Gå til innhold

Hakeimplantat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd fillers i haken. Det så bra ut i starten, men så begynte de å avta. Da må man fylle på igjen. Det blir jo dyrt etterhvert. Går man til en erfaren behandler, kan det koste 5000,- pr. 1 ml. Man trenger ca 2 ml.til haken. Går det 7-8 mnd må man fylle på igjen. (Privatklinikken er skikkelig dyrt) 


Så det er både ulemper og fordeler med alt. Med  fillers er det mye mindre risiko. Men blir mye penger etterhvert. Også vil jeg si at ikke alle behandlere er like flinke. Kan bli litt ujevnt  spesielt der det er kraftige muskler. Det kan se litt rart ut når man smiler for eks. (Elysium Medical)
Alt ser bra ut etter behandling, men så kommer hverdagen. Man har mimikk og de fleste smiler. Når man smiler strekker musklene seg og med fillers kan det se rart ut. Det gjordet hos meg i hvert fall. 
 

Jeg kunne da tenkt meg hakeimplantant, men veldig usikker på hvilken type. Silikon eller medpore (eller hva det heter). Silikon bør skrus for bedre grep, men de har litt mer risiko for infeksjoner, tror jeg. Medpore er vanskelig å fjerne, men «sitter» bedre. 

vansleig å belage Hvilken kirurg/klinikk osv. Det som er viktig for meg er hvordan kroppen vil reagere til implantatet? Må det byttes ut etterhvert? Hva skjer om 5-10 år, ser det like bra ut?

Anonymkode: 580a2...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.8.2019 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Jeg satte inn hakeimplantat i sommer, og er strålende fornøyd. Rekonvalesenstiden var ikke så lett og smertefri som jeg har fått inntrykk av, men det gikk seg til 🙂

Anonymkode: 2b6be...a89

Hvilken klinikk og kirurg var det? 

Anonymkode: 580a2...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...