Gå til innhold

40 år og usminket


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei jente på 40 som er uerfaren med sminke men har lyst til å lære. Noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er ikke fint å oversminke seg når man er voksen.ville begynt med foundations bruker selv bare mineral ser naturlig ut,warmt, maskara,naturlig lebestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fortelle litt om hvordan du ser ut, hva slags farger du har på hud,hår og øyne og så videre forst? Da er det lettere å gi tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det finnes "kurs" der du lærer om farger, hverdagssminke, hva som kler den enkelte, også innom klær.

Dette måtte jo vært noe for deg?

men jeg vet ikke hvem som har dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kurs høtest greit ut. dere må være så snill og ikke bare si hva ting er foundetion samme som fuktighetskrem?? er lys, frodig uten å være tykk, blondt stripet hår og lys hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satset på brun mascara (øyensverte) på øyevippene, en fin naturlig farget lebestift eller leppeglans du liker fargen på til leppene og litt rouge (lys rødt/ferskenfarget pudder) i kinnene for å friske ansiktet opp litt. Det er alt du trenger.

Foundation er unødvendig hvis du har en pen naturlig hud, og hvertfall ikke noe å begynne med for de som aldri har brukt noe sminke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at foundation er unødvendig har du fin hud, men en farget dagrem gir veldig fin glød. Den er ikke like dekkende, men gir allikevel ansikten en jevner farge. Et billig alternativ er arget dagkrem fra LdB.

Ellers ville jeg ha begynt med å ta en tur til hudpleien for å forme og farge brynene. Det kan utgjøre en enorm forskjell.

Så ville jeg kjøpt en brun mascara, ferskenfarget rouge og en lipgloss som noen nevnte tidligere.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jente på 40 som er uerfaren med sminke men har lyst til å lære. Noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre?

Gå til et parfymeri, og spør om de kan hjelpe deg. Vær imidlertid obs på at du høyst sannsynligvis IKKE trenger alt de foreslår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...