Gå til innhold

Hun jeg dater har hatt tinder-ons med en bekjent av min kompis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hun har knullet en du så og si aldri kommer til å treffe. Høres ut som om du har bestemt deg allerede. Håper hun finner en skikkelig kar. Lykke til med å finne en dame som ikke har hatt minst ett tinder knull/ ons/ whatever. Vedder på at du aldri har hatt ons eller knullet noen du ikke har følelser for :P

Anonymkode: 84202...648

Er jente,og har aldri hatt noen av delene du nevner.Hva er så uvanlig med det?

Og jeg har heller ikke sex med folk jeg ikke føler noe for.

Så ja,det finnes slike som oss også.

Anonymkode: 3f39b...34f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er imot sex uten kjærlighet eller tilfeldig sex på rent prinsipiell basis, så er det en ærlig sak. Men da ville jeg skygget unna Tinder i det hele tatt. Det er - for mange - en hookup-app. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kom ikke fra henne, men kom frem via min venn. Riktignok var dette noen måneder før vi møttes, men jeg føler meg likevel kvalm. Vet hun ikke har ligget med mange, og hun er veldig skikkelig. Likevel føler jeg nå at forelskelsen min trakk seg mye tilbake. Det tok lang tid før vi hadde sex. (På begges i itiativ) Men så er hun i stand til å møte en  fyr fra ti der og ligge med han med en gang? Føler meg rådvill. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? 

Anonymkode: 1c078...435

Ikketing er mer trist enn å forelske seg i ei fordekt skjøge. Hvorfor i helvete skal hun spille dydig og holde tilbake når hun ellers bare ligger med den første hun møter?

Jeg hadde ønsket henne lykke til, men aldri i verden om jeg ville forelsket meg i ei jente som bare på impuls kan ligge med en fremmed mann hun liker utseendet på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hun har knullet en du så og si aldri kommer til å treffe. Høres ut som om du har bestemt deg allerede. Håper hun finner en skikkelig kar. Lykke til med å finne en dame som ikke har hatt minst ett tinder knull/ ons/ whatever. Vedder på at du aldri har hatt ons eller knullet noen du ikke har følelser for :P

Anonymkode: 84202...648

Jeg liker ikke jenter som liker å pule på menn dere misliker. Er det forakten etterpå mot mannen dere akkurat pulte som gjør hele opplevelsen så spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett deg inn i hennes situasjon. Dersom du hadde prøvd ut tinder og var så uheldig at jenta du hadde sex med viste seg å være en bekjent av venninnen til jenta du nå i senere er forelsket i, hva ville du ønsket at jenta skulle gjøre? 

Anonymkode: 56af5...66e

Kanskje prøvd meg på hun jeg hadde sex med, - hadde ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri hatt tilfeldig sex?

Hun har da ikke gjort noe galt. Tilfeldig sex og forhold er selvsagt noe helt annet. Dersom du ikke klarer å komme deg over det bør du bare trekke deg unna. Det er helt greit og mye bedre enn at du driver og dveler på dette og "straffer" henne fordi hun har hatt tilfeldig sex før hun møtte deg. 

Anonymkode: 866cc...997

har du hørt om det å ta konsekvenser? Konsekvensen av at du ligger rundt er at du blir mindre verdt.

Synes du det var rart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mange bygder i Norge har omtrent hele vennegjenger "ligget" med hverandre.

Ting er ofte så ville i bygdene at man kan få inntrykk av at hvis en får klamydia så har snart hele bygde det også.

Men TS forventer altså å treffe omtrent en jomfru?

Da må du lete lenge eller bli muslim!

Anonymkode: d21ec...ee1

Kan du nevne et par eksempler på bygder der det er slik du beskriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta det som et komplimang at dere ventet med sex. At hun vil ha et forhold med deg og ikke ser på deg som en tilfeldig flørt 

Anonymkode: 0ebb0...08b

Det er ikke noen kompliment å bli avvist av den man elsker. Hvorfor i det hele tatt velge ei jente som liker å pule på fremmede, når man mye heller kan velge en som liker å være trofast og som liker troskap bedre?

Hva er det som er så stas med å ligge med fremmede egentlig? Er du ikke glad i deg selv? Er det at hvis noen spør så er det bare å juge på hvem man har pult?

Hva er motivet ditt egentlig til å leve et slik risiko-liv hvor du bare ender opp som en bedrager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, waco skrev:

Ikketing er mer trist enn å forelske seg i ei fordekt skjøge. Hvorfor i helvete skal hun spille dydig og holde tilbake når hun ellers bare ligger med den første hun møter?

Jeg hadde ønsket henne lykke til, men aldri i verden om jeg ville forelsket meg i ei jente som bare på impuls kan ligge med en fremmed mann hun liker utseendet på.

Du vet kun om et ons og kaller han ei skjøge og at hun ligger med første hun møter? Du vet om en person. Snakk om å overdrive!
Så hvis man har hatt ons en gang og ikke likt det er man dømt til å måtte ha ons for alltid fordi man har gjort det en gang? Må man ha analsex også resten av livet fordi man prøvde det en gang og ikke likte det? Typisk mannelogikk. Gir aldri mening.

Jeg har aldri hatt ons, ff eller ligget med noen utenom forhold, men hadde en mann kommet med holdninger som dine hadde jeg sendt han på dør.

Anonymkode: 278d6...b81

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt ons, ff eller ligget med noen utenom forhold, men hadde en mann kommet med holdninger som dine hadde jeg sendt han på dør.

Det forklarer vel hvorfor du aldri har hatt ons, ff eller ligget med noen utenom forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, waco skrev:

Det forklarer vel hvorfor du aldri har hatt ons, ff eller ligget med noen utenom forhold!

:klo:

Anonymkode: 3f39b...34f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: 3f39b...34f

PS, jeg skal forklare,- hun sender dem på dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, waco skrev:

Det er ikke noen kompliment å bli avvist av den man elsker. Hvorfor i det hele tatt velge ei jente som liker å pule på fremmede, når man mye heller kan velge en som liker å være trofast og som liker troskap bedre?

Hva er det som er så stas med å ligge med fremmede egentlig? Er du ikke glad i deg selv? Er det at hvis noen spør så er det bare å juge på hvem man har pult?

Hva er motivet ditt egentlig til å leve et slik risiko-liv hvor du bare ender opp som en bedrager?

Man blir da ikke avvist hvis jenta venter litt før hun ligger med deg? Hva snakker du om? Hvis jeg liker en fyr er jo det beste av alt starten, hvor man blir kjent, bygger opp en forventning, går og flørter og frister, og til slutt ligger sammen. Det er jo kjempetrist å date hvis man har hatt sex første dagen. Ingenting å glede seg til, ingen fantasier om hvordan de ser ut nakne, alt ble jo avslørt første kvelden.

Jeg var lenge "skikkelig pike". Var jomfru til jeg var 21 år, hadde bare sex med de jeg var kjæreste med. Men gud så KJEDELIG! Kunne gå år mellom forhold (fordi jeg var kresen), og ingen sex. Nå er jeg snart 30, og nettopp så tenkte jeg: fuck it! Dette er den beste tiden av livet mitt, og jeg vil leve! Gidder ikke bry meg om hva alle andre tenker, om 50 år ligger vi og råtner i grava hele gjengen. Du lever bare én gang. For to uker siden hadde jeg min første ONS, og det var GØY! Han var hot, god i senga, og fra en annen by.

Jeg er fremdeles den samme. Fremdeles snill og god og empatisk. Og hvis jeg treffer en jeg ser for meg en framtid med, vil jeg fremdeles vente. Av de grunnene jeg skrev lenger oppe.

Go ahead and judge me. Just remember to be perfect the rest of your life.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke likt det. Jeg er dame og jeg hadde ikke likt at han hadde ligget med venninnen min. 

Anonymkode: 5d60e...443

Les HI en gang til du. Hun har ligget med en bekjent av en kompis av TS.

Ser seriøst ikke problemet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke lese hele tråden, svarer direkte til HI: det der er så typisk mannfolk! Du trekker deg faktisk unna fordi hun har ligget med en bekjent av en bekjent? Hun var singel og hadde lyst på sex. Hvorfor kan ikke det være legitimt for oss jenter så vel som for dere gutter? Hun ventet med sex med deg, ergo, ønsker hun kanskje å utforske muligheten for noe mer med deg, DU har fanget hennes interesse. Er ikke det det dom er viktig? 

Mer det rart vi damer er livredde for å ha en seksualitet? Selv går jeg månedsvis i sølibat, selv om jeg vet jeg kan få sex om jeg vil, nettopp av denne grunn. Ganske trist i grunn.

Anonymkode: b7424...f20

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, waco skrev:

Det forklarer vel hvorfor du aldri har hatt ons, ff eller ligget med noen utenom forhold!

Jeg har ikke hatt ons eller ff fordi jeg ikke er interessert i den slags og det gir meg ingenting. Heldigvis finnes det menn som ikke har dine holdninger så jeg lider ingen nød.

Anonymkode: 278d6...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, applestories skrev:

Kan du nevne et par eksempler på bygder der det er slik du beskriver?

Birkeland i Aust-Agder.

Anonymkode: 84202...648

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev:

For to uker siden hadde jeg min første ONS, og det var GØY! 

good for u

Anonymkode: d21ec...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...