bruke Dermal clay som maske? Og en siste ting, fjerner denne foundation etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

jeg har begynt med dermal clay for ca en uke siden og liker den veldig godt.

Men jeg har veldig fet hud også da.

Syns at special cleansing gel ble litt for lite, og tror antibac vil bli hakket for mye.

Har fått litt kviser nå, men har ikke tørr hud.

Mener å ha lest her at det er vanlig hvis man bytter rens o.l. den første mnd. Så jeg skal teste den ut en 1mnd til.

Syns den hjelper mot den fete huden. Blir ikke så fort oljete i panne osv.

Jeg bruker ikke foundation så jeg aner ikke om den fjerner det lett. Skulle da tro de da det er en ansiktsrens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Har du sjekket anmeldelsene hos makeupalley.com? Det pleier jeg ofte å gjøre hvis jeg er i tvil om et produkt passer meg eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket anmeldelsene hos makeupalley.com? Det pleier jeg ofte å gjøre hvis jeg er i tvil om et produkt passer meg eller ikke. :)

Hehe, ja... Jeg liker MUA kjempegodt, men av og til blir jeg mer forvirret av å se der. Er så mye motstridende svar..

Men tror jeg skal bestille Dermal Clay, trenger jo en ny rensekrem. Selv om det sikkert bare er snobben i meg som snakker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...