Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å begynne å samle på 7km-egg igjen for å prøve å få shiny babypokiser men er redd for å bare få masse Meowth, Sandshrew og Grimer.

Skrevet

Gotta love adventure sync. Ligger i sengen, flixer, veiver telefonen litt rundt, hatcher egg. 😆

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Silfen skrev:

Gotta love adventure sync. Ligger i sengen, flixer, veiver telefonen litt rundt, hatcher egg. 😆

Hvordan kan dere se at synken fungerer? 

• Liker 1
Skrevet

Fordi man hatcher egg ved å veive telefonen, vel. Og google fit får flere skritt.

Skrevet
14 minutter siden, Silfen skrev:

Fordi man hatcher egg ved å veive telefonen, vel. Og google fit får flere skritt.

Google fit får vel skritt fordi det er der det måles? Men hvordan ser man uten å veive med telefonen at synken mot pokemon faktisk fungerer?

Skrevet

Same shit der og. Du får km selv om pogo er av, når du går 

Skrevet
6 minutter siden, Silfen skrev:

Same shit der og. Du får km selv om pogo er av, når du går 

Men hvordan vite at det funker? Er vel ingen måte å kontrollere det på annet enn å se på eggene om de går oppover når man har pokemon stengt? Men de viser jo kun hver km. 

Skrevet

@Zitra

I morgen blir både du og jeg (Krakulax) og mannen din og jeg ultravenner. Skal vi avtale gaver så vi kan sette på Lucky egg?

Anonymkode: b4173...844

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, lady90 skrev:

Men hvordan vite at det funker? Er vel ingen måte å kontrollere det på annet enn å se på eggene om de går oppover når man har pokemon stengt? Men de viser jo kun hver km. 

Det blir ikke 100% synkronisert til enhver tid, men man ser det både på egg og på hvor mange km man har gått i uka. Det viser pr 100 m.

I forrige uke viser Google Fit at jeg har gått 22 km, mens jeg i PoGo har gått 25,1 km. Jeg har jo gått med PoGo noe åpen for å fange pokemoner, så vet ikke om det teller med i tillegg. Jeg har mest gått med den lukket.

Skrevet
7 timer siden, Silfen skrev:

Ja, det fungerer.🤣 Junior har en batteridrevet bil, som går litt fram og tilbake, og den har jeg festet telefonen på. Funker fint det, hehe. Ellers går det an å feste den på robotstøvsugere eller robotgressklippere om sommeren. 

Anonymkode: 70c59...3b3

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det fungerer.🤣 Junior har en batteridrevet bil, som går litt fram og tilbake, og den har jeg festet telefonen på. Funker fint det, hehe. Ellers går det an å feste den på robotstøvsugere eller robotgressklippere om sommeren. 

Anonymkode: 70c59...3b3

Så så lenge jeg har Google fit installert så skal det fungere? Trenger man må ha pokemon go appen åpen i det hele tatt? (altså åpen men kjører i bakgrunnen) eller trenger man ikke engang å ha åpna appen? 

Skrevet
5 minutter siden, lady90 skrev:

Så så lenge jeg har Google fit installert så skal det fungere? Trenger man må ha pokemon go appen åpen i det hele tatt? (altså åpen men kjører i bakgrunnen) eller trenger man ikke engang å ha åpna appen? 

Man trenger ikke å ha hverken Google Fit eller Pokemon Go åpen. 

Du må ha lagt inn i Google Fit appen at den skal koordinere med PoGo, men det regner jeg med at du har gjort.

Skrevet

Eevee har vært hard å fange her, men endelig! Men nå lurer jeg på når ‘nightime’ er? Må jeg vente til etter midnatt? Vil jo ikke evolve for tidlig og risikere å måtte prøve om at!🙈

Anonymkode: 0a5ca...b68

Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eevee har vært hard å fange her, men endelig! Men nå lurer jeg på når ‘nightime’ er? Må jeg vente til etter midnatt? Vil jo ikke evolve for tidlig og risikere å måtte prøve om at!🙈

Anonymkode: 0a5ca...b68

Det skal være når det er natt i spillet og ihvertfall etter kl. 20.00 

Husk å ha gått minst 10 km med den som buddy + ha den som buddy når du evolver.

Endret av Hanne67
Skrevet
På 12.11.2018 den 0.03, AnonymBruker skrev:

@Zitra

I morgen blir både du og jeg (Krakulax) og mannen din og jeg ultravenner. Skal vi avtale gaver så vi kan sette på Lucky egg?

Anonymkode: b4173...844

Beklager, den så jef ikke før nå. Neste milepæl skal jeg være mer våken 

Skrevet

Er Jiji9000 her inne?

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Skrevet

Hva har skjedd med pokemonene, de har jo endret CP, min blissey gikk fra over 3000 til 2500.

Skrevet
5 timer siden, momo skrev:

Hva har skjedd med pokemonene, de har jo endret CP, min blissey gikk fra over 3000 til 2500.

Lenge siden Niantic gikk ut og sa at det ville bli en CP re-balanse, så noen pokemoner har blitt sterkere og noen har blitt svakere, dette trådde i kraft i går kveld kl 22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...