Gå til innhold

Leppepomade/krem fra Vichy


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

På apoteket så jeg at Vichy hadde en leppebalsam/pomade/krem.

Den kostet mellom 70 og 80 kroner.

Noen som har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

nei, men det er garantert mineraloljer i den så jeg ville ikke kjøpt den. gjør deg avhengig.

kjøp weleda sin på helsekosten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør deg avhengig.

Nåja...det er jeg redd jeg er allerede... Så akkurat det er det ikke så farlig med. :wink:

Jeg prøvde meg en ukes tid eller noe sånt med Dr. Hauscha (?). Trodde den skulle være uten mineralolje, og hva den nå enn inneholdt så var den ikke spesielt god for mine lepper.

Huden liksom skallet av...usj...! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nåja...det er jeg redd jeg er allerede... Så akkurat det er det ikke så farlig med. :wink:

Jeg prøvde meg en ukes tid eller noe sånt med Dr. Hauscha (?). Trodde den skulle være uten mineralolje, og hva den nå enn inneholdt så var den ikke spesielt god for mine lepper.

Huden liksom skallet av...usj...! :-?

Hmmm...samme skjedde med meg de første dagene jeg brukte weleda. falt av litt død hud. Og nå trenger jeg bare smøre meg et par ganger om dagen så er jeg fin :)

Trenger ikke på død og liv ha med meg leppepomaden overalt heller :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med leppepomaden fra Vichy, og jeg er absolutt ikke avhengig av den, snarere tvert imot. Den holder leeenge, så jeg trenger ikke å smøre på så ofte, og jeg bruker dermed mye mindre leppepomade nå enn jeg gjorde tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...