Gå til innhold

Hva tenker menn på mens de runker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag tenkte jeg på ei jente jeg lærer for på ungdomsskolen. Jeg kom masse. 

Anonymkode: 55efc...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag tenkte jeg på ei jente jeg lærer for på ungdomsskolen. Jeg kom masse. 

Anonymkode: 55efc...720

Er du lærer for henne nå? Du er hvor gammel? 

Anonymkode: 924a5...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag tenkte jeg på ei jente jeg lærer for på ungdomsskolen. Jeg kom masse. 

Anonymkode: 55efc...720

Nice try. 

Slik du formulerer deg, er du knapt over 20. 

Anonymkode: 824c5...75e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nice try. 

Slik du formulerer deg, er du knapt over 20. 

Anonymkode: 824c5...75e

Tenkte deg samme. Neppe en lærer som skriver slikt her. Men at de også kan ha fantasier,  det kan de. Isåfall bør ikke læreren være mye over 20 selv mtp pedofili. 

Anonymkode: 924a5...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel må jeg ha filmer eller bilde av noe jeg liker, ellers hvis jeg bruker tankene så er det enten av folk jeg blir tiltrukket av eller tidligere erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg liker å ronke for jenter på skype, for de som vil se på ,blir veldig opphyssende selv om de har klærene på. Det at de ser på og sitter med mobilen og filmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strippern skrev:

Jeg liker å ronke for jenter på skype, for de som vil se på ,blir veldig opphyssende selv om de har klærene på. Det at de ser på og sitter med mobilen og filmer

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2016 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Tenker på dama jeg er kåt på. Har jeg dame, er det som regel venninnene eller noe.

Anonymkode: 06ab2...0f1

Du tenker på venninner til dama di når du runker?? Håper ikke dette er represantivt for majoritenen av menn... Jeg tenker IKKE på kompisene til typen når jeg er kåt for å si det sånn. Æsj.

Anonymkode: 2cccc...5de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på en Toyota Yaris. En liten stubb rød Toyoa Yaris. 

Anonymkode: e467e...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelden jeg bare tenker på et eller annet. Tar stort sett frem telefonen og henter opp noe pent eller opphissende å se på. Har akkurat  tar meg en runk, og da ble det å se på en samling amatørklipp fra damer som runket og sugde menn, og så ut til å like det. Ganske oppløftende med tanke på hvor nedtrykt man kan bli av å lese kommentarene fra pikkhaterne her inne. Er ikke noe tilhenger av ensidig nytelse, men denne gangen ble det denne varianten. Vanligvis liker jeg å se på store deilige damerumper; gjerne med litt cellulitter, og helst modne amatører

Anonymkode: c956c...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på om jeg skal gå for NGK-BPR5 eller 6 plugger, når jeg er riktig giret så funderer jeg på om oppgraderingen fra 3000MHz til 3333MHz er merkbar eller om det bare er bra for min OCD.

Anonymkode: 51d6e...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen tenkte jeg på en lærerinne jeg hadde da jeg gikk på ungdomsskolen mens jeg nappa løken. Litt spesielt egentlig, siden hun må være godt oppi 60-årene nå, men i 89-91 var hun MILF med stor M. 

Anonymkode: e7e3d...10c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.7.2016 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker alltid på en eller annen gutt jeg kjenner som jeg er tiltrukket av mens jeg onanerer.
Gjør menn det samme? Tenker dere på jenter dere kjenner? Eller hva/hvem tenker dere på?

Anonymkode: 5909f...77c

Jeg tenker ofte på kusina mi etter at vi som 15 åringer nakenbadet om kvelden på hytta i badestampen og tok hverandre på kjønnsorganene og kysset.Om det ikke var for tante som satt på terrassen og fulgte med på oss så hadde vi nok sikkert gått "all in"

Anonymkode: 65002...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til tenker jeg på min kone. Men ofte er den en kollega (eller 3 samtidig), døtrene til min kones venninner eller hele det lokale håndballlaget i dusjen. 

Anonymkode: 9859c...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...