Gå til innhold

Gjenfødelse


Gjest haze

Anbefalte innlegg

Er veldig usikker på om jeg plasserer dette i rett emne nå, men fordi noen religioner tror på gjenfødelse, så poster jeg det her. 


Så igår en dokumentar om en liten gutt som hadde minner fra sitt forrige liv. Synes det va vel overbevisende egentlig? Hva tror dere?
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Micki*

Jeg så ikke hele, men er litt skeptisk. En del barn innbiller seg ting, har fantasifigurer f.eks det er faktisk relativt vanlig. Kan jo være snakk om et tilfelle av barnepsykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, *Micki* skrev:

Jeg så ikke hele, men er litt skeptisk. En del barn innbiller seg ting, har fantasifigurer f.eks det er faktisk relativt vanlig. Kan jo være snakk om et tilfelle av barnepsykose. 

Det kan være, men på slutten får du vite at alt den lille gutten sier å snakker om faktisk stemmer. Så jeg ble helt mindfucked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*
Et øyeblikk siden, haze skrev:

Det kan være, men på slutten får du vite at alt den lille gutten sier å snakker om faktisk stemmer. Så jeg ble helt mindfucked.

Hmm men da må jeg jo nødt til å se den ferdig :P men hakke tid akkurat nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Micki* skrev:

Hmm men da må jeg jo nødt til å se den ferdig :P men hakke tid akkurat nå :fnise:

Okei rettelse: Noe av det han sier stemmer ikke, men mesteparten, antakeligvis fordi han har minner fra flere tidligere liv som blandes med hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...