Taperen Skrevet 29. august 2018 #9741 Skrevet 29. august 2018 (endret) 2 timer siden, Hanne67 skrev: Det lurer jeg på også, - noen som har funnet det ut? Jeg gikk bortimot 5 km med en Eevee, byttet den ut, satte den inn igjen, og da startet den på 0 km, så det tryggeste er å gå litt over 10 km så en er sikker på at en får 2 Candy, og så MÅ Eeveen være buddy når du evolver til Espeon om dagen, og Umbreo om natten. Endret 29. august 2018 av Taperen 1
Taperen Skrevet 29. august 2018 #9742 Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, Hanne67 skrev: Har du gått med Eevee'n du evolver i 10 km? Her er det mange som bommer, vær sikker på at du har gått 10 km og fått 2 Candy før det evolves, selv gikk jeg laaaangt over 10 km bare for å være 100% sikker, og la den være din buddy mens du evolver, ellers går det i dass 😥 1
Hanne67 Skrevet 29. august 2018 #9743 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Taperen skrev: Jeg gikk bortimot 5 km med en Eevee, byttet den ut, satte den inn igjen, og da startet den på 0 km, så det tryggeste er å gå litt over 10 km så en er sikker på at en får 2 Candy, og så MÅ Eeveen være buddy når du evolver til Espeon om dagen, og Umbreo om natten. Takk for svar! Så lenge jeg har gått minst 10 km med en Eevee, så kan jeg bytte den ut. Deretter må jeg sette den inn som buddy igjen før jeg evolver.
Hanne67 Skrevet 29. august 2018 #9744 Skrevet 29. august 2018 Da har Yokosuka Safari Zone begynt, og vi kan glede oss over mer av Wingull, som også kan finnes som shiny. Den 1. og 2. september får vi mer stardust ved fanging, klekking og raids. I tillegg varer star piece i én time. Forutsetningen er at et visst antall field research oppgaver blir løst verden over. Mer info her: https://pokemongohub.net/post/news/pokemon-go-summer-tour-2018-global-event-challenges-and-upcoming-shinies-released/
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9745 Skrevet 29. august 2018 6 minutter siden, Hanne67 skrev: Da har Yokosuka Safari Zone begynt, og vi kan glede oss over mer av Wingull, som også kan finnes som shiny. Den 1. og 2. september får vi mer stardust ved fanging, klekking og raids. I tillegg varer star piece i én time. Forutsetningen er at et visst antall field research oppgaver blir løst verden over. Mer info her: https://pokemongohub.net/post/news/pokemon-go-summer-tour-2018-global-event-challenges-and-upcoming-shinies-released/ Det var voldsomt antall research tasks man måtte ha! Anonymkode: 37a2c...87e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9746 Skrevet 29. august 2018 På 26.8.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev: Noen som har brukt GO-TCHA og vet om og hvordan den funker? Leste et sted at batteritiden var under 8 timer? Anonymkode: 88631...82d Bruker den ja. Har ikke på vibreringen, holder i massevis for min del. Anonymkode: 37a2c...87e
Hanne67 Skrevet 29. august 2018 #9747 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var voldsomt antall research tasks man måtte ha! Anonymkode: 37a2c...87e Vil bare presisere at det er ekstra stardust og ikke XP som gjelder denne gangen, men antall research tasks er det samme nå. De andre gangene har spillerne klart det, så regner med at det går denne gangen også.
Gjest padawan Skrevet 29. august 2018 #9748 Skrevet 29. august 2018 7 timer siden, Hanne67 skrev: Har du gått med Eevee'n du evolver i 10 km? Mangler 1 km eller noe slikt.
Taperen Skrevet 29. august 2018 #9749 Skrevet 29. august 2018 3 timer siden, Hanne67 skrev: Takk for svar! Så lenge jeg har gått minst 10 km med en Eevee, så kan jeg bytte den ut. Deretter må jeg sette den inn som buddy igjen før jeg evolver. Nei, vær nå sikker på at du har gått over 10 km, når du har det, så evolver du mens den er din buddy, for all del ikke svitsj den ut før du har evolvet. 4
Gjest padawan Skrevet 29. august 2018 #9750 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, Taperen skrev: Nei, vær nå sikker på at du har gått over 10 km, når du har det, så evolver du mens den er din buddy, for all del ikke svitsj den ut før du har evolvet. Jeg var litt rask og evolvet den jeg hadde som buddy etter å ha gått 5-6 kilometer. Det er godt mulig jeg har lagt en fin kabel på leggen (mistenker det).
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9751 Skrevet 29. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var voldsomt antall research tasks man måtte ha! Anonymkode: 37a2c...87e Det er vel det samme som før, og det nås enkelt. Det er nå en god del millioner spillere også, for å si det sånn. 15 minutter siden, padawan skrev: Jeg var litt rask og evolvet den jeg hadde som buddy etter å ha gått 5-6 kilometer. Det er godt mulig jeg har lagt en fin kabel på leggen (mistenker det). Ja, da fungerer det ikke. Det er virkelig så enkelt som at du setter Eevee som buddy, går med den i 10+ kilometer og evolver den mens den fortsatt er buddy. Gjør du det mens det er dag (i spillet, altså lyse farger mens du går rundt) blir den Espeon, gjør du det mens det er natt i spillet blir den Umbreon. Uten unntak, så sant du gjør det akkurat slik. Det går an å gå litt på forhånd og å svitsje ut og inn om man vet hva man holder på med, men det er jo antagelig verdt det å bare gjøre dette helt etter boka når det først er et oppdrag man må gjennom. Anonymkode: 9ad99...5ca
Hanne67 Skrevet 29. august 2018 #9752 Skrevet 29. august 2018 41 minutter siden, Taperen skrev: Nei, vær nå sikker på at du har gått over 10 km, når du har det, så evolver du mens den er din buddy, for all del ikke svitsj den ut før du har evolvet. Ok, da bytter jeg den ikke ut, for sikkerhets skyld. Jeg har allerede gått med den i 25 km, og holder fortsatt på med 3/8 og har igjen 7 egg å klekke. Hadde tenkt å gå med en annen Eevee i 10 km så de var klare til å evolves når jeg kommer til 4/8.
Sala Q Skrevet 29. august 2018 #9753 Skrevet 29. august 2018 Nå er det ca 100 sider siden jeg var inne her og leste sist. Jeg har ikke fått med meg noenting, tror jeg. Men, en ting jeg lurer på. Venner. Jeg trenger 2 venner til på "A Ripple in Time 2/8", men vet ikke helt hvor jeg skal få noen i fra. Alle dere andre som spiller her, har dere mange venner som spiller, snakker dere med ukjente som også spiller og bare blir venner med dem eller lager dere nye brukere selv bare for å få venner?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9754 Skrevet 29. august 2018 11 minutter siden, Hanne67 skrev: Ok, da bytter jeg den ikke ut, for sikkerhets skyld. Jeg har allerede gått med den i 25 km, og holder fortsatt på med 3/8 og har igjen 7 egg å klekke. Hadde tenkt å gå med en annen Eevee i 10 km så de var klare til å evolves når jeg kommer til 4/8. Du kan evovle den første (på dagen), også starte å gå med den til natta før du får den opp på 4/8 Anonymkode: 37a2c...87e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9755 Skrevet 29. august 2018 3 minutter siden, Sala Q skrev: Nå er det ca 100 sider siden jeg var inne her og leste sist. Jeg har ikke fått med meg noenting, tror jeg. Men, en ting jeg lurer på. Venner. Jeg trenger 2 venner til på "A Ripple in Time 2/8", men vet ikke helt hvor jeg skal få noen i fra. Alle dere andre som spiller her, har dere mange venner som spiller, snakker dere med ukjente som også spiller og bare blir venner med dem eller lager dere nye brukere selv bare for å få venner? Det er en liste inne på fb-gruppen Pokémon GO: Norway https://www.facebook.com/groups/PokemonGONorway/ Mange der som er ute etter venner også Anonymkode: 37a2c...87e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9756 Skrevet 29. august 2018 Jeg er også med i en lokalgruppe på hjemstedet mitt, der er en egen chat hvor man avtaler å dra på raid sammen. Ganske greit når det er 4 og 5er som er umulige å ta alene Anonymkode: 37a2c...87e
applestories Skrevet 29. august 2018 #9757 Skrevet 29. august 2018 25 minutter siden, Sala Q skrev: Nå er det ca 100 sider siden jeg var inne her og leste sist. Jeg har ikke fått med meg noenting, tror jeg. Men, en ting jeg lurer på. Venner. Jeg trenger 2 venner til på "A Ripple in Time 2/8", men vet ikke helt hvor jeg skal få noen i fra. Alle dere andre som spiller her, har dere mange venner som spiller, snakker dere med ukjente som også spiller og bare blir venner med dem eller lager dere nye brukere selv bare for å få venner? For et par dager siden la jeg til noen som hadde lagt ut koden som her, og la ut min. Noen timer senere hadde jeg plutselig 10 venner. Vi er ikke de eneste som har dette oppdraget 😀
charactouy Skrevet 29. august 2018 #9758 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Sala Q skrev: Nå er det ca 100 sider siden jeg var inne her og leste sist. Jeg har ikke fått med meg noenting, tror jeg. Men, en ting jeg lurer på. Venner. Jeg trenger 2 venner til på "A Ripple in Time 2/8", men vet ikke helt hvor jeg skal få noen i fra. Alle dere andre som spiller her, har dere mange venner som spiller, snakker dere med ukjente som også spiller og bare blir venner med dem eller lager dere nye brukere selv bare for å få venner? Jeg og datteren min bare slettet hverandre og la til igjen noen ganger. Funket fjell 😁
Sala Q Skrevet 29. august 2018 #9759 Skrevet 29. august 2018 Tusen takk for svar AB...87e, applestories og charactouy Da fikser jeg den lett. Og deretter er det bare å evolve en evolvet grass type pokemon så blir jeg ferdig med den i hvert fall.
Hanne67 Skrevet 30. august 2018 #9760 Skrevet 30. august 2018 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan evovle den første (på dagen), også starte å gå med den til natta før du får den opp på 4/8 Anonymkode: 37a2c...87e Hm, jeg kan vel ikke evolve den før jeg kommer til 4/8? Ellers har jeg langt å gå mht. eggklekkingen at jeg kan bytte den ut og sette den inn seinere. Eevee - candy er ikke det jeg trenger mest av. Endret 30. august 2018 av Hanne67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå