AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg er så lei. Det gjør så vondt. Nå har jeg bare lyst å kaste opp. Er skikkelig kvalm Hver gang jeg tror jeg møter en bra mann, så ender jeg opp med å bli ditcha til fordel for en eller annen superhot babe. Nå datet jeg en fyr litt og han har vært såpass på at jeg trodde han var interessert. Men han datet flere samtidig og jeg ble dumpa. Igjen. Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å date flere samtidig. Jeg klarer ikke sånt. En av gangen. Vi har ikke hatt sex heldigvis. Men man rekker allikevel å komme så langt at man gleder seg til det. Og så BAM! Nytt slag midt i tryne. Jeg aner ikke hva jeg gjør feil eller hvorfor jeg aldri er bra nok. Jeg bestreber meg hele tiden på å være snill og glad. Jeg er sosialt aktiv. Trener mye og tar vare på meg selv. Føler jeg gjør det jeg kan for å være bra nok, men de leter og leter etter noe bedre hele tiden. Nå orker jeg ikke mer Anonymkode: c6484...c9e 3
Summers Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Trist å lese og selvsagt kjipt for deg akkurat nå, men i lengden er det jo bra at du ikke ble sammen med en som ikke så på deg som nr 1. Ingen passer sammen med alle så det at du ikke passet med han betyr jo ikke at du er lite attraktiv, det betyr bare at du ikke passet sammen med han. 10
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Jeg aner ikke hvem og hva jeg passer sammen. Jeg føler jeg gir mindre attraktive menn sjansen også, men antagelig ikke. Nei. Jeg skal slette kontoen min og ta en datingpause på sånn ca 100 år nå. Antagelig er jeg bare ikke skapt for å være i et forhold heller. Anonymkode: c6484...c9e 1
Summers Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hvem og hva jeg passer sammen. Jeg føler jeg gir mindre attraktive menn sjansen også, men antagelig ikke. Nei. Jeg skal slette kontoen min og ta en datingpause på sånn ca 100 år nå. Antagelig er jeg bare ikke skapt for å være i et forhold heller. Anonymkode: c6484...c9e Lov å være lei og ta en pause når man nettopp har blitt skuffa. Samtidig er det lett å undervurdere seg selv rett etter man har fått avslag. Når du bestreber etter å være snill og glad, tar vare på deg selv og er sosialt aktiv så er du vel skapt for å være drømmemannen til svært mange menn. 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å date flere samtidig. Anonymkode: c6484...c9e Hvor mange dates er det snakk om? Dating er partnershopping og i starten legger man like lite i en date som man gjør i å treffe en bekjent (det er tross alt en fremmed). Både menn og kvinner gjør dette for å spare tid, samt ikke gå glipp av potensielle partnere. Det er selvsagt lettere fasilitert av nettdating og, ikke minst, Tinder. Hvis du finner dette for brutalt, så burde du sikte deg mot å treffe en mann på tradisjonelt vis. Men avvisning er selvsagt alltid en risiko. Den som intet våger, intet vinner osv. Anonymkode: acd7f...2e8 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Lov å være lei og ta en pause når man nettopp har blitt skuffa. Samtidig er det lett å undervurdere seg selv rett etter man har fått avslag. Når du bestreber etter å være snill og glad, tar vare på deg selv og er sosialt aktiv så er du vel skapt for å være drømmemannen til svært mange menn. Det verste er at flere menn sier jeg er drømmedama. Men samtidig er de sammen med andre Sorry. Akkurat nå var jeg bare litt vel langt nede. Kommer over dette. Det gjør jeg alltid. Men det gjør bare litt mer vondt for hver gang det skjer. Så en pause er på sin plass ja selv om jeg verker etter å ha en mann å kose meg med. En å pusle med og ha det gøy med og som vil farte rundt på tur med meg. Jeg kan love de et aktivt og gøyalt liv. Men det er kanskje det som er feilen? At jeg er for aktiv? Hmm. Anonymkode: c6484...c9e
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå orker jeg ikke mer Anonymkode: c6484...c9e Du er drømmedama for meg. Men vær så snill, ikke ta en datingpause på sånn ca. 100 år. Ingen vil ha et gammelt
Summers Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste er at flere menn sier jeg er drømmedama. Men samtidig er de sammen med andre Anonymkode: c6484...c9e Da tenker jeg du bare har hatt uflaks. Ikke alle får følelser for drømmedama, du har sikkert droppet noen menn som var fantastiske på papiret du også. Samtidig sier det seg selv at du stiller med langt bedre kort for å få kjæreste enn mange andre. Så det ordner seg nok for deg snart. Endret 13. juli 2016 av Summers 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #9 Skrevet 13. juli 2016 Hahaha. Antagelig er jeg allerede et gammelt troll Pga en veldig ekkel opplevelse med en stalker så turde jeg ikke å involvere meg med menn på over fire år. Jeg ble nok gammel da men nå som jeg har følt at jeg endelig er på plass igjen, og bobler over av giverlyst, så vil ingen ha Anonymkode: c6484...c9e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 Hvorfor er du så sikker på det? Anonymkode: db78a...724
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #11 Skrevet 13. juli 2016 Jeg syns ikke man skal date når man begynner å miste selvtillit av det. Å bli skuffa er selvfølgelig lov, men ikke undervurder din egen verdi av den grunn. Jeg har blitt valgt bort mange ganger, og et par ganger har det vært hardt å svelge, men jeg har alltid klart å konkludere med at da passet vi nok ikke så bra sammen. Han ene jeg datet hadde jeg det så fint med, og han sa utrolig mye fine ting, før han plutselig ikke ville ses mer. Var helt sikker på at han måtte ha truffet noen andre og følte meg skikkelig verdiløs. Men så møtte jeg han igjen et par måneder senere, og han sa at han rett og slett innså at følelsene ikke var der, enda han likte meg godt som person. Ærlig sak. Ellers anbefaler jeg ikke å nettdate "for mye", da er det lett å gå på mange skuffelser og kanskje møte en del som er useriøse. Ville heller fokusert på en ny fritidsaktivitet for å utvide nettverket litt. Anonymkode: 61ad2...032 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #12 Skrevet 13. juli 2016 Sjansen for at en av de føler som deg fordi det ikke funker til et seriøst forhold eller noe langvarig er jo ganske stor. Om du blir dumpet for noen som er åpenbart "superhotte" i tidlig datefase er også sjansen høy for at vedkommende kun går etter den han synes ser best ut, og det kriteriet varer jo i ca to sekunder før det skurrer. Så: det er nok rimelig lite sannsynlig at disse ender opp i noe som helst. Endel er jo også faktisk ute etter noe som er "enkelt" og ikke virker være "konemateriale", og ganske mange jenter blir dumpa nettopp fordi de utstråler seriøsitet og ikke virker som noen som gidder kortvarig sex. Det har sjeldent noe med utseende å gjøre når de først har gått med på en date. Da er utseendet godkjent. Anonymkode: a6ba7...cdb 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #13 Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei. Det gjør så vondt. Nå har jeg bare lyst å kaste opp. Er skikkelig kvalm Hver gang jeg tror jeg møter en bra mann, så ender jeg opp med å bli ditcha til fordel for en eller annen superhot babe. Anonymkode: c6484...c9e Vel, da må du gå etter menn som er på ditt eget nivå da. De færreste menn har sjans på superhotte babes, så hvis du stadig blir utkonkurrert av slike så tyder det på at de mennene du går etter rett og slett er over din liga. Anonymkode: 69c15...60e 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #14 Skrevet 13. juli 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: men nå som jeg har følt at jeg endelig er på plass igjen, og bobler over av giverlyst, så vil ingen ha Anonymkode: c6484...c9e Ingen så vil ha? Hvor mange menn har du valgt bort på tinder tror du? 1000? 2000? Når du kun går etter den 1 % av menn som alle andre damer går etter, så kan du ha det så godt. Anonymkode: 69c15...60e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #15 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke man skal date når man begynner å miste selvtillit av det. Å bli skuffa er selvfølgelig lov, men ikke undervurder din egen verdi av den grunn. Jeg har blitt valgt bort mange ganger, og et par ganger har det vært hardt å svelge, men jeg har alltid klart å konkludere med at da passet vi nok ikke så bra sammen. Han ene jeg datet hadde jeg det så fint med, og han sa utrolig mye fine ting, før han plutselig ikke ville ses mer. Var helt sikker på at han måtte ha truffet noen andre og følte meg skikkelig verdiløs. Men så møtte jeg han igjen et par måneder senere, og han sa at han rett og slett innså at følelsene ikke var der, enda han likte meg godt som person. Ærlig sak. Ellers anbefaler jeg ikke å nettdate "for mye", da er det lett å gå på mange skuffelser og kanskje møte en del som er useriøse. Ville heller fokusert på en ny fritidsaktivitet for å utvide nettverket litt. Anonymkode: 61ad2...032 Takk for et godt svar. Tja. På en måte får jeg selvtillit av å nettdate. Får match med disse såkalte kjekke mennene, men ofte er det bare egoboost fra begge parter. Det blir aldri noe ut av det. Men da har heller ingen investert noe i noen og ingen blir såra. Men så fort man er der at man begynner å utvikle noe og prøve å bli bedre kjent på et dypere nivå, så er i hvert fall jeg veldig sårbar. Dette snakket vi en del om. Vi var liksom så på nett om tempo vi skulle ta i datingfasen og vi snakket på at vi like godt kunne kalle oss kjærester med en gang. Så jeg jublet stille inni meg selv da jeg trodde jeg møtte en jeg kunne få tid og trygghet på å bli kjent med. Og så drar han på date med en annen... Jeg skal på middag til han i morgen. Det snakket vi om igår. Men tviler på at det skjer nå. Jeg vet dessverre han er ute med en dame akkurat nå. Disse jævla hviskende småfuglene altså. Og å sitte og vente på utfallet her er jo ingen vits. Hadde jeg vært bra nok, så hadde han ikke hatt behov for å gå ut med en annen i dag. Og han har ikke svart på melding, eller vært pålogget, siden 10-tiden i dag tidlig. Jeg vet det er vanlig å date litt forskjellige helt i starten, men følte vi liksom var litt forbi den fasen der og at vi var på vei til å prøve å bli bedre kjent. My bad. Jeg skal ikke tro og håpe for tidlig. Jeg vet jeg er en person som veldig lett lar meg involvere i andre og jeg blir fort glad i folk uansett relasjon. Så jeg personlig er kanskje litt for "myk" for slik dating ja. Pause! Anonymkode: c6484...c9e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #16 Skrevet 13. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, da må du gå etter menn som er på ditt eget nivå da. De færreste menn har sjans på superhotte babes, så hvis du stadig blir utkonkurrert av slike så tyder det på at de mennene du går etter rett og slett er over din liga. Anonymkode: 69c15...60e 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen så vil ha? Hvor mange menn har du valgt bort på tinder tror du? 1000? 2000? Når du kun går etter den 1 % av menn som alle andre damer går etter, så kan du ha det så godt. Anonymkode: 69c15...60e Nåja. Det er kun helt normale menn jeg går etter. Fysisk aktive men aldri muskelbiff. De har ofte lite eller ikke noe hår på hodet og de har til og med barn flere av de. Altså helt normale menn det finnes ørten av på dusinet. Og nei jeg har ikke droppa tusenvis. Jeg skal ærlig innrømme at jeg dropper de som er usunt overvektige da jeg personlig er såpass fysisk aktiv at jeg må ha en aktiv mann. Ellers ville han aldri klart å holde følge. Men kosemage er ingen hindring. Anonymkode: c6484...c9e 3
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #17 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så drar han på date med en annen... Jeg skal på middag til han i morgen. Det snakket vi om igår. Men tviler på at det skjer nå. Jeg vet dessverre han er ute med en dame akkurat nå. Au! Den der kjenner jeg igjen, og det er ikke godt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #18 Skrevet 13. juli 2016 8 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Au! Den der kjenner jeg igjen, og det er ikke godt. Det suger ekle eselballer Så jeg lurer på å si til han at jeg rett og slett takler sånt dårlig og heller avlyse morgendagen. Før han gjør det... Bare for å gjenvinne en slags balanse. Eller skal jeg vente og se hva han sier? Han har lest min siste melding. Etter ørten timer avlogget. Men ikke besvart. Anonymkode: c6484...c9e
Teethgrinding Skrevet 13. juli 2016 #19 Skrevet 13. juli 2016 Jeg har en venninne som er litt... vel, feit og stygg. Hun ser rar ut. Det er ingenting som matcher. Hun har likevel masse gode kvaliteter og tiltrekker seg menn av varierende kvalitet på bakgrunn av disse. Noen kjekke, noen normale, noen rare, noen kule. Det mangler ikke menn i hennes liv. Likevel, hun er ikke god nok for de kjekkeste. Det er den brutale sannheten. Det fungere for en stund, men så detter ting fra hverandre like fort igjen. Problemet er at hun dater menn langt, langt over sitt eget nivå. Hun innser det ikke selv fordi hennes erfaringer med menn baserer seg på midlertidige ligg og tidsfordriv. Hun pusher på og vinner noen hunker, men det varer aldri. Hun er som med kredittkort og dårlig dømmekraft; hun lever over evne. Løsningen er like brutal som den er enkel: hun må finne en styggere mann. En som matcher hennes utseende når det hele koker ned til virkeligheten. Det vil hun ikke, også blir hun såret og lurer på hva hun gjør galt. Hun sier selv hun rett og slett ikke klarer å forelske seg i hvemsomhelst, og det er helt legitimt, men det er fordi hun i utgangspunktet har vendt seg til å bruke gullskjeer. Jeg tror mye av dette er gjenkjennelige problemstillinger for mange kvinner. Spesielt i disse debattene på Kg.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #20 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, Arcturus skrev: Jeg har en venninne som er litt... vel, feit og stygg. Hun ser rar ut. Det er ingenting som matcher. Hun har likevel masse gode kvaliteter og tiltrekker seg menn av varierende kvalitet på bakgrunn av disse. Noen kjekke, noen normale, noen rare, noen kule. Det mangler ikke menn i hennes liv. Likevel, hun er ikke god nok for de kjekkeste. Det er den brutale sannheten. Det fungere for en stund, men så detter ting fra hverandre like fort igjen. Problemet er at hun dater menn langt, langt over sitt eget nivå. Hun innser det ikke selv fordi hennes erfaringer med menn baserer seg på midlertidige ligg og tidsfordriv. Hun pusher på og vinner noen hunker, men det varer aldri. Hun er som med kredittkort og dårlig dømmekraft; hun lever over evne. Løsningen er like brutal som den er enkel: hun må finne en styggere mann. En som matcher hennes utseende når det hele koker ned til virkeligheten. Det vil hun ikke, også blir hun såret og lurer på hva hun gjør galt. Hun sier selv hun rett og slett ikke klarer å forelske seg i hvemsomhelst, og det er helt legitimt, men det er fordi hun i utgangspunktet har vendt seg til å bruke gullskjeer. Jeg tror mye av dette er gjenkjennelige problemstillinger for mange kvinner. Spesielt i disse debattene på Kg. Vil vel ikke si at han her er noen ti'er når det gjelder utseende. Men han har en fin kropp. Forrige jeg datet var under 170 cm og skallet. Jeg går etter helt normale menn. Anonymkode: c6484...c9e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå