Taperen Skrevet 24. juni 2018 #9201 Skrevet 24. juni 2018 5 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg er oppe i 21 venner nå! Dette begynner jo nesten å bli skummelt 🤪 Jeg har fått enorme mengder pinab berries i gave men det er jo ikke å forakte! Pluss at jeg nå har 7 alolan eggs på klekking. Jeg fikk dessuten ny pokis i dexen i dag: Cradily Grattis med ny pokis Er greit for dere som ikke har kommet opp i level 40 ennå, legg til dere noen venner, blir XP ut av det, og så går det ann og slette "venner" etterhvert som du levler opp, ihvertfall de som dere har lagt til i fra Japan feks.
Amantheia Skrevet 24. juni 2018 #9202 Skrevet 24. juni 2018 Har ikkje så mange vener enno. Berre 15. Har fått 3 gåver, då. Kun pokeballar, men det kan sikkert ha litt med at eg ikkje har plass til fleire egg? Kva anna kan man få i gåve?
Ardwinna Skrevet 24. juni 2018 #9203 Skrevet 24. juni 2018 15 minutter siden, Amantheia skrev: Har ikkje så mange vener enno. Berre 15. Har fått 3 gåver, då. Kun pokeballar, men det kan sikkert ha litt med at eg ikkje har plass til fleire egg? Kva anna kan man få i gåve? Potions og revives
Amantheia Skrevet 24. juni 2018 #9204 Skrevet 24. juni 2018 38 minutter siden, Ardwinna skrev: Potions og revives Oh! Det har eg alltid så lite av. xD
Hanne67 Skrevet 25. juni 2018 #9205 Skrevet 25. juni 2018 9 timer siden, Taperen skrev: Jeg har 68 venner nå, har lagt til noen fra Langtvekkistan, kan jo være greit å trade vekk noen pokemons i fra Japan til vennene her hjemme, vil slå godt ut på "pilot baggen" det Hvor finner du koden til de fra andre land? Jeg fant noen på Reddit som jeg prøvde å legge til, men da fikk jeg opp at koden var ugyldig. Fant også noen på forumet til pokemongohub, og la til en fra Washington, som ikke har svart ennå. Det er vel bare 200 man kan ha, og da blir det fort fullt hos de som legger den ut. Artig å få egg fra utlandet. 1
Taperen Skrevet 25. juni 2018 #9206 Skrevet 25. juni 2018 21 minutter siden, Hanne67 skrev: Hvor finner du koden til de fra andre land? Jeg fant noen på Reddit som jeg prøvde å legge til, men da fikk jeg opp at koden var ugyldig. Fant også noen på forumet til pokemongohub, og la til en fra Washington, som ikke har svart ennå. Det er vel bare 200 man kan ha, og da blir det fort fullt hos de som legger den ut. Artig å få egg fra utlandet. Har også funnet koder på Reddit, du finner også koder på GamePress 200 er maks ja, blir jo litt styr også da man kun kan åpne 20 gaver til dagen, men vi kan jo sende mange flere da. Noe som kan være lurt er å skifte navnet på buddyen til Norway, da ser dine venner i fra Langtvekkistan hvor du kommer i fra, og da er det helt sikkert noen som vil utveksle gaver i fra feks Australia for å få et egg. Blir fort noen tusen XP etterhvert også 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9207 Skrevet 25. juni 2018 Nå har jeg lagt til mange av dere, så hvis dere får en forespørsel fra Grobirk er det meg. Hvis noen andre ønsker å bli venn med meg er nr mitt 1775 1577 2886. Anonymkode: 2da00...cfa 1
Taperen Skrevet 25. juni 2018 #9208 Skrevet 25. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg lagt til mange av dere, så hvis dere får en forespørsel fra Grobirk er det meg. Hvis noen andre ønsker å bli venn med meg er nr mitt 1775 1577 2886. Anonymkode: 2da00...cfa Da har du fått en forespørsel i fra chippybrady1 også
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9209 Skrevet 25. juni 2018 11 minutter siden, Taperen skrev: Da har du fått en forespørsel i fra chippybrady1 også Sendte deg en gave jeg 😀 Anonymkode: 2da00...cfa
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9210 Skrevet 25. juni 2018 Jeg vil gjerne ha venner 😁 Jeg er 5485 4236 9316 😊👍🏻 Anonymkode: 53c60...bc5
Taperen Skrevet 25. juni 2018 #9211 Skrevet 25. juni 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte deg en gave jeg 😀 Anonymkode: 2da00...cfa Takker, skal sende gave til deg også så snart jeg kommer meg på en snurr....
Taperen Skrevet 25. juni 2018 #9212 Skrevet 25. juni 2018 At noen velger å være anonyme er helt greit, men hvis noen vil være venner, så er det greit å vite hvem dere er, hva dere heter i pokemon, kan jo bare sende en PM slik at vi vet hvem vi er venner her inne med, slik at vi kan få sendt noen gaver til hverandre, skal snart ut på en liten snurr, så det kommer til å bli mange gaver til dere, men jeg kan ikke vite hvem jeg skal sende til Når jeg ikke vet hva dere heter i spillet, jeg tar mitt navn i spillet ut her, ingen som vet hvem jeg er alikavel... mvh. chippybrady1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9213 Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg lagt til mange av dere, så hvis dere får en forespørsel fra Grobirk er det meg. Hvis noen andre ønsker å bli venn med meg er nr mitt 1775 1577 2886. Anonymkode: 2da00...cfa Wow, her strømmer det på med venner 👍 Jeg skal prøve å sende gaver til hele gjengen etter hvert, men det tar litt tid å spinne alle disse gavene...... Må jo gjøre på litt annet enn å pokémone i løpet av dagen 🤣 Laget meg et nytt verb jeg.... Lurer på bøyningen av "å pokémone" 🤔 Grobirk Anonymkode: 2da00...cfa 1
Hanne67 Skrevet 25. juni 2018 #9214 Skrevet 25. juni 2018 (endret) Da er jeg venn med en fra Singapore og ei fra WashingtonDC, - ser det fordi de har satt det på buddyen sin. Takk for tips Taperen, - da har jeg også endret navn på den til Norway. Det er flere jeg har mottatt/sendt gaver fra/til helt likt, men vennskapsbarometeret viser forskjellig. Ofte når jeg åpner en gave så kommer det opp en error, men ikke helt sikker på om det har noen betydning. Mvh. Sandhoel Endret 25. juni 2018 av Hanne67
Hanne67 Skrevet 25. juni 2018 #9215 Skrevet 25. juni 2018 Jeg fant også noe nytt under "News".: Notifications. Der vises det når pokemonene ramler ut av gym og hvor mye coins de har med seg (dette er flyttet fra journal) Man ser også hvem og når som har sendt en gave, og hvilke items det har vært i gaven man selv har sendt.
Taperen Skrevet 25. juni 2018 #9217 Skrevet 25. juni 2018 13 minutter siden, Hanne67 skrev: Jeg fant også noe nytt under "News".: Notifications. Der vises det når pokemonene ramler ut av gym og hvor mye coins de har med seg (dette er flyttet fra journal) Man ser også hvem og når som har sendt en gave, og hvilke items det har vært i gaven man selv har sendt. Ja er mye som er nytt nå, blir jo nesten en heldags jobb for å sjekke ut hva som ramler ut av gym, hvem som har fått hva, og hvem som har sendt gaver, og hvem er din beste venn, phuuuuuu...de gærne har det godt 1
Taperen Skrevet 25. juni 2018 #9219 Skrevet 25. juni 2018 17 minutter siden, miss summers skrev: Dette er beste tråden på KG Helt enig, tror det tom er den beste PokemonGo tråden i hele Norge, har lett mye etter forumtråder på norsk om PokemonGo, men har funnet lite, er KUN her inne jeg henger, her er det bare godt vennskap i blant hyggelig spillere, vi deler alt nyttig info med åpent sinn, ikke alle forumtråder som gjør det..... chippybrady1 1
Gjest padawan Skrevet 25. juni 2018 #9220 Skrevet 25. juni 2018 Brukte et lucky egg og evolvet og transfered en del Pokémon for å kome over kneiken og levle opp til 32.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå