Amantheia Skrevet 25. juni 2018 #9221 Del Skrevet 25. juni 2018 Er det kun alolan pokemon i eggene man får i gave? Eller kan eg ende opp med ein Tauros f.eks. om eg får egg frå ein kar i USA? Er det betre gåver om man er venn med folk langt vekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. juni 2018 #9222 Del Skrevet 25. juni 2018 8 minutter siden, Amantheia skrev: Er det kun alolan pokemon i eggene man får i gave? Eller kan eg ende opp med ein Tauros f.eks. om eg får egg frå ein kar i USA? Er det betre gåver om man er venn med folk langt vekke? Etter som jeg har forstått det er det kun alolan pokemon man kan få i eggene. Du får ikke bedre gaver i fra folk langt borte, men hvis du feks trader bort en pokemon som du fikk i et egg langt borte så teller den mange kilometer i "pilot bagen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9223 Del Skrevet 25. juni 2018 Mannen i huset er så misunnelig på at jeg har fått nesten 100 nye venner i dag, så hvis noen vil legge han óg til blir det god stemning i heimen 😁👍 Hans nr er: 0605 1264 8933, (no1palsam) Grobirk Anonymkode: 2da00...cfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juni 2018 #9224 Del Skrevet 25. juni 2018 Idag klekket to av 7km-eggene mine og jeg fikk en Meowth fra Trondheim og en Sandshrew fra Buskerud Og masse gaver! Yey! Må stadig tømme items-lageret for å få plass til gavene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. juni 2018 #9225 Del Skrevet 26. juni 2018 Får nesten ingen gaver på stops i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. juni 2018 #9226 Del Skrevet 26. juni 2018 22 minutter siden, miss summers skrev: Får nesten ingen gaver på stops i dag Lurer på om de har strupet gavedrysset ja, de har ihvertfall strupet innholdet i gavene. I går kveld så kunne jeg få 2-3 gaver på rad, så kunne det gå 5-6 spinn uten gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. juni 2018 #9227 Del Skrevet 26. juni 2018 Vet ikke hva jeg skal si nå etter en liten tur ned på butikken, tok meg tid til å snurre de 6 pokestoppene og de to gymmene, må si meg fornøyd med 5 stk gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 26. juni 2018 #9228 Del Skrevet 26. juni 2018 2 timer siden, miss summers skrev: Får nesten ingen gaver på stops i dag Jeg snurret mange igår, men fikk bare én gave. Har ikke prøvd idag ennå, men blir en tur på butikken seint på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 26. juni 2018 #9229 Del Skrevet 26. juni 2018 Tok meg en tur etter jobb idag, fikk 1 gave på 7 stops ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 26. juni 2018 #9230 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg beklager til alle mine venner, jeg må ta meg en tur i morgen etter jobb for å sende flere gaver -- Fikk en king's rock idag fra en av gavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. juni 2018 #9231 Del Skrevet 26. juni 2018 Snurret en del på vei til og fra jobb, så nå har jeg fått avgårde 22 gaver i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 26. juni 2018 #9232 Del Skrevet 26. juni 2018 ENDELIG!!!!! I tillegg fikk jeg et egg fra den Hellige Ånd i Asker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 26. juni 2018 #9233 Del Skrevet 26. juni 2018 20 minutter siden, Hanne67 skrev: ENDELIG!!!!! I tillegg fikk jeg et egg fra den Hellige Ånd i Asker. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #9234 Del Skrevet 26. juni 2018 Mange har lagt meg til, tusen takk for det 🌸🌸 Jeg har bare ett stopp her jeg bor, og i dag fikk jeg en gave på 15 snurr... så jeg kan ikke sende gave hver dag. Men jeg skal sende så ofte jeg kan! I morgen skal jeg til byen, så da håper jeg å få nok gaver til dere. Jeg er kakemonster forresten 😊 Anonymkode: 53c60...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. juni 2018 #9235 Del Skrevet 26. juni 2018 13 timer siden, miss summers skrev: Får nesten ingen gaver på stops i dag Jeg synes generelt stoppene her har vært ganske gniene hele veien. Jeg snurret vel ca 7-8 stops i dag og fikk to gaver. Jeg prøver å huske hvem som har fått gave, og gir til de som ikke har fått men mulig jeg går litt i surr nå når jeg har så mange venner I dag klekket jeg to egg fra Oslo 2 timer siden, Hanne67 skrev: ENDELIG!!!!! I tillegg fikk jeg et egg fra den Hellige Ånd i Asker. Heldiggris! 🤩 Jeg fanger kjedelige pokiser med Ultra ball både støtt og stadig men aldri er det en Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 26. juni 2018 #9236 Del Skrevet 26. juni 2018 29 minutter siden, Ardwinna skrev: Heldiggris! 🤩 Jeg fanger kjedelige pokiser med Ultra ball både støtt og stadig men aldri er det en Ditto Uff, ja jeg krysser fingrene for at du får en snart også! Min var i en Rattata, og nå har det blitt endel av de igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. juni 2018 #9237 Del Skrevet 26. juni 2018 3 timer siden, Hanne67 skrev: ENDELIG!!!!! I tillegg fikk jeg et egg fra den Hellige Ånd i Asker. Gratulerer så masse, endelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. juni 2018 #9238 Del Skrevet 27. juni 2018 Så langt har jeg klekket ut følgende alolan pokemons Meowth x8, Sandshrew x4 og Grimer x4, har altså ikke sett snurten av Wulpix, noen av dere som har fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 27. juni 2018 #9239 Del Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, Taperen skrev: Så langt har jeg klekket ut følgende alolan pokemons Meowth x8, Sandshrew x4 og Grimer x4, har altså ikke sett snurten av Wulpix, noen av dere som har fått den? Nei, men jeg har foreløpig bare klekket to, og fått én Meowth og én Grimer. Jeg har pr. nå 5 x 7 km egg på lager, men tar litt tid siden jeg ikke bruker ekstra incubatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. juni 2018 #9240 Del Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Hanne67 skrev: Nei, men jeg har foreløpig bare klekket to, og fått én Meowth og én Grimer. Jeg har pr. nå 5 x 7 km egg på lager, men tar litt tid siden jeg ikke bruker ekstra incubatorer. Tror nok Wulpix er den som er vanskeligst å få. Her kjøpte jeg en ultra Box i forrige uke mens den var på salg, hadde spart meg opp til over 4000 coins, så jeg ville ha noen inkubatorer, men har snart svidd de av alle i sammen gikk med konstant ni egg i rugemaskinen i hele går, nå har jeg "bare" sju til klekking... Blir en del XP av alle disse (u)venner, tror jeg fikk rundt 112000 XP bare i går , nå har jeg snart ikke plass til flere venner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå