Gjest Raiu Skrevet 12. juli 2016 #61 Skrevet 12. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Melodien til x files, blir enda livredd når jeg hører den 😂 Anonymkode: 0a105...844 Å herregud ja!!! Husker det var noe jeg var kjempe redd for i jakten på nyrestenen (?) men ikke hva?! Sikker på at det var noen ekle greier i den filmen. Disse hattifnattene var også ganske skumle, mumi altså.. Og de der helvetes nissene i ronja røverdatter. Varfor då da? Var livredd for å møte på de i skogen.
Mollie Skrevet 13. juli 2016 #62 Skrevet 13. juli 2016 Ridder Cato i Mio min Mio! Han var så skummel! Husker at jeg var livredd for at han gjemte seg i klesskapet mitt 1
Pearl2.0 Skrevet 13. juli 2016 #63 Skrevet 13. juli 2016 Den Tuesday, July 12, 2016 at 3.52, haze skrev: Og Hattifnattene!!!
Millimani Skrevet 13. juli 2016 #65 Skrevet 13. juli 2016 Jeg var redd for Gullars, Labbetuss, og giraffen i Portveien 2! Tenk så skummelt Noen spøkte med at bestemor og bestefar hadde pinnsvin i kjelleren, men jeg tror ikke jeg var redd for det... Uansett så var det jo ikke sant, - fikk jeg høre etter hvert Hva annet? Spøkelser, sentrifuger, hunder, klatre opp i "stigetårnet" i barnehagen
KittenOfDoom Skrevet 13. juli 2016 #66 Skrevet 13. juli 2016 Var redd for brann, slanger og selvfølgelig hufsa! Var alltid redd for at hufsa skulle dukke opp i hagen på vinteren!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #67 Skrevet 13. juli 2016 Jeg var livredd for støvsugeren til jeg var sånn 5 år gammel. Ellers var jeg redd for The Grudge jenta fra jeg så Scary Movie i 11-12 årsalderen. Er fortsatt livredd for hvite jenter med langt svart hår i filmer og nekter å se skrekkfilmer.. Anonymkode: 907f5...60a
Makkverket Skrevet 13. juli 2016 #68 Skrevet 13. juli 2016 Jeg husker at jeg hadde en lang periode hvor jeg var redd for at det skulle bli krig, i tillegg til at jeg var redd for å få aids. Ante jo ikke noe om hvordan man faktisk fikk aids, jeg hadde bare plukka opp at det var en sykdom man garantert døde av (dette var på 90-tallet). Jeg var også redd for å få hjernehinnebetennelse. Ser jo nå at det egentlig var døden jeg var redd for Av andre greier så var (og er) jeg redd for sånne "levende statuer". Jeg må fortsatt ta stooore omveier for å unngå dem.
Maleficenta Skrevet 13. juli 2016 #69 Skrevet 13. juli 2016 Presten. Noen gamle portretter som hang på hytta. Følte de fulgte meg med blikket
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #70 Skrevet 15. juli 2016 Begynnelsen av Das Boot, musikken og så den ubåten som kommer plutselig gjennom det grønne vannet. En Pink Floyd sang, tror The dark side of the moon, pappa elsket å skru opp volym på søndagsformiddag. Edderkopper, aldri blitt kvitt heller. Gjemte meg bak sofaen da pappa så på Alien, jeg ville også se filmen. Angret veldig. Å gå ned trappa når det er mørkt der. Fikk angsten da jeg var 16 og så på Twin Peaks, så alltid Bob. Er blitt verre med årene faktisk. Er generell husredd, ikke så bra å være gift med en ukependler. Anonymkode: 97c61...4de
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #71 Skrevet 15. juli 2016 Kranbiler... Livredd.. Anonymkode: b7e9c...154
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #72 Skrevet 15. juli 2016 Rever. Var sikker på at rever kunne kle seg om til mennesker og komme å spise meg. Kan vel ha noe med en drøm og at det var ofte skabbrev utenfor dørene våre. Var redd for det som var under senga. Så når jeg skulle legge meg på kvelden lukket jeg døra skrudde av lyset og løp som en gærning og hoppet opp i sengen. Hadde aldri beina utenfor dyna. Redd for klovner etter å ha sett en spesifikk film av steven king i litt for ung alder. Når marerittene endelig ga seg etter ca to uker så fant jeg tilfeldigvis bilde av klovnen i et ukeblad så var det i gang igjen. Var ikke redd for verken orm eller edderkopper, men livredd for maur. Anonymkode: 1f597...2f8
Drømmern Skrevet 16. juli 2016 #73 Skrevet 16. juli 2016 Jeg var redd Kaptein Sabeltann og Stinky fra Mummidalen.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #74 Skrevet 19. juli 2016 Den 12.7.2016 at 9.12, AnonymBruker skrev: Jeg var veldig redd for å være alene uten voksne som hadde kontroll til stede. Fikk helt panikk hvis jeg trodde alle de voksne var gått ut uten å si ifra (merkelig frykt egentlig for det skjedde jo aldri). Også var jeg utrolig redd for den onde feen i Tornerose! Spesielt når hun lokket tornerose til å stikke seg.. "Auroora, Auroora" 😂 Store gutter var også veldig skummelt! Anonymkode: 587c4...6c6 Jeg var redd mørkhudede og russ. Fordomsfull? Nei, men på den tiden var det lite innvandrere i Norge, og det var kanskje 1-2 mørkhudede som jeg så... jeg husker første gang jeg så en "neger", jeg trodde han var laget av sjokolade, og var redd for å komme borti han og få på meg sjokolade! og russ - vel de hadde jo tegna på seg med masse tusj og maling - ja jeg trodde man fikk maling på seg om man tok borti en russ :D Nå er jeg den minst fordomsfulle i verden da, har masse venner fra hele verden LIker fortsatt ikke russen, syns de er bråkete... men men :D Anonymkode: 3d545...536
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå