Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Hanne67 skrev:

Man kan få Exeggute ved å fullføre Hatch an Egg. Man kan også få Snubbull. Jeg har også kommet dit, og har selvfølgelig fått Snubbull hver gang...:P

Ja jeg så det. Det er vanskelig nok å få den oppgaven, men enda vanskeligere å klare å få den mange nok ganger til å få fem exeggcute :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meltan-questet kommer nok til å ta et år for meg...

Anonymkode: 0f960...294

Gjest padawan
Skrevet
31 minutter siden, Ardwinna skrev:

Da har jeg kommet meg til 6/9 på Let's go, Meltan. Fem exeggcute??? Har ikke sett snurten av dem de siste ukene så dette kan jo bli moro... 🙄

Fikk to stykker for en del uker siden. Ellers har jeg heller ikke sett snurten av Exeggcute på flere måneder. Gled deg.  😜

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er maks 50 coins per døgn totalt, uavhengig av antall Pokémons i gym. Ikke per pokemon.

Anonymkode: 76f3f...12a

Jeg mener at man må bytte pokemon. At for at man skal få nye 50 coins må man sette en ny pokemon i gym i tillegg til at det blir nytt døgn 😜 det hjelper ikke om den samme står i flere dager. Skjønner at jeg forklarer meg litt dårlig, men jeg har i hvert fall forstått greia 😜

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får kun coins for det døgnet den blir utslått. Alle tidligere dager telles dessverre ikke med. 

Anonymkode: 37a2c...87e

Takk for svar 😊 

Skrevet
3 timer siden, Virilja skrev:

Jeg mener at man må bytte pokemon. At for at man skal få nye 50 coins må man sette en ny pokemon i gym i tillegg til at det blir nytt døgn 😜 det hjelper ikke om den samme står i flere dager. Skjønner at jeg forklarer meg litt dårlig, men jeg har i hvert fall forstått greia 😜

1. Du får max. 50 coins pr. døgn. De du har i gym må ha stått der i tilsammen 8 timer før de blir slått ut, og du får coinsa når de blir slått ut. Du tjener 1 coin pr. 10. minutt, så om én har stått i gymmen i 1 time før den blir slått ut, så tjener du 6 coins på den.

2. Det lønner seg ofte å sette inn pokemoner på kvelden, for da er sjansen større for at de overlever til over midnatt og du kan begynne å tjene flere coins.

Anonymkode: 70c59...3b3

Skrevet

TitaGraa: Beklager! Var så fokusert på å åpne gaver for å få egg at jeg ikke fikk med meg at vi ble best friends nå..

Skrevet

Legg meg gjerne til som venn😊

6508 5777 5558

Anonymkode: fc8de...b26

Skrevet

https://pokemongolive.com/post/sinnoh-evolutions

"...Starting today, you’ll be able to use a Sinnoh Stone to evolve Lickitung into Lickilicky, Tangela into Tangrowth, and more!

Plus, more Pokémon originally discovered in the Sinnoh region, such as Cranidos and Shieldon, will appear in the wild for the first time! You may also see more Pokémon originally discovered in the Sinnoh region appearing in Eggs. ..."

• Liker 2
Skrevet

Åååhh, alle trenger jo Sinnoh stone for å evolveres for tiden, jeg får aldri Sinnoh stones! Hvor/hvordan kan man få dem?

Skrevet

Jeg fikk én ny pokis i dag; Combee. Ellers nada.
Og så dukket det opp tre exeggcute på nearby mens jeg satt på i bil på hovedveien. Fikk selvsagt ikke tak i noen av dem (for mye fart og sjåfør med hastverk)...

Anonymkode: a1356...831

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åååhh, alle trenger jo Sinnoh stone for å evolveres for tiden, jeg får aldri Sinnoh stones! Hvor/hvordan kan man få dem?

7 dagers research breakthrough er en mulighet, men pvp er vel den enkleste måten (får reward av 1 battle mot Blanche/Candela/Spark og opptil 3 rewards mot mennesker i døgnet)

Ellers har jeg elendig flaks med Palkia, fanget 2 på 6 muligheter.

Skrevet

Trener og trener med disse trenerne, men får aldri stone. 😣

Prøver av og til å utfordre de jeg har på vennelista, men får jo aldri respons. Synes de bør være litt mer generøse med disse Sinnoh stonesene snart når det er så sykt mange pokemons som trenger dem. Jeg har flust med de andre itemsene, men de gjelder jo bare for én eller noen få pokemon.

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Trener og trener med disse trenerne, men får aldri stone. 😣

Prøver av og til å utfordre de jeg har på vennelista, men får jo aldri respons. Synes de bør være litt mer generøse med disse Sinnoh stonesene snart når det er så sykt mange pokemons som trenger dem. Jeg har flust med de andre itemsene, men de gjelder jo bare for én eller noen få pokemon.

Få deg noen nye venner 😊 

du må være tilmodig når du sender invitasjon det tar evigheter før den kobler opp. Og mottager må være på avatar skjermen, eller det er mange skjermer en ikke får invite

Anonymkode: 8aabb...65d

Gjest padawan
Skrevet

Nå har jeg egentlig begynt å gi opp Let's og, Meltan. Føltes som måneder siden jeg fant en Exeggute

Skrevet

Endelig!!! Siste exeggcute fanget! 😄

Nå tar det sikkert flere mnd til før jeg ser en cubone...

Anonymkode: a0e01...2de

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig!!! Siste exeggcute fanget! 😄

Nå tar det sikkert flere mnd til før jeg ser en cubone...

Anonymkode: a0e01...2de

Use 5 Razz Berries to help catch Pokémon Encounter: Cubone

Hatch an egg for 50/50 exeggcute/snubbul

Skrevet
4 timer siden, padawan skrev:

Nå har jeg egentlig begynt å gi opp Let's og, Meltan. Føltes som måneder siden jeg fant en Exeggute

Her var det et raid med Exeggutor i dag, de dukker opp innimellom. 

Vi heiv oss med i et 5-erraid og fikk Palkia. Det var gøy!

Skrevet
På 1.2.2019 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk én ny pokis i dag; Combee. Ellers nada.
Og så dukket det opp tre exeggcute på nearby mens jeg satt på i bil på hovedveien. Fikk selvsagt ikke tak i noen av dem (for mye fart og sjåfør med hastverk)...

Anonymkode: a1356...831

Høh, hvorfor i alle dager ble denne anonym? Her har jeg nok hatt en høyst ufrivillig rykning i hånda da jeg skulle trykke "send inn svar"... :P
Det er nå egentlig mye ræl på pokis-fronten for tiden. Veldig mye kjedelige drittpokiser som jeg allerede har alt for mange av. Og så irriterer jeg meg over at man ikke kan slette raidpass. Har ganske full itembag så alt teller. Skulle gjerne kunnet mer enn halvere antallet raidpass. Jeg raider så lite uansett siden jeg alltid må slåss alene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...