Gå til innhold

Få se på pus!


lineffs

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (På 7.11.2023 den 1.48):

Om du har mulighet bør du få deg noen ? 😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛ Ja vi er heldige :rodmer::katt: nå kom Frida og pressa seg bak ryggen min hun er 17,5 år :rodmer:

Er det Frida på profilbildet? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pal Fungi skrev (2 minutter siden):

Er det Frida på profilbildet? 

Yepp 😀😀😻😻 med Vikingvest 😻😻

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (1 minutt siden):

Min jentepus, Aida 

20170502_191555.jpg

Den var søt fint navn også  🥰🥰😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛🐈🐈

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pal Fungi skrev (5 minutter siden):

Mjaudolf hørte noe skummelt i trappa 😧

IMG20231117215712.jpg

Han var også søt 🥰🥰😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛🐈🐈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Han var også søt 🥰🥰😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛🐈🐈

Jeg har en jentepus og to guttepuser 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (23 minutter siden):

Yepp 😀😀😻😻 med Vikingvest 😻😻

Så nyyydelig hun er  :ninuskapus:😻 Viktig med refleks, hihi. Er det hun som er 17 år? 

Pal Fungi skrev (3 minutter siden):

Mjaudolf hørte noe skummelt i trappa 😧

IMG20231117215712.jpg

Åååååååååååh! 😻😻😻 Jeg dååååner! :ninuskapus: Så nyyyydelig og så fine tegninger! :katt: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Så nyyydelig hun er  :ninuskapus:😻 Viktig med refleks, hihi. Er det hun som er 17 år? 

Åååååååååååh! 😻😻😻 Jeg dååååner! :ninuskapus: Så nyyyydelig og så fine tegninger! :katt: 

Takk 😊 Han fikk navnet Mjaudolf på grunn av den lille barten 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (Akkurat nå):

Takk 😊 Han fikk navnet Mjaudolf på grunn av den lille barten 😁

Haha, kult. Kult og passende navn da 😻

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Så nyyydelig hun er  :ninuskapus:😻 Viktig med refleks, hihi. Er det hun som er 17 år? 

Åååååååååååh! 😻😻😻 Jeg dååååner! :ninuskapus: Så nyyyydelig og så fine tegninger! :katt: 

Ja hun er nydelig 😻Ja viktig med refleksvest :D Ja @jukkapalme hun er 17,5 år det bildet der er ett par år siden det ble tatt :ninuskapus::katt:

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Ja hun er nydelig 😻Ja viktig med refleksvest :D Ja @jukkapalme hun er 17,5 år det bildet der er ett par år siden det ble tatt :ninuskapus::katt:

Jaaa, kjempenydelig. Kattungen min er også helt svart, men hun er langhåret. Fine pusen, håper du får ha henne i mange år til ♥️:ninuskapus::katt: Elsker gamle katter, er noe spesielt med dem, selv om jeg selvfølgelig elsker alle katter i alle aldre :katt: Min eldste er jo 15 år og 8 mnd, håper jeg får ha henne i mange år til.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (19 minutter siden):

Jaaa, kjempenydelig. Kattungen min er også helt svart, men hun er langhåret. Fine pusen, håper du får ha henne i mange år til ♥️:ninuskapus::katt: Elsker gamle katter, er noe spesielt med dem, selv om jeg selvfølgelig elsker alle katter i alle aldre :katt: Min eldste er jo 15 år og 8 mnd, håper jeg får ha henne i mange år til.

Ja hun er det :) 😻 Søsteren  Susi gikk bort i Februar 2019 Søsteren Lussi 28 Sept 2022 Maja gikk bort 31 Jan 2023 :( ja du har sikkert en nydelig katteunge 😻 ja det håper jeg også at jeg har ja er spesielle dyr det kommer for kos nå ligger Frida ved siden av meg og Tuss ligger i kurven sin :D ja hele familien min elsker katter spesielt tante :ninuskapus::katt: ja vi får håpe de blir gode og gamle 😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neket skrev (På 17.11.2023 den 9.12):

Det? Jeg hadde seks på det meste, nede i tre nå 🤪 Nå er det kun et som medisineres, de to andre må bare legge på seg litt mer før vi kan prøve å sette dem i dvale. 
 

Purre er på hjemmebesøk hos piggen Ziggen 🤪
 

 

IMG_7086.jpeg

Oi der fikk jeg ikke med, dere er rene små piggsvin mamma 🥰

Anonymkode: ebe1c...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 11/18/2023 at 10:57 AM, Neket said:

Snusen snuser! 

IMG_7094.jpeg

:ninuskapus:

4 minutter siden, Pal Fungi said:

Tar livet helt med ro i førjulstida 😊

IMG20231208181851.jpg

:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte Felix opereres, vi hadde time på dyreklinikken på torsdag, han ville ikke spise, så vi trodde det var noe med tennene. Men de var fine. De tok røngten, å det kunne se ut som litt tett i tarmen. Så de stallet han inn, ga kontrast, å kunne se det ikke var bevegelse i tarmen, og ville ha han natten over. Dagen etter (i går), skulle kontrasten ha gått ut. Så de anbefalte en operasjon, han hadde helt tett forstoppet tarmen, de klarte å få det ut uten å åpne tarmen.  Fikk han hjem i går ettermiddag. Veldig glad for vi har forsikringer på dem, å bare betaler egenandelen selv.

Han er nokså preget, men det er helt normalt.

 

Men Sølvi, er helt på alerten, og liker ikke i det hele tatt Felix nå. Normalt ligger de sammen om nettene, men i natt måtte vi ha dem adskilt! 

felixnyoperert.jpg

sølvifelixnatt.jpg

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...