AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #41 Skrevet 13. juli 2016 Det er greit å få bekreftet en form for oppriktighet, men jeg personlig vil aldri bli kald og kynisk pga dette. Jeg kommer fortsatt til å bli lurt gang på gang inntil en mann med ekte interesse gjør et fremstøt. Jeg er en naiv optimist Anonymkode: c6484...c9e 1
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 13. juli 2016 #42 Skrevet 13. juli 2016 Vet så godt hvordan du har det ts. Lenge gikk jeg til psykolog pga min angst for å bli forlatt. Har levd i sølibat i over 1 år nå (fram til søndag ). Dater en fyr litt og får helt noia av at han potensielt kan date noen andre. Men tror det er viktig å ikke ta en evt avvisning så personlig. Jeg har lest og jobbet SÅ mye med dette. Blir du avvist i datingfasen så er det nok fordi han ikke følte en match,ikke at du er lite attraktiv eller en dårlig person. Jeg avviste selv en fantastisk mann for noen måneder siden. Det var bare ingen kjemi. Er en tilhenger av å være ærlig jeg da. Så sier det som det er,og setter pris på ærlighet tilbake. Syns du virker som en tøff og modig dame uansett 😘
Coronas Skrevet 13. juli 2016 #43 Skrevet 13. juli 2016 Skjønner ikke de som orker å date flere stykker samtidig. Er man ikke på jakt etter sin soulmate? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #44 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev: Vet så godt hvordan du har det ts. Lenge gikk jeg til psykolog pga min angst for å bli forlatt. Har levd i sølibat i over 1 år nå (fram til søndag ). Dater en fyr litt og får helt noia av at han potensielt kan date noen andre. Men tror det er viktig å ikke ta en evt avvisning så personlig. Jeg har lest og jobbet SÅ mye med dette. Blir du avvist i datingfasen så er det nok fordi han ikke følte en match,ikke at du er lite attraktiv eller en dårlig person. Jeg avviste selv en fantastisk mann for noen måneder siden. Det var bare ingen kjemi. Er en tilhenger av å være ærlig jeg da. Så sier det som det er,og setter pris på ærlighet tilbake. Syns du virker som en tøff og modig dame uansett 😘 Takk 😘😘 3 minutter siden, Coronas skrev: Skjønner ikke de som orker å date flere stykker samtidig. Er man ikke på jakt etter sin soulmate? Ikke jeg heller. Men må vel bare godta at andre har et helt annet syn på dating enn meg. Jaja. Pakker til ferie med gode venner isteden jeg. Gleder meg masse til det. Vennene er der uansett og de er så støttende og gode å ha nå <3 Anonymkode: c6484...c9e 1
Coronas Skrevet 13. juli 2016 #45 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk 😘😘 Ikke jeg heller. Men må vel bare godta at andre har et helt annet syn på dating enn meg. Jaja. Pakker til ferie med gode venner isteden jeg. Gleder meg masse til det. Vennene er der uansett og de er så støttende og gode å ha nå <3 Anonymkode: c6484...c9e Så gøy!! Ha en strålende ferie med ekte mennekser 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #46 Skrevet 13. juli 2016 2 minutter siden, Coronas skrev: Så gøy!! Ha en strålende ferie med ekte mennekser Lykke til til deg også 😘 Anonymkode: c6484...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #47 Skrevet 13. juli 2016 Fikk svar fra han. Han sa han hadde truffet en annen. No shit Sherlock Sa rett ut at jeg ble skuffa men ingen ting jeg kunne gjøre med dette. Anonymkode: c6484...c9e 4
Summers Skrevet 13. juli 2016 #48 Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke jævlig å ikke tro på at alt som glimrer ikke er gull? Er tydelig i kommunikasjonen, forklarer tidlig at jeg bruker tid på å fordøye nye relasjoner, og ikke kommer i hastverk. Jeg tror ikke blindt på ting som blir sagt lenger, men gir gjerne folk tid til å bevise at de er oppriktig. Anonymkode: 68954...fa9 Du skriver jo ikke det samme i de to innleggene. I det første skrev du at du ikke var interessert i de du datet, at du ga faen i dem og at det var deilig å sitte i førersetet. Det er jo faktisk å være jævlig og ikke det samme som det du skriver i dette innlegget.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #49 Skrevet 13. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar fra han. Han sa han hadde truffet en annen. No shit Sherlock Sa rett ut at jeg ble skuffa men ingen ting jeg kunne gjøre med dette. Anonymkode: c6484...c9e Så kjedelig. Har vært der selv.. bra han var ærlig i det minste - og du, en dag vil det dukke opp den rette Så nyt sommeren! Anonymkode: eb92d...eee 3
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 13. juli 2016 #50 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar fra han. Han sa han hadde truffet en annen. No shit Sherlock Sa rett ut at jeg ble skuffa men ingen ting jeg kunne gjøre med dette. Anonymkode: c6484...c9e Ja ja,da vet du. Syns han virker litt desperat som avtaler date med deg OG møter en annen. For meg hadde det vært turn off, da jeg vil ha en mann som ikke har behov for å ha masse damer samtidig. Så han virker ikke som noe stort tap akkurat.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #51 Skrevet 13. juli 2016 Nei han virker å være en dameshopper. En som dater mange forskjellige og vier all sin tid på dette, for så å plukke ut en bestemt. Jeg tar sånt som det kommer og sier ja om noe virkelig interessant dukker opp. Jeg drar aldri på date med noen om jeg ikke mener noe med det. Men folk gjør jo ting på sin måte og det får man bare godta. Jeg synes dog han burde sagt ifra før og på eget initiativ. Men men. Godt det aldri ble sex. Phuuu. Anonymkode: c6484...c9e 1
Monky6 Skrevet 13. juli 2016 #52 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, Summers skrev: Du skriver jo ikke det samme i de to innleggene. I det første skrev du at du ikke var interessert i de du datet, at du ga faen i dem og at det var deilig å sitte i førersetet. Det er jo faktisk å være jævlig og ikke det samme som det du skriver i dette innlegget. Meget mulig altså. At det oppleves slik. Kanskje jeg til og med har blitt en av dem. En av de kyniske. For å si det enkelt; jeg lar meg hverken imponere eller sjarmere av alle 'ordene' som folk lirer av seg i starten. det må mer til for å fange interessen min. (Men denne tråden handler ikke om meg)
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #53 Skrevet 13. juli 2016 Og nå hører jeg mine venninner i morgen "du har alltid så uflaks du. Hvordan klarer du å finne disse mannfolk?" Den har jeg hørt før. Og denne får jeg igjen i morgen. Hurra Nå graver jeg meg ned under dyna. Anonymkode: c6484...c9e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #54 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og nå hører jeg mine venninner i morgen "du har alltid så uflaks du. Hvordan klarer du å finne disse mannfolk?" Den har jeg hørt før. Og denne får jeg igjen i morgen. Hurra Nå graver jeg meg ned under dyna. Anonymkode: c6484...c9e Du kan ikke ta ansvar for at menn velger å være drittsekker. Dette er ikke alltid så lett å finne ut i datingfasen,siden menn bare ELSKER å lyve og tøyse. Anonymkode: 7930c...679 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #55 Skrevet 13. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Forrige jeg datet var under 170 cm og skallet. Jeg går etter helt normale menn. Anonymkode: c6484...c9e Men han er høyere enn deg? Anonymkode: 23cb8...264
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #56 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men han er høyere enn deg? Anonymkode: 23cb8...264 Ja men det skal ikke mye til for å være høyere enn meg :o jeg er lita og nett. Anonymkode: c6484...c9e
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 15. juli 2016 #57 Skrevet 15. juli 2016 Den 13.7.2016 at 19.11, AnonymBruker skrev: Får slå meg sammen med deg jeg. Så kan vi drikke litt whisky og slikke våre sår mens vi klager over å kun være en nr 2 Anonymkode: c6484...c9e Trengs ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #58 Skrevet 16. juli 2016 16 timer siden, HøyMørkog40 skrev: Trengs ikke. Har du blitt en 1'er? Uansett så har jeg glemt hele fyren nå nå ler jeg av hele greia. Heldigvis. Anonymkode: c6484...c9e
Lee Jones Skrevet 16. juli 2016 #59 Skrevet 16. juli 2016 Jeg mener nå det er for lett å tenke "Vi var bare ikke en bra match". Grunnen til at en blir andrevalget er rett og slett at man ikke er god nok. Gjør deg selv mer attraktiv og jobb med deg selv så blir en førstevalget ganske kjapt.
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 16. juli 2016 #60 Skrevet 16. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du blitt en 1'er? Uansett så har jeg glemt hele fyren nå nå ler jeg av hele greia. Heldigvis. Anonymkode: c6484...c9e Ja,ler av hele greia selv også...masse,masse rare ting jeg sa og gjorde ( bare forbokstaven det egentlig) kjærlighet gjør jo blind,og forelska som jeg var...Og har ikke klart å glemme...Enda!!!..Uheldigvis!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå