Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg er oppe i 21 venner nå! Dette begynner jo nesten å bli skummelt 🤪
Jeg har fått enorme mengder pinab berries i gave men det er jo ikke å forakte! Pluss at jeg nå har 7 alolan eggs på klekking.

Jeg fikk dessuten ny pokis i dexen i dag: Cradily :)

Grattis med ny pokis :)

Er greit for dere som ikke har kommet opp i level 40 ennå, legg til dere noen venner, blir XP ut av det, og så går det ann og slette "venner" etterhvert som du levler opp, ihvertfall de som dere har lagt til i fra Japan feks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje så mange vener enno. Berre 15. Har fått 3 gåver, då. Kun pokeballar, men det kan sikkert ha litt med at eg ikkje har plass til fleire egg? Kva anna kan man få i gåve?

Skrevet
15 minutter siden, Amantheia skrev:

Har ikkje så mange vener enno. Berre 15. Har fått 3 gåver, då. Kun pokeballar, men det kan sikkert ha litt med at eg ikkje har plass til fleire egg? Kva anna kan man få i gåve?

Potions og revives :)

Skrevet
38 minutter siden, Ardwinna skrev:

Potions og revives :)

Oh! Det har eg alltid så lite av. xD 

Skrevet
9 timer siden, Taperen skrev:

Jeg har 68 venner nå, har lagt til noen fra Langtvekkistan, kan jo være greit å trade vekk noen pokemons i fra Japan til vennene her hjemme, vil slå godt ut på "pilot baggen" det :)

Hvor finner du koden til de fra andre land?

Jeg fant noen på Reddit som jeg prøvde å legge til, men da fikk jeg opp at koden var ugyldig. Fant også noen på forumet til pokemongohub, og la til en fra Washington, som ikke har svart ennå.

Det er vel bare 200 man kan ha, og da blir det fort fullt hos de som legger den ut.

Artig å få egg fra utlandet. :) 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Hanne67 skrev:

Hvor finner du koden til de fra andre land?

Jeg fant noen på Reddit som jeg prøvde å legge til, men da fikk jeg opp at koden var ugyldig. Fant også noen på forumet til pokemongohub, og la til en fra Washington, som ikke har svart ennå.

Det er vel bare 200 man kan ha, og da blir det fort fullt hos de som legger den ut.

Artig å få egg fra utlandet. :) 

Har også funnet koder på Reddit, du finner også koder på GamePress 

200 er maks ja, blir jo litt styr også da man kun kan åpne 20 gaver til dagen, men vi kan jo sende mange flere da.

Noe som kan være lurt er å skifte navnet på buddyen til Norway, da ser dine venner i fra Langtvekkistan hvor du kommer i fra, og da er det helt sikkert noen som vil utveksle gaver i fra feks Australia for å få et egg.:)

Blir fort noen tusen XP etterhvert også :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lagt til mange av dere, så hvis dere får en forespørsel fra Grobirk er det meg.

Hvis noen andre ønsker å bli venn med meg er nr mitt 1775 1577 2886.

Anonymkode: 2da00...cfa

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lagt til mange av dere, så hvis dere får en forespørsel fra Grobirk er det meg.

Da har du fått en forespørsel i fra chippybrady1 også :)

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Taperen skrev:

Da har du fått en forespørsel i fra chippybrady1 også :)

Sendte deg en gave jeg 😀

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha venner 😁 Jeg er 5485 4236 9316 😊👍🏻

Anonymkode: 53c60...bc5

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte deg en gave jeg 😀

Takker, skal sende gave til deg også så snart jeg kommer meg på en snurr....:P

Skrevet

At noen velger å være anonyme er helt greit, men hvis noen vil være venner, så er det greit å vite hvem dere er, hva dere heter i pokemon, kan jo bare sende en PM slik at vi vet hvem vi er venner her inne med, slik at vi kan få sendt noen gaver til hverandre, skal snart ut på en liten snurr, så det kommer til å bli mange gaver til dere, men jeg kan ikke vite hvem jeg skal sende til Når jeg ikke vet hva dere heter i spillet, jeg tar mitt navn i spillet ut her, ingen som vet hvem jeg er alikavel...:P mvh.  chippybrady1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, her strømmer det på med venner 👍 Jeg skal prøve å sende gaver til hele gjengen etter hvert, men det tar litt tid å spinne alle disse gavene...... Må jo gjøre på litt annet enn å pokémone i løpet av dagen 🤣 

Laget meg et nytt verb jeg.... Lurer på bøyningen  av "å pokémone" 🤔

Grobirk

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da er jeg venn med en fra Singapore og ei fra WashingtonDC, - ser det fordi de har satt det på buddyen sin. Takk for tips Taperen, - da har jeg også endret navn på den til Norway.

Det er flere jeg har mottatt/sendt gaver fra/til helt likt, men vennskapsbarometeret viser forskjellig. Ofte når jeg åpner en gave så kommer det opp en error, men ikke helt sikker på om det har noen betydning.

Mvh. Sandhoel  

Endret av Hanne67
Skrevet

Jeg fant også noe nytt under "News".: Notifications.

Der vises det når pokemonene ramler ut av gym og hvor mye coins de har med seg (dette er flyttet fra journal)

Man ser også hvem og når som har sendt en gave, og hvilke items det har vært i gaven man selv har sendt.

Skrevet
13 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg fant også noe nytt under "News".: Notifications.

Der vises det når pokemonene ramler ut av gym og hvor mye coins de har med seg (dette er flyttet fra journal)

Man ser også hvem og når som har sendt en gave, og hvilke items det har vært i gaven man selv har sendt.

Ja er mye som er nytt nå, blir jo nesten en heldags jobb for å sjekke ut hva som ramler ut av gym, hvem som har fått hva, og hvem som har sendt gaver, og hvem er din beste venn, phuuuuuu...de gærne har det godt :alice:

• Liker 1
Skrevet

Dette er beste tråden på KG :nordvesta:

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, miss summers skrev:

Dette er beste tråden på KG :nordvesta:

Helt enig, tror det tom er den beste PokemonGo tråden i hele Norge, har lett mye etter forumtråder på norsk om PokemonGo, men har funnet lite, er KUN her inne jeg henger, her er det bare godt vennskap i blant hyggelig spillere, vi deler alt nyttig info med åpent sinn, ikke alle forumtråder som gjør det.....

chippybrady1

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Brukte et lucky egg og evolvet og transfered en del Pokémon for å kome over kneiken og levle opp til 32. 

:hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...