Gå til innhold

Emmaljunga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emmaljunga er Harry motevogner! Bare sauer kjøper sånne! Sauer i flokk! Bæææææææ sier sauene og triller på hemmaljunga-vognene sine. Mye bedre med brune vogner i cordfløyel fra 70-tallet! Mye kulere og man slipper å bli forvekslet med andre brekende sauer! 

Anonymkode: 342e1...1b8

Vel! Jeg har bla 2 Emmaljunga vogner 2014 og 2016 modell. Jeg har også en helt nydelig Simo vogn i lyseblå fløyel fra starten av 80 tallet, med blomstermønster innvendig.. Men helt ærlig retro vogna er drit kul og se på, men håpløs i praksiss.. Dårlig demping, så egner seg dårlig i tereng og skog.. Kurven under skrangler veldig på ulent underlag og grus.. Så gir lite komfor for baby.. Er også bekymret for gasser som kan danne seg i gammel skummgummi.. Så for meg er dette bare en vogn for poserende hippstere.. Emmaljunga sine nye vogner har høy trillekomfort og er veldig behagelig for baby å sove i gjennom skog og mark, sne, is og brostein. Ja de nymoderne vognene er ikke like elegante å se på som de gamle klassikerne, men har til gjengjeld høy komfort for mor og barn.. Velger det anyday..

Anonymkode: ba255...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel! Jeg har bla 2 Emmaljunga vogner 2014 og 2016 modell. Jeg har også en helt nydelig Simo vogn i lyseblå fløyel fra starten av 80 tallet, med blomstermønster innvendig.. Men helt ærlig retro vogna er drit kul og se på, men håpløs i praksiss.. Dårlig demping, så egner seg dårlig i tereng og skog.. Kurven under skrangler veldig på ulent underlag og grus.. Så gir lite komfor for baby.. Er også bekymret for gasser som kan danne seg i gammel skummgummi.. Så for meg er dette bare en vogn for poserende hippstere.. Emmaljunga sine nye vogner har høy trillekomfort og er veldig behagelig for baby å sove i gjennom skog og mark, sne, is og brostein. Ja de nymoderne vognene er ikke like elegante å se på som de gamle klassikerne, men har til gjengjeld høy komfort for mor og barn.. Velger det anyday..

Anonymkode: ba255...ab8

Jeg er helt enig med deg. Det er faktisk de som har retrovogner som er opptatt av å fremstå kult, ikke de med moderne vogner. De moderne vognene har bedre kvalitet på alle måter, er mye tryggere og sikrere, bedre demping som du sier, enklere å trille på grus og i lett terreng, fri for miljøgifter og gasser (sånt dret de langt i på 70-tallet), mer komfortable for babyen, bedre håndtak, enklere å slå sammen osv osv. Jeg har blitt tilbudt en retrovogn, men takket nei. Ikke bare fordi det ikke er min stil, og men kanskje mest fordi den hadde ingen demping, upraktisk hjul, gammel lukt, ubehagelige håndtak, upraktisk størrelse, vanskelig å slå sammen, rust på understellet osv. SÅ kul trenger jeg ikke å være at det skal gå utover både baby og meg selv...

Anonymkode: 90790...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. juli 2016 at 11.12, AnonymBruker skrev:

I alle dager...! Er det et voksent menneske som skriver dette? (nei, har ikke Emmaljunga, men ærlig talt, for en sau du er! Håper ikke smålammene dine tar etter oppførselen din).

Anonymkode: 4e65e...d6d

Du tror unger blir sånn helt uten videre?

Anonymkode: 135d8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...