Amantheia Skrevet 8. februar 2019 #10641 Skrevet 8. februar 2019 23 minutter siden, Ardwinna skrev: Hvor mange Sinnoh stones har dere fått? Og hvordan har dere fått dem? Jeg fikk to ganske på rappen da de kom men har siden ikke sett snurten av dem. Får ikke ved å fullføre field research... Har heller ingen i nærheten å PvP-battle med heller. Tør ikke utfordre noen av dere vennene langt unna, spesielt ikke siden de fleste av dere er høyere i level enn meg Må man forresten vinne en battle for å få items eller kan man få noe bare ved å delta? Eg får nesten kvar gong eg tar ein sånn trainer battle. Når det gjeld pvp battle, så trur eg ikkje du må vinne for å få premie. Så vidt eg veit, kan du få premie på ein trainer battle per dag, og tre pvp battles per dag. Så er vel berre å kjøre på 🤓
Hanne67 Skrevet 8. februar 2019 #10642 Skrevet 8. februar 2019 På 2.2.2019 den 22.52, hog skrev: Use 5 Razz Berries to help catch Pokémon Encounter: Cubone Hatch an egg for 50/50 exeggcute/snubbul Hver gang jeg har fått Hatch an egg, så har det blitt Snubbul!😢 Uflaksen må vel snu engang....
Hanne67 Skrevet 8. februar 2019 #10643 Skrevet 8. februar 2019 3 timer siden, Amantheia skrev: Eg får nesten kvar gong eg tar ein sånn trainer battle. Når det gjeld pvp battle, så trur eg ikkje du må vinne for å få premie. Så vidt eg veit, kan du få premie på ein trainer battle per dag, og tre pvp battles per dag. Så er vel berre å kjøre på 🤓 Jeg får bare Stardust på trainer battle, men har ikke prøvd meg på den med de med høyest CP ennå. Er det bare den som gir Sinnoh stones?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #10644 Skrevet 8. februar 2019 Jeg har også bare fått stardust ved trainer battle, ved pvp fikk jeg rare candy en gang, men ingen sinnoh stone. Gir snart opp hele greia jeg. Anonymkode: 0f960...294
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #10645 Skrevet 8. februar 2019 Aner ikke hvor mange sinnoh stone jeg har fått. Har utviklet mange, men har en del stones i bagen. Får via PvP og Trainer. Man kan få både stardust og en stone/rare Candy. Ikke avhengig av å vinne for å få det. Kan battle fra hvor som helst med ultra friends. Anonymkode: 37a2c...87e 1
fro Skrevet 8. februar 2019 #10646 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Jeg fikk nettopp (for første gang) en Sinnoh Stone ved trailer trainer battle mot Blance, jeg er i team Mystic. Valgte den ligaen uten CP-begrensning. Edit: skrivefeil Endret 8. februar 2019 av fro
fro Skrevet 8. februar 2019 #10647 Skrevet 8. februar 2019 2 minutter siden, fro said: Jeg fikk nettopp (for første gang) en Sinnoh Stone ved trailer trainer battle mot Blance, jeg er i team Mystic. Valgte den ligaen uten CP-begrensning. Edit: skrivefeil Ooog resultatet: 4
neon_sun Skrevet 8. februar 2019 #10648 Skrevet 8. februar 2019 2 timer siden, fro skrev: Ooog resultatet: Nais
Gjest padawan Skrevet 8. februar 2019 #10649 Skrevet 8. februar 2019 Feebas er den første pokisen jeg har vært borte i som må gås med som buddy (20 km) før en kan evolve den.
Amantheia Skrevet 8. februar 2019 #10650 Skrevet 8. februar 2019 2 timer siden, padawan skrev: Feebas er den første pokisen jeg har vært borte i som må gås med som buddy (20 km) før en kan evolve den. Det er vel kun den, og Eevee som ein må ha til buddy. Eevee om du vil ha Umbreon eller Espeon.
Ardwinna Skrevet 8. februar 2019 #10651 Skrevet 8. februar 2019 Jeg visste ikke om trainer battles en gang så nå måtte jeg jo prøve det. Fikk stardust, men ingen rare candy eller sinnoh stone. Hvis noen jeg er ultra eller best friend med har lyst til å gruse meg (YlvaRamona) i PvP, så send meg gjerne en notification! 😄 Ikke har jeg spesielt sterke pokiser og ikke kan jeg dette battle-greiene enda, men jeg er litt desperat etter Sinnoh stones
Amantheia Skrevet 9. februar 2019 #10652 Skrevet 9. februar 2019 No er det venne-helg, så vennskapslevel aukar dobbelt så fort som til vanleg. Så om nokon vil legge meg til... 2114 0012 4118
Ardwinna Skrevet 9. februar 2019 #10653 Skrevet 9. februar 2019 Har spart opp flere research-belønninger til senere Meltan-oppgaver og fikk til slutt ikke nye field research på grunn av dette. For ei stund siden åpnet jeg en belønning i god tro om at jeg kunne spare fangingen av pokemonen til senere, og det endte med at jeg mistet pokemonen. Da tenkte jeg at det kanskje var fordi jeg åpnet den som første belønning den dagen og fikk stempel. Nå prøvde jeg å åpne et par for å se om det frigjør plass til flere oppgaver, noe som endte med at jeg mistet en til pokemon... Ser det står på nett at det varierer om man kan gå ut og inn igjen senere uten å miste belønnings-pokemonen, så da må man jo tydeligvis enten velge å ha liggende flere belønninger og ikke få nye oppgaver frem til de er åpnet, eller så må man åpne underveis for å få nye oppgaver og håpe man får flere man kan bruke senere i Meltan-oppgaven... Argh, dette gjør jo saken bare verre. Jeg vil jo gjerne få nye oppgaver så jeg kan fullføre 7 dager med stempel og få legendariske pokiser og et bittelite håp om den berømte Sinnoh-steinen, men samtidig vil jeg gjerne sørge for å kunne fullføre Meltan-oppgaven... Forresten takk til TeamBadabada som gadd å utfordre meg til battle! Bare synd spillet bugget seg til så jeg ikke fikk en dritt etter første kampen... Fikk stardust etter andre kampen da, men dessverre ikke Sinnoh stone.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10654 Skrevet 9. februar 2019 Jeg vil også gjerne bli utfordret til battle, så hvis noen har meg (Solvesal) som venn, bare utfordre i vei! 😄 Anonymkode: 0f960...294
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10655 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Ardwinna skrev: Har spart opp flere research-belønninger til senere Meltan-oppgaver og fikk til slutt ikke nye field research på grunn av dette. For ei stund siden åpnet jeg en belønning i god tro om at jeg kunne spare fangingen av pokemonen til senere, og det endte med at jeg mistet pokemonen. Da tenkte jeg at det kanskje var fordi jeg åpnet den som første belønning den dagen og fikk stempel. Nå prøvde jeg å åpne et par for å se om det frigjør plass til flere oppgaver, noe som endte med at jeg mistet en til pokemon... Ser det står på nett at det varierer om man kan gå ut og inn igjen senere uten å miste belønnings-pokemonen, så da må man jo tydeligvis enten velge å ha liggende flere belønninger og ikke få nye oppgaver frem til de er åpnet, eller så må man åpne underveis for å få nye oppgaver og håpe man får flere man kan bruke senere i Meltan-oppgaven... Argh, dette gjør jo saken bare verre. Jeg vil jo gjerne få nye oppgaver så jeg kan fullføre 7 dager med stempel og få legendariske pokiser og et bittelite håp om den berømte Sinnoh-steinen, men samtidig vil jeg gjerne sørge for å kunne fullføre Meltan-oppgaven... Det er begrensinger på hvor mange du kan ha liggende. Bare å ta de fortløpende, det kommer nye. Sinnoh stone kan du også få når du spinner pokestop på 7 dag, via battle med trainer og PvP, samt på spesial research 7 dag. På lørdag, neste uke på CD, er du garantert 5 sinnoh stone ved å battle med trainer. Anonymkode: 37a2c...87e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10656 Skrevet 9. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: På lørdag, neste uke på CD, er du garantert 5 sinnoh stone ved å battle med trainer. Anonymkode: 37a2c...87e Hva, den 16.02.? Hvor står det? Anonymkode: 0f960...294
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10657 Skrevet 9. februar 2019 Har akkurat begynt å spille igjen, legg meg gjerne til 4192 7534 8330. Gjerne battles også Anonymkode: a647c...5ad
Ardwinna Skrevet 9. februar 2019 #10658 Skrevet 9. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sinnoh stone kan du også få når du spinner pokestop på 7 dag, via battle med trainer og PvP, samt på spesial research 7 dag. På lørdag, neste uke på CD, er du garantert 5 sinnoh stone ved å battle med trainer. Anonymkode: 37a2c...87e Jeg vet om alle disse måtene å få sinnoh stone på men får ikke uansett hva jeg gjør... 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva, den 16.02.? Hvor står det? Anonymkode: 0f960...294 Blant annet her: https://gamerant.com/pokemon-go-sinnoh-stone-how-to-get/
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10659 Skrevet 9. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva, den 16.02.? Hvor står det? Anonymkode: 0f960...294 Gå inn på News på pogo, står der. Det kan lønne seg å følge med der.. Anonymkode: 37a2c...87e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10660 Skrevet 9. februar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå inn på News på pogo, står der. Det kan lønne seg å følge med der.. Anonymkode: 37a2c...87e Jeg følger da med på news. Har ikke fått noe news om community day i februar ennå. Anonymkode: 0f960...294
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå