Gå til innhold

Har du vært noens første? Tatt jomfrudommen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.7.2016 den 13.43, EEØm skrev:

Ja, og han tok min. Nå har vi vært sammen i 16 år

Dere er heldige 

Anonymkode: b732a...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 18 og hun var 16. Første gang for begge. Men kan ikke si at det var helt fullbyrdet, hun var veldig anspent og jeg ville ikke gjøre henne vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt noen selv, i alle fall 6. Første når jeg var 19 med ei på 16 og siste når jeg var 27 med ei på 17. Det digge med å ta jomfruer er at det bare er å gunne på uten kondom. Trenger ikke bekymre seg om kjønnssykdommer, så bruker aldri kondom med jomfruer. Liker og tanken på at jeg "eier" dem, de vil alltid huske den første de hadde sex med og den første som kom inni dem.

Mista egen jomfrudom med ei på over 30 når jeg var 16 selv.

Anonymkode: c9485...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg drev på litt med ei stund bodde i et hybelhus med tynne vegger, veldig lydt. 

For å gjøre en lang historie kort, den 17 år gamle jenta på nabohybelen hadde hørt oss og var "nysgjerrig" på meg. 😁

Anonymkode: 7963b...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt noen selv, i alle fall 6. Første når jeg var 19 med ei på 16 og siste når jeg var 27 med ei på 17. Det digge med å ta jomfruer er at det bare er å gunne på uten kondom. Trenger ikke bekymre seg om kjønnssykdommer, så bruker aldri kondom med jomfruer. Liker og tanken på at jeg "eier" dem, de vil alltid huske den første de hadde sex med og den første som kom inni dem.

Mista egen jomfrudom med ei på over 30 når jeg var 16 selv.

Anonymkode: c9485...025

Skadet.

Anonymkode: 5f566...7d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, enda en av det slaget, TS. Han var snål, han var kjapp, han gjorde ditt, han gjorde datt. Alt feil ved ham, stakkar. Merkelig om TS sitt første ligg var så perfekt, hva om du ble evaluert av din første, og tråkka på med samme ordlyd?! Hva om den enorme erfaringa di gjorde stakkaren nervøs, og at alt det kleine og alt som gikk i dass faktisk var din skyld?!

Voks opp, menneske!

Anonymkode: dd860...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg drev på litt med ei stund bodde i et hybelhus med tynne vegger, veldig lydt. 

For å gjøre en lang historie kort, den 17 år gamle jenta på nabohybelen hadde hørt oss og var "nysgjerrig" på meg. 😁

Anonymkode: 7963b...48e

Kan legge til at jeg tok "analjomfrudommen" (om man kan si det) på ei skilt dame i nabolagt mitt mange år senere. Hun var kåt , vill og gal i senga, men hadde aldri hatt analsex. Hun var nærmere mine foreldre i alder enn meg, men en herlig sengepartner.

Anonymkode: 7963b...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok hverandres. Er sammen enda, 18 år og to barn senere 🙂

Anonymkode: 15e73...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var jomfru da vi traff hverandre for 20 år siden. Jeg hadde hatt to tidligere, men kunne ikke akkurat si at jeg var noe særlig erfaren.

Anonymkode: b9cff...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2016 den 15.02, Alterego666 skrev:

Tre ganger. To første ikke mye å skrive hjem om. Siste var 25 år gammel, og hun var veldig ivrig etter å ta igjen det forsømte.

Det er jo litt koselig uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke bekymre seg om kjønnssykdommer, så bruker aldri kondom med jomfruer.

Ganske rævva gjort mot dem da. De veit jo ikke hvor du har vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Tension skrev:

😂 Takk, trengte en latter.

Det er sant,- faktisk.

Anonymkode: 3cd84...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen var hverandres første. Var veldig romantisk, fint og deilig

Anonymkode: 2067f...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...