Neket Skrevet 29. mars #2261 Del Skrevet 29. mars Snusen har vært på tokt og i en alder av 5.5 år tatt hjem et bytte for første gang. Han kunne ikke FORSTÅ hvorfor jeg ikke åpnet for ham! Jeg har en mistanke om at han bare fant den død…. 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2262 Del Skrevet 30. mars Neket skrev (På 29.3.2024 den 19.54): Snusen har vært på tokt og i en alder av 5.5 år tatt hjem et bytte for første gang. Han kunne ikke FORSTÅ hvorfor jeg ikke åpnet for ham! Jeg har en mistanke om at han bare fant den død…. Ha-ha... ser han føler seg forurettet og samtidig helt uforstående til det at du ikke møter ham med ros og glede - og samtidig forsøker han å stirre deg i senk for å få deg til å åpne. De kattene dine har ubetalelige minespill 😊 (Stakkars fuglen...) Anonymkode: dd2d7...f0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #2263 Del Skrevet 28. april Anonymkode: 605ec...b9d 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #2264 Del Skrevet 30. april Ragdollkattungen❤️ Anonymkode: 6e640...54c 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. april #2265 Del Skrevet 30. april (endret) Felix sover søtt i sengen min 😻 Endret 30. april av Tough cookie 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 5. juni #2266 Del Skrevet 5. juni Sølvi var rask oppi posen etter jeg hadde tatt ut varene i dag 😻 var ikke så gildt når jeg tok hu ut av, hu ville bare være der 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. juni #2267 Del Skrevet 5. juni Så søte katter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2268 Del Skrevet 6. juni Anonymkode: 19207...fd0 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shy Guy Skrevet 7. juni #2269 Del Skrevet 7. juni Her er pusen min ❤️ Har hatt han i bare 2 uker, han er knapt 8 mnd gammel. Forrige eier tok ikke vare på ham, og prøvde til slutt å få ham avlivet. Utrolig glad det ikke skjedde, og jeg fikk overta ham. Hele pelsen var en kjempestor hårfloke, det kjentes ut som en stiv pølse rundt ham. Ikke rart huden var sår og rødlig. Veterinær tok løveklipp, så derfor ser det ut som hodet er litt stort 😊 Kunne ikke ta på han helt i starten og han var veldig redd. Det har kommet seg mye nå, han maler så fint og jeg kan kose med ham på hele kroppen, bortsett fra mage og slikt. Ikke prøvd å løfte han, men tipper han da blir redd og sint. Endelig har han blitt litt tryggere på stua, og i dag tørte han å legge seg til å sove mens jeg satt der 🙂 Pelsen blir lang etter hvert, så håper han blir trygg nok til at jeg kan børste ham, for ellers blir det sikkert floker igjen, og det må vi prøve å unngå 👍 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. juni #2270 Del Skrevet 20. juni 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 4. juli #2271 Del Skrevet 4. juli Hjemløse stakkarer flytter inn for sommeren! 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2272 Del Skrevet 6. juli Findus som liten og stor 😻 Fire år nå 😺 Anonymkode: 8f789...459 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #2273 Del Skrevet 6. juli Så søte katter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2274 Del Skrevet 6. juli Neket skrev (På 29.9.2020 den 15.22): God ettermiddag! Dustemennesket flyttet på seg og lettet på pleddet.... Russian blue? Anonymkode: d2ee6...2fa 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2275 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Findus som liten og stor 😻 Fire år nå 😺 Anonymkode: 8f789...459 Han er ingen kosepus, men når jeg sitter og ser på tv da vil han ligge i fanget og kose, men bare da 😺😻 Anonymkode: 8f789...459 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 7. juli #2276 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Russian blue? Anonymkode: d2ee6...2fa Orientalsk korthår 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 7. juli #2277 Del Skrevet 7. juli elien skrev (På 5.6.2024 den 15.39): Sølvi var rask oppi posen etter jeg hadde tatt ut varene i dag 😻 var ikke så gildt når jeg tok hu ut av, hu ville bare være der Snusen har også plastposefetish! Skal jeg fylle på med dopapir er han på vei inn i posen før jeg har tatt ut to ruller, og sånn plast som er på flerpakning med brus kan ikke kastes før Snusen er ferdig med å leke colamonster! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 7. juli #2278 Del Skrevet 7. juli Har kjøpt ny bruktbil. Den er visst godkjent! 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2279 Del Skrevet 7. juli Shy Guy skrev (På 7.6.2024 den 3.37): Her er pusen min ❤️ Har hatt han i bare 2 uker, han er knapt 8 mnd gammel. Forrige eier tok ikke vare på ham, og prøvde til slutt å få ham avlivet. Utrolig glad det ikke skjedde, og jeg fikk overta ham. Hele pelsen var en kjempestor hårfloke, det kjentes ut som en stiv pølse rundt ham. Ikke rart huden var sår og rødlig. Veterinær tok løveklipp, så derfor ser det ut som hodet er litt stort 😊 Kunne ikke ta på han helt i starten og han var veldig redd. Det har kommet seg mye nå, han maler så fint og jeg kan kose med ham på hele kroppen, bortsett fra mage og slikt. Ikke prøvd å løfte han, men tipper han da blir redd og sint. Endelig har han blitt litt tryggere på stua, og i dag tørte han å legge seg til å sove mens jeg satt der 🙂 Pelsen blir lang etter hvert, så håper han blir trygg nok til at jeg kan børste ham, for ellers blir det sikkert floker igjen, og det må vi prøve å unngå 👍 Så skjønn! Helt uforståelig at noen kan ønske å avlive en så uskyldig og fin skapning. Håper han får et godt liv hos deg ❤️ Anonymkode: c742e...b90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2280 Del Skrevet 9. juli Neket skrev (På 7.7.2024 den 11.11): Har kjøpt ny bruktbil. Den er visst godkjent! Fungerer GPSen bra? Jeg vurderer å kjøpe til katten min, men synes de er så store. Katten min veier bare 3 kg som voksen. Redd det blir for tungt. Anonymkode: 44a1a...dd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå