Gå til innhold

God nr 2 - igjen

Fremhevede innlegg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg lurer på å si til han at jeg rett og slett takler sånt dårlig og heller avlyse morgendagen. Før han gjør det... Bare for å gjenvinne en slags balanse. Eller skal jeg vente og se hva han sier? 

Er det ikke på tide at du tar deg en løpetur eller kanskje en gruppetime? Så kan du ta en avgjørelse etterpå.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at du ble dumpa men s¨å at dere har en date imorgen? Hva er situasjonen?

Anonymkode: acd7f...2e8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du ble dumpa men s¨å at dere har en date imorgen? Hva er situasjonen?

Anonymkode: acd7f...2e8

Jeg har ikke blitt dumpa - enda. 

Men han har ikke ville snakke med meg i dag, og han er ute med en annen dame. Virker som de fortsatt er ute sammen. Jeg vet de traff hverandre på formiddagen i dag. Om han fortsatt ikke vil gi livstegn til meg, så er jo saken ganske så klar. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at han ikke er så keen på meg allikevel ;) 

Da kan jeg like så godt bare avlyse og la han få skuldra fri. Og så besøke en venninne og avlive et par flasker vin. 

Anonymkode: c6484...c9e

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil vel ikke si at han her er noen ti'er når det gjelder utseende. Men han har en fin kropp. Forrige jeg datet var under 170 cm og skallet. Jeg går etter helt normale menn. 

Det ville vært spennende å sett hva du mener med "normale menn". Min erfaring er at definisjonene kan spenne enormt på dette området. Min venninne ville antakeligvis sagt det samme om sine utkårede, og de er normale i forhold til ekstremt kjekke menn, men fortsatt langt over hennes liga. Jeg sier ikke at det samme gjelder deg, men det kan være et poeng å ha et reflektert forhold til det. Utseende teller, ihvertfall for menn. Når menn stikker gang på gang er det ofte der skoen trykker - med mindre du er gæern. 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke blitt dumpa - enda. 

Da ville jeg sagt at det er vel prematurt å anta at du har tapt slaget. Hvem har vel sagt at dating og kjærlighet er rettferdig? Det er jo nettopp det det ikke er. I nettets alder har dating blir mer rotete og uoversiktelig enn aldri før. Det er ingen som egentlig lengre kan si de blir overrasket over at noen seriedater. Man kan slåss mot det og være moralsk indignert over datingpluralismen som rår, eller bite tenna sammen og forsøke å komme seirende ut av det. Kjemp litt a, liksom. Ting kommer ikke gratis. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Arcturus skrev:

Det ville vært spennende å sett hva du mener med "normale menn". Min erfaring er at definisjonene kan spenne enormt på dette området. Min venninne ville antakeligvis sagt det samme om sine utkårede, og de er normale i forhold til ekstremt kjekke menn, men fortsatt langt over hennes liga. Jeg sier ikke at det samme gjelder deg, men det kan være et poeng å ha et reflektert forhold til det. Utseende teller, ihvertfall for menn. Når menn stikker gang på gang er det ofte der skoen trykker - med mindre du er gæern. 

Da ville jeg sagt at det er vel prematurt å anta at du har tapt slaget. Hvem har vel sagt at dating og kjærlighet er rettferdig? Det er jo nettopp det det ikke er. I nettets alder har dating blir mer rotete og uoversiktelig enn aldri før. Det er ingen som egentlig lengre kan si de blir overrasket over at noen seriedater. Man kan slåss mot det og være moralsk indignert over datingpluralismen som rår, eller bite tenna sammen og forsøke å komme seirende ut av det. Kjemp litt a, liksom. Ting kommer ikke gratis. 

Jeg prøver å holde meg busy med andre ting nå. La være og tenke. 

Jeg tror absolutt jeg treffer menn i min liga. Av utseende er jeg langt ifra stygg. Hadde jeg vært det, hadde de aldri datet meg flere ganger. Men kanskje puppa er for små :P men rumpa mi er en 9'er. Vet at gutter synes jeg er sexy og jeg får mye komplimenter. 

Noen kaninkoker er jeg ikke. Men jeg har en svakhet i at jeg fort kan bli en pushover. Litt lett for å sette meg selv i andre rekke. Andres behov er liksom mer verdt. Så jeg lar meg nok litt for lett bli tråkket på. Det er derfor jeg også maler fanden på veggen nå. Alt er jo slik det pleier. 

Gjest HøyMørkog40
Skrevet

God nr. 2 .. JA!! Samme her.Er mann ..Blei sjekka opp av ei dame,og var jo ikke sikker..Tok en 'test' for å se om hun virkelig mener alvor..Og JA,virket jo sånn..avsto t.om fra sex nettopp for å vise at det ikke er det eneste jeg tenker på og at jeg mente alvor også..Slo til,men neida...Dumpa etter et par uker,og blir jo såret,selv om jeg som mann kanskje ikke skal vise det...Leit og vondt.,men sånn er det jo....Kan ta tid før man kommer seg,og det gjaldt for meg også,og har avstått til nå..Så får man se.....:-) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HøyMørkog40 skrev:

God nr. 2 .. JA!! Samme her.Er mann ..Blei sjekka opp av ei dame,og var jo ikke sikker..Tok en 'test' for å se om hun virkelig mener alvor..Og JA,virket jo sånn..avsto t.om fra sex nettopp for å vise at det ikke er det eneste jeg tenker på og at jeg mente alvor også..Slo til,men neida...Dumpa etter et par uker,og blir jo såret,selv om jeg som mann kanskje ikke skal vise det...Leit og vondt.,men sånn er det jo....Kan ta tid før man kommer seg,og det gjaldt for meg også,og har avstått til nå..Så får man se.....:-) 

Får slå meg sammen med deg jeg. Så kan vi drikke litt whisky og slikke våre sår mens vi klager over å kun være en nr 2 :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du er antagelig bare for snill. Gå på date med andre menn nå når du mer eller mindre hater dem. Jeg kan garanterer for at det vil fungere. Bruk dem til sex og kast dem på dør og ring aldri tilbake! Du får ut aggresjon, og får en mann før du vet ordet av det..enkelt logikk, alle vil ha det de ikke får..

Anonymkode: fe002...079

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er antagelig bare for snill. Gå på date med andre menn nå når du mer eller mindre hater dem. Jeg kan garanterer for at det vil fungere. Bruk dem til sex og kast dem på dør og ring aldri tilbake! Du får ut aggresjon, og får en mann før du vet ordet av det..enkelt logikk, alle vil ha det de ikke får..

Anonymkode: fe002...079

Fått høre at jeg er for snill ja. Men det er det dummeste. Man kan aldri bli for snill. 

Nei jeg kan ikke gjøre det på den måten. Jeg er sikkert dum som en loff, men jeg klarer ikke date noen om jeg har en annen i tankene. Er rå på å multitaske på jobb, men fikser ikke det med menn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et godt svar. Tja. På en måte får jeg selvtillit av å nettdate. Får match med disse såkalte kjekke mennene, men ofte er det bare egoboost fra begge parter. Det blir aldri noe ut av det. Men da har heller ingen investert noe i noen og ingen blir såra.

Men så fort man er der at man begynner å utvikle noe og prøve å bli bedre kjent på et dypere nivå, så er i hvert fall jeg veldig sårbar. Dette snakket vi en del om. Vi var liksom så på nett om tempo vi skulle ta i datingfasen og vi snakket på at vi like godt kunne kalle oss kjærester med en gang. Så jeg jublet stille inni meg selv da jeg trodde jeg møtte en jeg kunne få tid og trygghet på å bli kjent med. 

Og så drar han på date med en annen... Jeg skal på middag til han i morgen. Det snakket vi om igår. Men tviler på at det skjer nå. Jeg vet dessverre han er ute med en dame akkurat nå. Disse jævla hviskende småfuglene altså. Og å sitte og vente på utfallet her er jo ingen vits. Hadde jeg vært bra nok, så hadde han ikke hatt behov for å gå ut med en annen i dag. Og han har ikke svart på melding, eller vært pålogget, siden 10-tiden i dag tidlig. 

Jeg vet det er vanlig å date litt forskjellige helt i starten, men følte vi liksom var litt forbi den fasen der og at vi var på vei til å prøve å bli bedre kjent. My bad. Jeg skal ikke tro og håpe for tidlig. Jeg vet jeg er en person som veldig lett lar meg involvere i andre og jeg blir fort glad i folk uansett relasjon. Så jeg personlig er kanskje litt for "myk" for slik dating ja. 

Pause! 

Blir du ikke kanskje litt såra  av at det aldri blir noe ut av det med de du treffer? Uansett om de er "kjekke menn" eller ikke. 

Er også forvirret over hvordan dere snakker om kjæreste-merkelappen, også er han på date med en annen? Dette høres jo ut som en idiot av en mann. 

Og til slutt så syns jeg du helt fint kan si at du ikke vil date han hvis han skal date andre. For min del hadde det vist at vi hadde så forskjellig syn på dating (og dermed også ulike verdier kanskje?) at han ikke hadde vært interessant for meg.

Anonymkode: 61ad2...032

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått høre at jeg er for snill ja. Men det er det dummeste. Man kan aldri bli for snill. 

Nei jeg kan ikke gjøre det på den måten. Jeg er sikkert dum som en loff, men jeg klarer ikke date noen om jeg har en annen i tankene. Er rå på å multitaske på jobb, men fikser ikke det med menn. 

Jeg har møtt en slik dame, ufattelig snill og naiv å når jeg vet at det er bare sex jeg vil ha måtte jeg virkelig si sannheten for første gang, at jeg ikke var interessert i forhold, men datet for sex. Fant ut at jeg har et smule godt hjerte da......tror jeg. :plystre:

Anonymkode: dfc8c...1f4

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke kanskje litt såra  av at det aldri blir noe ut av det med de du treffer? Uansett om de er "kjekke menn" eller ikke. 

Er også forvirret over hvordan dere snakker om kjæreste-merkelappen, også er han på date med en annen? Dette høres jo ut som en idiot av en mann. 

Og til slutt så syns jeg du helt fint kan si at du ikke vil date han hvis han skal date andre. For min del hadde det vist at vi hadde så forskjellig syn på dating (og dermed også ulike verdier kanskje?) at han ikke hadde vært interessant for meg.

Anonymkode: 61ad2...032

Jo jeg er jo skikkelig såra nå. Vondt. 

Det der med kjærestestatus var ment som en spøk. Men vi hadde snakka så mye og vært mye sammen på kort tid. Vi var jo begge enige om at vi gledet oss til å se hverandre igjen. 

Jeg har ikke hørt fra han i hele dag. Fra å få meldinger hele dagen til helt tyst. Den nye daten må ha vært bra. 

Så jeg sendte en melding og avlyste morgendagen. 

Faenisvarte&%%~@& 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en slik dame, ufattelig snill og naiv å når jeg vet at det er bare sex jeg vil ha måtte jeg virkelig si sannheten for første gang, at jeg ikke var interessert i forhold, men datet for sex. Fant ut at jeg har et smule godt hjerte da......tror jeg. :plystre:

Så bra :) flink! 

Jeg sa ifra at sex tidlig var uaktuelt. Han sa flere ganger at han savnet kjæreste mest av alt. Antagelig så var han ikke ute etter kun sex men et seriøst forhold. Bare ikke med meg. Fordi jeg ikke var bra nok... 

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faenisvarte&%%~@& 

Det er bra, få det ut! :kjempesinna:

Hvordan fikk du forresten vite at han skulle på date? Du skrev noe om småfugler...

Endret av PseudonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra :) flink! 

Jeg sa ifra at sex tidlig var uaktuelt. Han sa flere ganger at han savnet kjæreste mest av alt. Antagelig så var han ikke ute etter kun sex men et seriøst forhold. Bare ikke med meg. Fordi jeg ikke var bra nok... 

Au! Hvis han sa det må du gå vider altså, hvis en dame hadde sagt det til meg å senere kommet tilbake og sagt hun vil ha meg, så hadde jeg følt hun tok til takke med meg...jeg ville følt meg som andre valget for alltid, er det sagt så er det sagt!! gå videre pleas.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Det er bra, få det ut! :kjempesinna:

Hvordan fikk du forresten vite at han skulle på date? Du skrev noe om småfugler...

Felles kjente. Dagens sosiale medier. Argh. Var et bilde av to lunsjer og en kommentar om hyggelig selskap. Og noe som ser ut som en damehånd. 

Vanligvis så tagger han de han er ute med. Gjerne familie eller venner. 

Så den er litt kryptisk. Men når han ikke har vært logget på i dag, annet enn en kort gang der han så min god morgen melding. Og fra å chatte dagen lang til helt stille i hele dag. Er ikke mystisk en gang. Rimelig tydelig beskjed det der ;) 

Men jeg har som sagt avlyst morgendagen. Sa at dette kanskje var game over? Og at jeg godtar om vi dropper middagen selv om jeg hadde sett frem til å bli kjent med han. Håper den svir litt på pungen :P 

Uansett setter jeg veldig stor pris på all god støtte jeg har fått her. Tusen takk :) 

PS: om jeg får svar så kommer jeg nok til å oppdatere (om jeg da ikke blir svak som en spurvunge og sier ja til i morgen allikevel :P ) 

AnonymBruker
Skrevet

For det første synes jeg du har tatt noen hastige konklusjoner, og kanskje lagt mer i et SoMe-bilde enn nødvendig. Føler du har dratt konklusjonen basert på egne dårlige erfaringer, fremfor vist tillit i et tidlig datingstadie.

Samtidig føler jeg med deg, da jeg også har opplevd det du beskriver. Å bli dumpet, selv om stemningen har vært over middels bra, og man trodde det gikk veien. Høres også litt ut som du har gjort som meg, datet 'nedover', blitt rost opp i skyene, og derav hatt høye forventninger.

Jeg er mildt sagt drittlei feige karer, med dårlig selvtillit, skallethet, kvapsete kropp - som kommer ferdig banka ut av siste forhold, og som heller vil bli behandlet dårlig, enn som et godt menneske. Dater nå kun på trass. Jeg gir faen i de, har ikke sex med de, er generelt ikke interessert. Det er et utrolig deilig avbrekk å føle at man sitter i førersetet!!

Anonymkode: 68954...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lett dette. Ja kanskje litt kjapp avgjørelse. Men igjen - hadde han vært interessert i meg så hadde han holdt kontakten. Fra full guffe til bråstopp er enkelt å forstå. 

Jeg pakker nå med meg en grønn lue og stikker til fjells. Ønsk meg lykke til :) 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dater nå kun på trass. Jeg gir faen i de, har ikke sex med de, er generelt ikke interessert. Det er et utrolig deilig avbrekk å føle at man sitter i førersetet!!

Så siden noen menn har dumpet deg  så skal du være jævlig mot andre menn som aldri har gjort deg noe vondt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Summers skrev:

Så siden noen menn har dumpet deg  så skal du være jævlig mot andre menn som aldri har gjort deg noe vondt?

Det er vel ikke jævlig å ikke tro på at alt som glimrer ikke er gull? Er tydelig i kommunikasjonen, forklarer tidlig at jeg bruker tid på å fordøye nye relasjoner, og ikke kommer i hastverk. Jeg tror ikke blindt på ting som blir sagt lenger, men gir gjerne folk tid til å bevise at de er oppriktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...