Gå til innhold

Fikk ny, pen kjæreste - eksen vil plutselig ha meg tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er eiesyk. Hun vil ikke ha deg, men vil heller ikke at noen andre har deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎13‎.‎07‎.‎2016 at 10.19, AnonymBruker skrev:

Litt inspirert av denne tråden: 

Tror absolutt det kan være noe i dette. 

Hadde søt kjæreste i ca. 1 år, før dette endte med brudd. Hun var mye sur og respekterte meg ikke så veldig på slutten - før hun gjorde det slutt. Jeg ble ganske knust der og da, men bestemte meg for (og klarte!) å komme meg videre. Så traff jeg ei ny jente; som på de aller fleste måter er "bedre" enn min forrige kjæreste. Blant annet mye mer respektfull, samtidig som hun er hakket penere og har penere kropp. Etter at det ble kjent at vi hadde noe på gang, ble eksen min plutselig veldig interessert igjen. Dette kan vel neppe være tilfeldig? Er det rett og slett fordi hun ser at en annen vil ha meg? 

 

Anonymkode: 52705...f2c

Det er mange som reagerer sånn når x-en finner en ny, av begge kjønn, og selv om de kanskje egentlig ikke er interessert. I bunn og grunn ønsker vel alle å være "uerstattelig". Jeg tror ikke det har noen betydning om den nye er penere eller kjekkere heller. Det er bare litt sjalusi som settes i sving når man ser at den andre går videre, og når man ser at vedkommende er attraktiv for andre så lurer man nok litt på om man kan ha gjort en feil også. Og noen ganger får man kanskje en skikkelig vekker og oppdager hva man faktisk har mistet? Men som regel er det en god grunn til at det ble slutt, så man bør være forsiktig med å gi sånne en ny sjanse i alle fall, selv om det noen ganger kan være fristende. (sier jeg som akkurat har opplevd at x-mannen kom luskende tilbake når han hørte at jeg datet en ny og den unge nye dama ikke var like spennende lengre. Litt sent å angre da...)

 

 

Anonymkode: f1af8...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde her og, vet 100% det ikke hadde noe med utseendet mitt å gjøre, jeg er mye styggere og eldre enn eksen hans. Men hun dukket allikevel opp som troll i eske da jeg og kjæresten ble sammen.

Anonymkode: 0ce40...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som reagerer sånn når x-en finner en ny, av begge kjønn, og selv om de kanskje egentlig ikke er interessert. I bunn og grunn ønsker vel alle å være "uerstattelig". Jeg tror ikke det har noen betydning om den nye er penere eller kjekkere heller. Det er bare litt sjalusi som settes i sving når man ser at den andre går videre, og når man ser at vedkommende er attraktiv for andre så lurer man nok litt på om man kan ha gjort en feil også. Og noen ganger får man kanskje en skikkelig vekker og oppdager hva man faktisk har mistet? Men som regel er det en god grunn til at det ble slutt, så man bør være forsiktig med å gi sånne en ny sjanse i alle fall, selv om det noen ganger kan være fristende. (sier jeg som akkurat har opplevd at x-mannen kom luskende tilbake når han hørte at jeg datet en ny og den unge nye dama ikke var like spennende lengre. Litt sent å angre da...)

 

 

Anonymkode: f1af8...488

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 7/13/2016 at 11.34, AnonymBruker skrev:

Jo. Fordi hun vil ha hans vurdering om hun er god nok også, hun vil øke sin selvtillit å selvfølelse ved å få bekreftelse. 

Anonymkode: eaad7...403

Kommer an på hvordan personen søker bekreftelse generelt. Man ser jo at mange kvinner søker bekreftelse på helt vanvittige måter, i likhet med mange menn. Florerer av selfies på Insta og Snap, flørter rundt for å få oppmerksomhet osv. Så jeg tror absolutt at det finnes de som er syke nok som i ts sitt tilfelle også. Hvorfor skulle ikke den type person finnes når det finnes så mye annet sprøtt av oppmerksomhetssyke mennesker? hehe.

Men i bunn og grunn trenger alle oppmerksomhet. Jeg får oppmerksomhet via helt annen stimuli enn slik som eksen til ts. De finnes nok men hey, not here!

Anonymkode: 9a3d0...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha henne tilbake da? Synes hun du har møtt nå hørtes bedre ut, eksen din respekterte deg ikke, som du sier.

Og henger meg på de som sier at du bør du være skeptisk, om du vurderer henne. Hvis hun bare er ute etter oppmerksomhet og er av sånn mennesketype så hadde jeg vært skeptisk, men når sant skal sies så hadde hun ikke vært et aktuelt tema for meg uansett i konteksten. Vet ikke hvordan eksen din er ellers.

Jeg hadde personlig blitt ganske glad.

Anonymkode: 93ced...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette en måte å få tilbake eksen sin på? Merker at jeg fikk ideer her, men det funker kanskje ikke i alle situasjoner og personer.

Anonymkode: f010f...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer det og gå videre.. 

Anonymkode: 87c28...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...