Gå til innhold

Svar med ett ord eller en setning. Ikke gjenta. (Tidl. Ny ordlek osv.)


Zenobia

Anbefalte innlegg

Det skal jeg gjøre, særlig hvis en elektriker med korte bukser kommer innom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det vel ikke korte kortbukser jeg mente. :fnise:  Men for korte i liv/rygglengden....slik at man kan se
hele "norskerenna" fra a til nesten å, selv om man egentlig ikke finner det energigivende.  

(Utvikler tråden seg i tilfredsstillende retning Z?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg venter i alle fall i spenning, på hvordan denne elektriske tråden utvikler seg!

Anonymkode: 655c2...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå var det vel ikke korte kortbukser jeg mente. :fnise:  Men for korte i liv/rygglengden....slik at man kan se
hele "norskerenna" fra a til nesten å, selv om man egentlig ikke finner det energigivende.  

(Utvikler tråden seg i tilfredsstillende retning Z?)

Ja, jeg skjønte det :laugh: var bare litt for rask på avtrekkeren. Det skulle stå for korte bukser. Eller noe sånt. Eller hvordan jeg nå skulle formulert det. Tråden.. den var ikke ment ekskluderende, og det ser ut som om flere oppdager den og skjønner det noget intrikate konseptet etter hvert? Varer den i 10 sider, får jeg vurdere å ta en opptelling og registrering av ord, for å se om noen (andre enn  undertegnede) nærmer seg 100 poeng.

Jeg har ikke gitt opp å få en frivillig til å ta jobben :fnise:  Kan jeg lokke med digitalis? (Hm, altså is i digitalt format, ikke gift)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg venter i alle fall i spenning, på hvordan denne elektriske tråden utvikler seg!

Anonymkode: 655c2...67d

Åndenød!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? :sjokkbla: Skal noen forgiftes med revebjellesaft her slik at de får pusteproblemer? 
Dette begynner å bli skummelt innviklet, selv om det benektes.... :glare: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å gjennomføre i større skala når det er hullete lommer i buksene, etter for mange plommer der. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tilstand som veldig mange av oss kommer til å stifte bekjentskap med for andre gang før vi tar av fra denne planeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har allerede begynt å stifte (ufrivillig) bekjentskap med nostalgi :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sukkes og minnes i dette almelige hjem også til tider og det kommer nok bare til å øke etter som ukene kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ofte det siste der. Å prioritere en selv er ikke kun negativt; man bedriver positiv egoisme. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Men det kan fort bli alt for mye av det gode! :opplyser:

Anonymkode: 655c2...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vidunderlig kommer visst ovenfra sies det, men jeg har ikke påtruffet noe ennå. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kommer vel ikke så veldig mye av det, midt på sommeren? :fnise:

Anonymkode: 655c2...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...