Gå til innhold

Kan noen hjelpe?vil prøve foundation fra i.d


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minette-ikke innlogget

Etter å ha lest så mye positivt om denne serien vil jeg gjerne prøve ett sånt sett? med foundation, pudder etc. Siden jeg ikke har noen hudpleiere i nærheten som fører merket, kommer jeg til å bestille det fra essentialdayspa. Men er det noen av dere som kan guide meg litt i hvilken farge etc jeg burde ha? jeg er lys i huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på hvor lys du er. 1.0 og 1.2 er de lyseste fargene, men bare 1.2 finnes i sånt prøvesett. Jeg har 1.2, og den passer fint til min hud, jeg bruker stort sett den lyseste fargen av de foundationene som man får kjøpt her i Norge. Er du ekstremt hvit i huden tror jeg 1.2 blir for mørk til deg. 1.0 tror jeg dessuten er litt mer rosatonet, mens 1.2 er litt mer gulaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bestilte den kiten som inneholdt nr 3 og 2,3 . den 3 er litt i rosa tone,den passer datteren min som er VELDIG hvit og rødhåret. den andre 2,3 passet perfekt til meg som er LITT gultonet i huden. fikk ogsp veil og warmt i SAMME pakken + 3 koster og 60 ml facial wash med M D formulations.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt lyst til å prøve den men bruker fuktighetskrem med farge i så jeg føler at det blir litt mye i ansiktet på en gang.

Er den dyr da?

er ikke noe særlig fan av foundation heller av en eller annen grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte en KIT med en 2,3 + 3 av foundationen,warmt,veil, 3 koster ,og 60 ml MD formulations rens til ca 500 kr med porto.EN kost koster i NORGE 250 KR.KJØPTE PÅ ESSENTIALDAYSPA.2,3 går i gult og 3 går i rosa så du få en av hver tone,går også fint ann å blande de til du har brukt de opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...