QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Når man var barn trodde noen av oss på spøkelser og monstere. Hva var du redd for og hvor befant de seg? Jeg var redd for å gå i trappa opp til andre etasje. Det var en luke med glass ut der fra vaskerommet og jeg følte alltid at noen sto å så på meg igjennom glasset. Det ble etterhvert veldig mye jeg var redd for. Følte alltid noen stirret intenst på meg, så jeg begynte å være på badet med lyset av. Det skulle gjøre at den som så på meg ikke så like godt Og så den klassiske med at jeg alltid måtte se etter monster under senga mi før jeg la meg Hva med deg?
Gjest NotNaomi Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Var redd på ukjente steder. Mistet jeg noen i familien ute av synet,fikk jeg panikk! Hang på dem som en klegg :-) det varte helt til jeg var tolv år!!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Var redd for politiet. Trodde de kjørte rundt og plukka opp tilfeldige folk som de satte i bur. Var redd for naboen, han så streng ut. Var redd for tømmerbiler som kjørte forbi. Spøkelser, hadde en enorm fantasi som liten, og trodde jeg så noen. Kjelleren i huset til min farmor og kjelleren hjemme. Måtte jeg hente noe der, løp jeg så fort jeg kunne opp igjen og slo døren igjen bak meg, trodde det skulle komme noen bak meg. Anonymkode: 9155a...b93 1
Gjest Raiu Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Jeg var utrolig redd for inbruddstyver. På natta når jeg skulle sove så var jeg livredd for at noen skulle bryte seg inn på rommet mitt gjennom vindu. Mitt vindu var det eneste i hele leiligheten man kunne, hvis man virkelig prøvde, komme seg inn i. Trodde alltid at jeg skulle våkne og se noen stirre rett på meg gjennom det vinduet. Tenker fortsatt sånn den dag i dag, livredd for at noen skal stirre på meg gjennom vindu etter at det er mørkt
Gjest Nanna87 Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Livredd julenissen! Skeptisk til Kaptein Sabeltann.. Redd min eldre nabo som var ei søt gammel dame:) Angst for slanger!!!
Gjest Raiu Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, haze skrev: Takk for den kl 4 på natta!!
Gjest Nanna87 Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 3 minutter siden, MXB skrev: Takk for den kl 4 på natta!! Ja, og ikke minst hufsa!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2016 Så aldri på det programmet jeg, så fikk ikke med meg Hufsa.
anniewal Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 Jeg var ganske tøff som barn, og mye tøffere enn min bror som var livredd for spøkelser, Hufsa og andre ting. Men jeg var veldig redd for brann. 1
Chizue Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Hufsa.....vent...er redd for henne enda..og isdronningen, noe med øynene "freaks me out!" Ellers var det vel pompel og pilt og alle typer porselensdukker...og andre dukker på tv/film fra Ivo Caprino...skrotnissen,Wallace &Gromit alle slike figurer, takler de ikke idag heller xD Var skeptisk for julenissen...krysse en vei..Til og med når det var null biler i sikte :-P "nei! Veien er farlig den!Den kan sluke deg hel den!" 2
Diva74 Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 Gravemaskiner! Følte at de levde sitt eget liv og at de som satt inni ikke hadde kontroll. Den kunne ta meg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 Å bli forlatt, på offentlige steder! Anonymkode: 0f2d9...688 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #15 Skrevet 12. juli 2016 Var redd mærket og spøkelser! Anonymkode: 7751a...793 1
Gjest snerk1234 Skrevet 12. juli 2016 #16 Skrevet 12. juli 2016 (endret) Cola! En faretruende brus som ga deg konsekvent kreft, i følge mamma. Hun var farlig nær å lage en buzzkiller av meg i tidlig alder, men holdt heldigvis frykten inne i mitt stille sinn i bursdagsselskap og andre settinger jeg fikk tilbudt brusen. Hotel Cæsar også, mamma lærte meg at man ble dum om man så på det. Veldig effektive metoder av mamma, drakk ikke cola før jeg ble ungdom og så heller aldri Hotel Cæsar Var også redd for mørket og trappa ned til kjelleren. Endret 12. juli 2016 av snerk1234
Spøkelseskladden Skrevet 12. juli 2016 #17 Skrevet 12. juli 2016 Dodraugen! Rolv Wesenlund som leser den historien ligger på spotify. Om ikke du har hørt den, så ta deg tid til det! Den satte pappa på for meg når jeg var liten og herre min hatt så redd jeg ble for å gå på do! 2
FayFerner Skrevet 12. juli 2016 #18 Skrevet 12. juli 2016 Jeg var redd for rockegruppa Kizz. Livredd. Måtte se under senga hver kveld av frykt for at de lå under der. Og så var jeg redd for sprøytenarkomane. Jeg vokste opp langt ute på bøgda, ikke en narkoman å se på tjue mils avstand, men jeg hadde jo hørt om dem, og jeg så levende for meg at de gjorde innbrudd på natta og stakk oss i føttene med sprøytene sine, for å dope oss ned. I mange år turde jeg derfor ikke sove med føttene på utsiden dyna. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #19 Skrevet 12. juli 2016 Jeg var redd for naboen og kulda. Vi bodde i blokk, og jeg fikk stadig beskjed om å være stille, ellers kom naboen. Når jeg ikke ville kle på meg så sa mamma at jeg måtte gjøre det ellers kom kulda og tok meg. Jeg visste ikke hva naboen eller kulda var, men begge deler var tydeligvis noe farlig som kom og tok meg hvis jeg ikke gjorde som mamma sa. Anonymkode: 708a2...b60 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #20 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, Diva74 skrev: Gravemaskiner! Følte at de levde sitt eget liv og at de som satt inni ikke hadde kontroll. Den kunne ta meg. Jeg var redd for traktorer på samme måte. Vokste opp på landet og hver gang pappa startet traktoren, hylte jeg og løp, for tenkte at pappa ikke kom til å få kontroll over den før den kjørte avgårde og jaktet på meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå