Neket Skrevet 9. juli #2281 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Fungerer GPSen bra? Jeg vurderer å kjøpe til katten min, men synes de er så store. Katten min veier bare 3 kg som voksen. Redd det blir for tungt. Anonymkode: 44a1a...dd9 Ja, er kjempefornøyd, de er på tilbud hos Musti nå. IKKE kjøp direkte fra Tractive, da tilkommer tollavgifter på nærmere 300 spenn i tillegg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shy Guy Skrevet 16. juli #2282 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 12.13): Så skjønn! Helt uforståelig at noen kan ønske å avlive en så uskyldig og fin skapning. Håper han får et godt liv hos deg ❤️ Anonymkode: c742e...b90 Tusen takk! Forstår det heller ikke, noen burde rett og slett ikke ha dyr. Tror han har det fint nå, og det har vært herlig å se han bli trygg. "Eier" hele leiligheten nå, haha, og virker veldig trygg. Ikke skvetten slik som han var, og sover på stuen, som regel i kontorstolen min. Jeg mener hans 😁 Det som er litt uvant for meg ift andre katter jeg har hatt er at han ikke er slik typisk kosepus som ligger i fanget. Men det er visst vanlig for rasen (britisk langhår). Han vil heller være nær meg, og følger etter meg 😍 Noen bilder fra det siste, når han ikke flyr rundt som en rakett her, haha 😂 Utrolig fint selskap i han, er såååå glad for at jeg fikk adoptere ham ❤️ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shy Guy Skrevet 16. juli #2283 Del Skrevet 16. juli De to andre jeg prøvde å legge til kom ikke med pga filstr. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. juli #2284 Del Skrevet 18. juli 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. juli #2285 Del Skrevet 18. juli 13 minutter siden, Pal Fungi said: Pusepoter! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 15. august #2286 Del Skrevet 15. august 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #2287 Del Skrevet 15. august Ser ut som pus har sjokolade på nesetippen 😂 Anonymkode: 17cf9...c69 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 15. august #2288 Del Skrevet 15. august Bare chiller 😎 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 15. august #2289 Del Skrevet 15. august Er så mange søte puseluser her 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #2290 Del Skrevet 16. august Pal Fungi skrev (10 timer siden): Mjaudolf ♥️😻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #2291 Del Skrevet 16. august powerpuffen skrev (5 timer siden): Er så mange søte puseluser her Enig 😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 16. august #2292 Del Skrevet 16. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Mjaudolf ♥️😻 Han er overalt han 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #2293 Del Skrevet 16. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Han er overalt han Det tviler jeg ikke på 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 1. september #2294 Del Skrevet 1. september Dagsferskt knøttebeist! 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober #2295 Del Skrevet 19. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evot_i_skogen Skrevet 23. oktober #2296 Del Skrevet 23. oktober Så mange fine puser 😍. Har fått helt dilla på orientalsk korthår nå, men tror ikke jeg får mannen med på å kjøpe noen 😆. Muligens fordi jeg har 3 gatemikser fra før... Skal dele noen bilder her når jeg får tilgangen til det. Jeg er helt fersk på forumet, så jeg må lage 15 innlegg før jeg får lov til å dele bilder 😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6. november #2297 Del Skrevet 6. november Orientalsk korthåret er extremt vakre 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6. november #2298 Del Skrevet 6. november Egyptisk Mau er også veldig vakre katter, men vet ikke om det er lov å eie her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #2299 Del Skrevet 7. november fugl fønix skrev (13 timer siden): Egyptisk Mau er også veldig vakre katter, men vet ikke om det er lov å eie her i Norge. Hvorfor ikke?🤔 Anonymkode: 16587...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 7. november #2300 Del Skrevet 7. november Da er pinnsvinsesongen i full gang, og Snusen og Purre er som alltid ivrige hjelpere! Pinnsvinet er en liten stakkar som ble funnet midt ute på en plen midt på dagen nå i november, den burde vært 800 gram og sovet-denne var 300. Nå medisineres den for lungeorm, spiser mat og slippes ut igjen til våren! 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå