Gå til innhold

Veldig fortvilet og forvirret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som han prøver å gjøre deg hekta 😞 Jeg hadde en eks som holdt på slik. Først sjarmerte han meg i senk så jeg ble superbetatt. Da jeg begynte å bli varm, så forsvant han litt i noen dager. Sa gjerne at ting gikk for fort. Da satt jeg igjen og var litt desperat. Så kom han tilbake og jeg ble superhappy, så forsvant han litt igjen. Helt i startfasen. Dette holdt på i flere mnd.. Dette endte med at jeg ble totalt hekta.. ble spinnet inn i nettet hans og det utnyttet han i 4 år etter. Fikk sex når han ville. Vi var riktig nok kjærester av og på iløpet av de årene, men han nøt hvor desperat jeg var etter han hver gang han dumpa meg (det var mange ganger gitt..). Bare dropp hele fyren, det er ikke slik det skal være.. vi får begge finne oss noen som gjør at vi ikke er i tvil om hva de tenker, føler og vil 😄

Anonymkode: e2603...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt jeg men jeg ville sagt ifra til han igjen at "Jeg er ute etter noe seriøst, er ikke du det så kutt ut alt som har med sex å sånt å gjøre" da får han høre det igjen og kan ta sitt valg utifra det. Noen menn er litt vanskelige men noenganger kan de overraske deg faktisk. Snakker av erfaring :)

Så jeg ville kjørt på det med det og sett hva han svarte da, du har jo ingenting å tape akkurat nå ser det ut som.

Lykke til :)  

Anonymkode: fccff...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder! Du er nok litt hekta. Det er en slags spenning i at han ikke svarer deg, han blir da tiltrekkende. Plutselig inviterer han deg på besøk og du blir glad og forhåpningsfull. Åsså går det rett i kjelleren igjen når han ikke gir deg det du vil ha av mld etterpå. Du må åpne øynene dine å se at han her fyren ikke er helt i vater! Ikke sitt å håp på at han ombestemmer seg og innser at akkurat du er drømmedama. Du burde bare spørre ham hvorfor han inviterer deg på besøk når han ikke er ute etter et forhold? Du må ikke finne deg i å.være.et tidsfordriv for ham. Trekk deg unna, så får du heller se hva som skjer. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, det her blir jo bare helt tullete. Og til dere som mener han har vært veldig klar på at han bare var ute etter en ting; igjen, tanken om at han kanskje ville noe mer hadde ikke slått meg hadde det ikke vært for at han prøvde så lenge, og begynte å blande inn hva han følte og alt der der. Syns det er greit å holde seg til en linje jeg da, hvis man ikke vil noe mer. Da blander man ikke inn dateing, at man føler godt for noen, men ikke har tid nå osv. 

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han prøver å gjøre deg hekta 😞 Jeg hadde en eks som holdt på slik. Først sjarmerte han meg i senk så jeg ble superbetatt. Da jeg begynte å bli varm, så forsvant han litt i noen dager. Sa gjerne at ting gikk for fort. Da satt jeg igjen og var litt desperat. Så kom han tilbake og jeg ble superhappy, så forsvant han litt igjen. Helt i startfasen. Dette holdt på i flere mnd.. Dette endte med at jeg ble totalt hekta.. ble spinnet inn i nettet hans og det utnyttet han i 4 år etter. Fikk sex når han ville. Vi var riktig nok kjærester av og på iløpet av de årene, men han nøt hvor desperat jeg var etter han hver gang han dumpa meg (det var mange ganger gitt..). Bare dropp hele fyren, det er ikke slik det skal være.. vi får begge finne oss noen som gjør at vi ikke er i tvil om hva de tenker, føler og vil 😄

Anonymkode: e2603...173

Han har jo vært ærlig.

Anonymkode: 0ef58...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nei, det her blir jo bare helt tullete. Og til dere som mener han har vært veldig klar på at han bare var ute etter en ting; igjen, tanken om at han kanskje ville noe mer hadde ikke slått meg hadde det ikke vært for at han prøvde så lenge, og begynte å blande inn hva han følte og alt der der. Syns det er greit å holde seg til en linje jeg da, hvis man ikke vil noe mer. Da blander man ikke inn dateing, at man føler godt for noen, men ikke har tid nå osv. 

Anonymkode: 20741...2c5

Det er noen mennesker som kan skille slikt. Føle - men resulterer ikke i forhold.

Har vært der selv og vet veldig godt at joda, jeg kan få følelser, men jeg vil ikke ha et forhold med.

Anonymkode: 0ef58...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AlternativX skrev:

At du gidder! Du er nok litt hekta. Det er en slags spenning i at han ikke svarer deg, han blir da tiltrekkende. Plutselig inviterer han deg på besøk og du blir glad og forhåpningsfull. Åsså går det rett i kjelleren igjen når han ikke gir deg det du vil ha av mld etterpå. Du må åpne øynene dine å se at han her fyren ikke er helt i vater! Ikke sitt å håp på at han ombestemmer seg og innser at akkurat du er drømmedama. Du burde bare spørre ham hvorfor han inviterer deg på besøk når han ikke er ute etter et forhold? Du må ikke finne deg i å.være.et tidsfordriv for ham. Trekk deg unna, så får du heller se hva som skjer. 

 

Anbefaler deg å gjøre dette ts. Bare trekk deg bort. Vær ærlig tilbake og si at du ikke er interessert videre fordi du er interessert i at ting skal resultere i et forhold.

Anonymkode: 0ef58...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo vært ærlig.

Anonymkode: 0ef58...48e

Med ord ja, men ikke med handlingene sine. Handlingene som teller.

Anonymkode: e2603...173

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen mennesker som kan skille slikt. Føle - men resulterer ikke i forhold.

Har vært der selv og vet veldig godt at joda, jeg kan få følelser, men jeg vil ikke ha et forhold med.

Anonymkode: 0ef58...48e

Og det er i grunn helt greit det. Syns selvfølgelig, da vi har det veldig trivelig. 

Men allikevel, når han vet så godt at jeg føler litt mer for han enn en vandrende k*k til mitt bruk når jeg kjeder meg eller kåt, syns jeg han burde ha spart seg å trekke inn slike ting, om han allikevel ikke ønsker det. Det gav jo meg forhåpninger om at dette over tid kunne bli noe mer. 

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med ord ja, men ikke med handlingene sine. Handlingene som teller.

Anonymkode: e2603...173

Takk. Det er på en måte dette jeg har prøvd å komme frem til. Når han sier til meg at han føler sånn og sånn for meg, men at han har så mye styr nå, og ikke tid til et forhold, kobler jeg jo disse to tingene sammen. Jeg tok det som en bekreftelse på at han ville mer, og at det ikke bare var en dårlig unnskyldning at jeg måtte gi han tid. 

Når han da at på til gjorde og sa flere ting som gikk sen retningen, ble jeg jo litt satt ut når han bare slo helt ned på tanken på at det kunne bli noe mer med oss, uten å en gang gidde å forklare hvorfor. Så forsvinner han litt, så kommer han plutselig tilbake, og igjen sitter jeg da å lurer på hva han egentlig ønsker ut av dette, hva er målet hans med å holde på slik/varm/kald. Om det er en tåpelig lek fordi han kjeder seg å syns det er gøy å få noen til å tro at han har følelser for de, for å så bare avslå, syns jeg det er både ekstremt barnslig, og veldig dårlig gjort. Syns ingenting om å leke med andres tid og energi på den måten. Han kom med så mange ting og tang som pekte i denne retningen, ble sjalu og greier, at jeg faktisk avsluttet kontakten med en annen mann som var veldig hyggelig og ålreit. Så fort jeg fikk mye meldinger av andre og greier, ble han sjalu, hva er poenget med det hvis en driter i personen, å ikke egentlig føler noe der? Jeg blir jo ikke snurt eller sjalu om venninna mi får meldinger liksom. :P

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...