Gå til innhold

Samboer gjorde noe så ekkelt at jeg vurderer å slå opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 22. juli 2016 at 2.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har en flott og fin samboer som jeg har vært sammen med i 3 år nå. MEN i dag oppdaget jeg noe som gjorde meg så dårlig at jeg helt seriøst vurderer å slå opp.. 
 

Jeg fant et glass ved siden av senga på samboers side som var fullt av slim som samboer har hostet opp. Jeg ble så fysisk dårlig av dette at jeg kastet opp, og jeg lurer på hvor mange andre ekle ting samboer har for seg som jeg ikke vet om... 
 

Er dette en god nok grunn til å slå opp med noen? 

Anonymkode: ebbb5...bf3

Ja. Når du stiller spørsmålet slik finnes det bare ett svar. Exit Mr. Flott-og-fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får heller slå opp hvis det viser seg at han samler på slim, ala flere Norgesglass med slim gjemt på loftet:P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg ikke akkurat dette er dumpegrunn, men å sammenligne slimet man hoster opp med sperm?? Hva slags mannfolk er det dere pleier å suge egentlig? :ler: 

Anonymkode: e3197...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.7.2016 at 3.44, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at det er rart at dere blir så forferdet over dette. Glasset blir vel vasket før det blir satt på plass. Jeg regner med at et glass var det mest praktiske å bruke der han lå i senga og måtte hoste opp slim. Det i seg selv synes jeg ikke er så ille, men det forutsetter jo at han tømmer glasset og rengjør det dagen etter. 

 

Anonymkode: 70a12...2c5

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...