AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #81 Skrevet 19. juli 2016 Den 18.7.2016 at 9.41, AnonymBruker skrev: Herregud... Nei det finnes ingen ligaer når det gjelder mennesker. Båb Jånny kan fint synes Britarita er en 9'er mens Preben Nicolai mener hun er en 2'er. Preferanser vet du. Ikke liga. Ligaer har man i fotball. Skjønner du nå? Eller skal jeg finne frem en mindre teskje til deg? Anonymkode: c6484...c9e Hør, du kan fortsette å innbille deg at du har sjanse på hvem som helst, helt greit. Men vi som lever i den virkelige verden vet at det ikke er slik det fungerer. Anonymkode: 69c15...60e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #82 Skrevet 19. juli 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør, du kan fortsette å innbille deg at du har sjanse på hvem som helst, helt greit. Men vi som lever i den virkelige verden vet at det ikke er slik det fungerer. Anonymkode: 69c15...60e Jeg, med de fleste oppegående og sosiale menneskene rundt meg, lever i den virkelige verden og ingen av oss ville i det hele tatt tenkt på ligaer. Eneste jeg har hørt nevne dette er en introvert, sær fyr med Aspergers. Han sliter med sjekking og å forholde seg til damer. Synd for han er en kjekk og grei gutt. Men som sagt skjønner han seg ikke så godt på relasjoner. Anonymkode: c6484...c9e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #83 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg, med de fleste oppegående og sosiale menneskene rundt meg, lever i den virkelige verden og ingen av oss ville i det hele tatt tenkt på ligaer. Eneste jeg har hørt nevne dette er en introvert, sær fyr med Aspergers. Han sliter med sjekking og å forholde seg til damer. Synd for han er en kjekk og grei gutt. Men som sagt skjønner han seg ikke så godt på relasjoner. Anonymkode: c6484...c9e Keep telling yourself that. Anonymkode: 69c15...60e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #84 Skrevet 19. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg, med de fleste oppegående og sosiale menneskene rundt meg, lever i den virkelige verden og ingen av oss ville i det hele tatt tenkt på ligaer. Eneste jeg har hørt nevne dette er en introvert, sær fyr med Aspergers. Han sliter med sjekking og å forholde seg til damer. Synd for han er en kjekk og grei gutt. Men som sagt skjønner han seg ikke så godt på relasjoner. Anonymkode: c6484...c9e Dere bruker sikkert andre ord en "liga". Ligaer finnes, det er bare enkelte som ikke vil innse det, slik at de ikke må starte å tenke annerledes om hvor de ligger i "ligaen" og slik at de kan fortsette å fortelle seg selv at de har sjanse på den og den, for verden er jo et herlig sted der alle har sjanse på alle!, at kjærlighet ikke har grenser å ingen "liga"! Men du skal få lov å ha din illusjon, helt greit Anonymkode: dfc8c...1f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå