Gå til innhold

Fortjener Breivik playstation 3?


UkjentN

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Yme skrev:

Jeg kan nok om psykiatrien, og hvordan den fungerer i lovverket, til å se at mye av det du skriver ikke stemmer.

Jeg har ikke sett deg fremvise nok kunnskap om psykiatrien til å avvise de første rettskyndige på et faglig grunnlag. Snarere tvert imot.

Eller ønsker du å gå i klinsj med meg om erfaring med psykiatrien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Jeg har ikke sett deg fremvise nok kunnskap om psykiatrien til å avvise de første rettskyndige på et faglig grunnlag. Snarere tvert imot.

Eller ønsker du å gå i klinsj med meg om erfaring med psykiatrien?


Okei, en siste gang... Det jeg gjør, er å gi en forklaring på hvorfor jeg ikke diskuterer omstendighetene rundt Breivik med deg.

Det jeg ønsker, er enkelt og greit å ikke ha en diskusjon angående Breivik, med deg... Eller å ha diskusjoner om noe som helst, når argumentene man får, i mine øyne, begynner å se ut som konspirasjonsteorier.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Yme skrev:

Det jeg ønsker, er enkelt og greit å ikke ha en diskusjon angående Breivik, med deg...

Hvilket jo nettopp er det som gjør argumentet ditt om Brevik svakt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jus sanguinis skrev:

Hvilket jo nettopp er det som gjør argumentet ditt om Brevik svakt.

 


Ja, man legger naturligvis ikke så veldig mye anstrengelse i ting man ikke har lyst til å gjøre, stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Yme skrev:


Ja, man legger naturligvis ikke så veldig mye anstrengelse i ting man ikke har lyst til å gjøre, stort sett.

Sannhet er likevel noe en hver mann bør etterstrebe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jus sanguinis skrev:

Sannhet er likevel noe en hver mann bør etterstrebe.

 


Jepp, og den finner man sjeldent i konspirasjonsteorier, med noen veldig få unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Yme skrev:


Jepp, og den finner man sjeldent i konspirasjonsteorier, med noen veldig få unntak.

Nå bare ror du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Nå bare ror du.


Jeg har forklart deg at jeg tror det du skriver er basert på konspirasjonsteorier, så jeg kan ikke se at det er å ro, når jeg bare repeterer det jeg allerede har gitt uttrykk for.

En annen ting med "å finne sannheten" er at det er sikrere å finne den hos fagfolkene, enn hos fremmede mennesker på internett, og det vil derfor være lite fornuftig å velge informasjon fra sistnevnte, når det er en rekke fagfolk, både innenfor psykiatrien og jussen, som sier noe helt annet enn det den fremmede internettmannen sier. Spesielt når han ikke en gang kommer med kilder.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Yme skrev:


Jeg har forklart deg at jeg tror det du skriver er basert på konspirasjonsteorier, så jeg kan ikke se at det er å ro, når jeg bare repeterer det jeg allerede har gitt uttrykk for.

En annen ting med "å finne sannheten" er at det er sikrere å finne den hos fagfolkene, enn hos fremmede mennesker på internett, og det vil derfor være lite fornuftig å velge informasjon fra sistnevnte, når det er en rekke fagfolk, både innenfor psykiatrien og jussen, som sier noe helt annet enn det den fremmede internettmannen sier. Spesielt når han ikke en gang kommer med kilder.

Bortsett fra at uenigheten ikke dreier seg om to tilfeldig uvitende, men om psykiatrifaget som sådan.

Hvordan ser du deg selv så bidra rent faglig? På den måten at Brevikdommen er riktig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fortjener IKKE playstation,å han fortjener IKKE noen andre goder.

Han burde sitte innelåst så lenge han lever i en like liten celle som alle de andre.

Han fortjener NULL særbehandling..

Det han har gjort er ikke tilgivelig.

Anonymkode: 984a8...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Bortsett fra at uenigheten ikke dreier seg om to tilfeldig uvitende, men om psykiatrifaget som sådan.


Du baserer deg på de to første psykologene, mens jeg baserer meg på alle de andre, som er betraktelig flere mennesker, med mer informasjon om saken. Om man for eksempel har 5 fagfolk som uttaler seg om noe, som 10 fagfolk, fra samme fag, er uenig i, mener jeg det er mer fornuftig å høre på flertallet.
 

Sitat

Hvordan ser du deg selv så bidra rent faglig? På den måten at Brevikdommen er riktig?


Jeg har ikke bidratt med noe faglig i det hele tatt. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Yme skrev:


Du baserer deg på de to første psykologene, mens jeg baserer meg på alle de andre, som er betraktelig flere mennesker, med mer informasjon om saken. Om man for eksempel har 5 fagfolk som uttaler seg om noe, som 10 fagfolk, fra samme fag, er uenig i, mener jeg det er mer fornuftig å høre på flertallet.
 

 

Du baserer deg på alle andre, som er betraktelig flere mennesker, men som ikke har den fjerneste peiling på psykiatri eller psykiatrifaget som sådan.

 

6 minutter siden, Yme skrev:


Jeg har ikke bidratt med noe faglig i det hele tatt. Hvordan det?

Nettopp!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jus sanguinis skrev:

Du baserer deg på alle andre, som er betraktelig flere mennesker, men som ikke har den fjerneste peiling på psykiatri eller psykiatrifaget som sådan.


Jeg baserer meg på fagfolk innenfor psykiatrien og innenfor jussen.
 

Sitat

Nettopp!


Nettopp hva da? Får jeg ikke lov til å ikke ønske å diskutere Breivik med deg, fordi jeg ikke har bidratt med noe faglig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Yme skrev:

Jeg baserer meg på fagfolk innenfor psykiatrien og innenfor jussen.

Så det er derfor du er så uenig med meg og de første rettssakkyndige?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jus sanguinis skrev:

Så det er derfor du er så uenig med meg og de første rettssakkyndige?

 


Det jeg skriver, er at jeg ikke har noe interesse av å diskutere en sak, med folk som, for meg, ser ut til å basere seg på konspirasjonsteorier. Hvorfor er dette så vanskelig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare hvis jeg får gruse han i online CS 

Anonymkode: 77d5b...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffen han har fått nå er ikke hard nok, i og med at han lever under gode omstendigheter. Den dagen han blir sendt til en fengselscelle i Irak eller noe lignende så har han fått det han fortjener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...