Gå til innhold

Få se på pus!


lineffs

Anbefalte innlegg

Perelandra skrev (15 timer siden):

Tusen takk for det! 😻

Tusen takk! 😻

Du har helt rett i at jeg bør komme oftere innom tråden her. :jepp: Jeg tror dette må være KGs koseligste og mest positive tråd. :)

Bare koselig 😻ja det er den du må mere innom  🙂🙂 :katt2::katt2:😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornøyd Oliver, som er bra i magen igjen 🧡 Vært to ganger med antibiotika pga sykdom, og kun diaré en veldig god stund. Har prøvd og gitt han kylling, ris, han nekta og spise det. Så ormkur og zoolak to ganger til dagen i flere dager. Og ble ikke bedre. Ellers helt fin form med lek, herjing med Pus på 3, masse kos. Tenkte om det var fôret, men dyrlegen sa ikke bytt. 

Endelig er det ganske bra! Er sånn litt løs mage, men 99% ser normalt ut. Skal få siste halve ormkur neste uke, tilfelle om det er egg fra orm og noe orm igjen. Siden dette var hans første ormkur. 

Snapchat-942611466.jpg

  • Liker 7
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Maestro skrev (På 15.3.2023 den 4.05):

🥰🧡

Snapchat-1067565787.jpg

Ja det var en fin lampe 😻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (15 minutter siden):

Ja det var en fin lampe 😻

Lampe? Her snakker vi satellitt! Lurer på om han fikk noe kontakt med det ukjente med den på. 🤣

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (4 minutter siden):

Lampe? Her snakker vi satellitt! Lurer på om han fikk noe kontakt med det ukjente med den på. 🤣

Ja vi kaller det jo lampeskjerm når dyra får sånt 🙂 så er satelitt ja  mulig han fikk inn noe 🙂 gi en klem fra meg Frida og Tuss og håper han har det bra 😻😺🐈‍⬛ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (48 minutter siden):

Ja vi kaller det jo lampeskjerm når dyra får sånt 🙂 så er satelitt ja  mulig han fikk inn noe 🙂 gi en klem fra meg Frida og Tuss og håper han har det bra 😻😺🐈‍⬛ 

Kjært barn har mange navn 🤣🙈 Lampeskjerm blir brukt her og. 

Oliver sier takk, å at han er mye bedre. Bare antibiotika på han og Pus nå for clamydia, så er alt på stell.🧡🐾

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 minutter siden):

Kjært barn har mange navn 🤣🙈 Lampeskjerm blir brukt her og. 

Oliver sier takk, å at han er mye bedre. Bare antibiotika på han og Pus nå for clamydia, så er alt på stell.🧡🐾

Ja de har mange navn sant det 🙂🙂 ja men det er godt og høre at Oliver er bedre 😻 clamydia ja visste ikke at puser kunne få det 🧡

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (20 minutter siden):

Ja de har mange navn sant det 🙂🙂 ja men det er godt og høre at Oliver er bedre 😻 clamydia ja visste ikke at puser kunne få det 🧡

 

 

Er luftveisinfeksjon. Ikke sånn klamydia som vi mennesker får. Men må behandles med antibiotika. Siden Oliver nettopp er ferdig med antibiotika for såret sitt, lar jeg han gå liten stund uten antibiotika, før jeg behandler begge to på likt. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9år gammel gutt. Ser fortsatt ut som en stor kattungeFB_IMG_1680090795711.thumb.jpg.3a21bb8116cd89a7a769e958d2a8e435.jpg

Anonymkode: d1a38...a8a

  • Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (7 minutter siden):

Er luftveisinfeksjon. Ikke sånn klamydia som vi mennesker får. Men må behandles med antibiotika. Siden Oliver nettopp er ferdig med antibiotika for såret sitt, lar jeg han gå liten stund uten antibiotika, før jeg behandler begge to på likt. 

Åja luftveisinfeksjon ja huff ☹️ ja men det er fint at det går bra med Oliver 🙂 antibiotika er kraftig kur og tar knekken på det meste av ulumskheter far har fått dette pga lungebetennelse overlevd hver gang han har 10% lungekapasitet kols grad 3  yrkeskols 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

9år gammel gutt. Ser fortsatt ut som en stor kattungeFB_IMG_1680090795711.thumb.jpg.3a21bb8116cd89a7a769e958d2a8e435.jpg

Anonymkode: d1a38...a8a

Han var jo søt da 😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Åja luftveisinfeksjon ja huff ☹️ ja men det er fint at det går bra med Oliver 🙂 antibiotika er kraftig kur og tar knekken på det meste av ulumskheter far har fått dette pga lungebetennelse overlevd hver gang han har 10% lungekapasitet kols grad 3  yrkeskols 

Ja, men med klamydia skal de gå på antibiotika i 20 dager i første omgang. Er selv rutinert på antibiotika, pga jeg har hatt mange kraftige runder med halsbetennelse. I skrivende stund, har jeg en liten halsbetennelse faktisk. 😂

Ikke godt med lungebetennelse! Det er din far som er på sykehjem? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maestro skrev (Akkurat nå):

Ja, men med klamydia skal de gå på antibiotika i 20 dager i første omgang. Er selv rutinert på antibiotika, pga jeg har hatt mange kraftige runder med halsbetennelse. I skrivende stund, har jeg en liten halsbetennelse faktisk. 😂

Ikke godt med lungebetennelse! Det er din far som er på sykehjem? 

20 dager ja men da blir de friske 😻 såpass ja du må ha god bedring da 🙂 aldri hatt det selv så aldri vært på Antibiotika heller bare Pencilin som barn nei lungebetennelse er farlig yepp vært på sykehjem i 4-5 år  han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (7 timer siden):

20 dager ja men da blir de friske 😻 såpass ja du må ha god bedring da 🙂 aldri hatt det selv så aldri vært på Antibiotika heller bare Pencilin som barn nei lungebetennelse er farlig yepp vært på sykehjem i 4-5 år  han 

Ah riktig. Håper han trives der 🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (4 timer siden):

Ah riktig. Håper han trives der 🧡

Tja han skulle vel helst vært sammen med sin sønn tipper jeg som han tapte 18 år med ☹️💚💚💙💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...