Gå til innhold

Erfaringer fra microblading?


frøkna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, HappyLol skrev:

Hei) ja, gjorde det forrige uke, Microblading med soft shading, er så fornøyd med fasongen og fargen. Kan sterk anbefale Natalie. Var så imponert at de tar ikke ekstra om du vil ha med skygge eller uten. 

Tusen takk for svar! Vurderer det sterkt, men er livredd for å gå til noen som ikke kan det skikkelig. Men hun her høres jo bra ut. Og at du kan få med shading uten å betale ekstra er jo helt fantastisk. Det har jeg aldri sett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturlig fin form og masse hår selv, men de er så lyse at de nesten er usynlige. Jeg syns det var dyrt å gå til BrowRehab hver 4. uke, pluss at resultatet ikke varte så lenge.

Så jeg prøvde microblading desember 2016, og ble kjempefornøyd! Jeg fylte på i desember 2017, og justerte litt for to uker siden. Er så glad jeg satte i gang med dette, for nå har jeg liksom «malen» så jeg kan farge og nappe brynene mine selv når jeg gidder/ved behov. For meg ble det mye billigere enn å gå på salong i tide og utide, og ikke minst bruke tid og planlegge dette er deilig å slippe, men vet prisene varierer veldig. Jeg betalte ca 3k første gang, og ca 1,6k ved påfyll innen et år, på Beauty Secrets by Olga.

Får mye skryt for brynene mine, og det er kjekt for en som liksom ikke har hatt bryn før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 12.05, Benedicte Isabel skrev:

Tusen takk for svar! Vurderer det sterkt, men er livredd for å gå til noen som ikke kan det skikkelig. Men hun her høres jo bra ut. Og at du kan få med shading uten å betale ekstra er jo helt fantastisk. Det har jeg aldri sett før.

Jeg har også vært hos Natalie og er sååå fornøyd! Det er ca 6 mnd siden jeg var der og bryna er like fine 😊 det er dumt at de bare har bilder fra rett etter behandlinga på facebook, for da ser bryna litt harde og unaturlige ut - men resultatet blir utrolig bra! Kommer absolutt til å dra dit igjen når det blir behov 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Wææ, jeg har bestilt time til microblading for første gang, og er veldig spent.  Har tenkt på det så lenge og nå tok jeg mot til meg.  Har gjort research selvsagt, og funnet en her i byen som har holdt på i flere år og har topp review. 

Det er jo allikevel skummelt fordi det er semi-permanent, men blir det helt galt får jeg anlegge pannelugg. 

Er det noen som har nyere erfaringer enn januar 2018, som var det nyeste innlegget i denne tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det på Wowbrow. Er noenlunde fornøyd, ble ikke perfekt resultat. Har vært der to ganger for å fikse, men det ene brynet blir ikke så bra.. Har også tatt tattoo for noen år siden, dette ser mer naturlig ut, men husker at jeg var mer fornøyd da. Og ps, husk at man flasser etter ca en uke. Det ser heeeeeeeeelt jævlig ut, søk på scabbing. 😂

Anonymkode: d324d...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det på Wowbrow. Er noenlunde fornøyd, ble ikke perfekt resultat. Har vært der to ganger for å fikse, men det ene brynet blir ikke så bra.. Har også tatt tattoo for noen år siden, dette ser mer naturlig ut, men husker at jeg var mer fornøyd da. Og ps, husk at man flasser etter ca en uke. Det ser heeeeeeeeelt jævlig ut, søk på scabbing. 😂

Anonymkode: d324d...0a9

*microblading ser mest naturlig ut, sorry dårlig formulering! Vært på Wowbrow 2018 og i år 😊

Anonymkode: d324d...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Her https://www.facebook.com/BeautyZoneHorten/ er det ei dame som jeg anbefaler på det varmeste. Hun er kjempeflink og jeg er kjempefornøyd. 

microblading.thumb.jpg.502b7fbd94183836562a0a0aef6de68f.jpg

Anonymkode: ede19...2f2

Er det brynene dine? Ser kanskje bedre ut i virkeligheten, en ser heller ikke helheten på nærbilder:) 

Anonymkode: 6b02a...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst på det selv, men leste noe om at det er en risiko for arrdannelse etter hvert... 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2019 den 15.31, Kalevala skrev:

Wææ, jeg har bestilt time til microblading for første gang, og er veldig spent.  Har tenkt på det så lenge og nå tok jeg mot til meg.  Har gjort research selvsagt, og funnet en her i byen som har holdt på i flere år og har topp review. 

Det er jo allikevel skummelt fordi det er semi-permanent, men blir det helt galt får jeg anlegge pannelugg. 

Er det noen som har nyere erfaringer enn januar 2018, som var det nyeste innlegget i denne tråden?

Jeg skrev jo det siste innlegget i januar 2018 og må bare si at jeg fortsatt er strålende fornøyd. Har ikke angret et sekund. Tok microblading i juni 2017 med påfyll i august samme år. Har fortsatt ikke hatt behov for å fylle på etter 1,5 år ☺️ Ingen som tror på meg når jeg sier at jeg har microblading heller, for det ser så naturlig ut. Anbefaler virkelig Natalie hos Face&Brows - mye rimeligere der også 😊

15fiont.jpg

Før og etter på meg. Beklager dårlig bilde. Jeg hadde ingen form på bryna mine før og lite hårvekst - særlig på endene. Det nederste bildet tok jeg akkurat nå - sånn ser det ut 1,5 år etter :)

Endret av fresia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok microblading i høst, og angrer! Brynene er litt ulike dessverre. Heldigvis tok hun (etter mitt ønske) lite farge og få strøk, så jeg klarer å skjule det ene brynet med concealer og tegne på formen jeg ønsker selv. 

Anonymkode: a8aae...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, fresia skrev:

Jeg skrev jo det siste innlegget i januar 2018 og må bare si at jeg fortsatt er strålende fornøyd. Har ikke angret et sekund. Tok microblading i juni 2017 med påfyll i august samme år. Har fortsatt ikke hatt behov for å fylle på etter 1,5 år ☺️ Ingen som tror på meg når jeg sier at jeg har microblading heller, for det ser så naturlig ut. Anbefaler virkelig Natalie hos Face&Brows - mye rimeligere der også 😊

15fiont.jpg

Før og etter på meg. Beklager dårlig bilde. Jeg hadde ingen form på bryna mine før og lite hårvekst - særlig på endene. Det nederste bildet tok jeg akkurat nå - sånn ser det ut 1,5 år etter :)

Så fint det er! Takk for oppdatering.  Mine øyebryn er omtrent som dine var. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen med nyere erfaring med Kristina på sagene velværesenter i Oslo? 

Vurderer å bestille time, så en kommentar fra 2016 at hun var flink men lurer på om noen med nyere erfaring kan bekrefte/avkrefte? :) 

Anonymkode: c065d...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med lash&brows i Oslo. Ble et veldig pent og naturlig resultat :) 

Anonymkode: 474fb...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...