Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, kanskje jeg må begynne å klekke 10 km-egg også. Jeg har spart på noen, men det har også dukket opp endel i det siste.

Screenshot_20180312-172642.png

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du klarer å spare, Hanne67! Det har ikke jeg tålmodighet til! Spesielt ikke nå når man kan kjøpe sånne hurtiginkubatorer :)

Jeg klekket to 10km i dag og fikk en Dratini og en ny som jeg ikke kan huske å verken ha sett eller hørt om før; Chimecho.

Skrevet

Jeg fikk tre Skarmory i dag :grine::grine::grine:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

At du klarer å spare, Hanne67! Det har ikke jeg tålmodighet til! Spesielt ikke nå når man kan kjøpe sånne hurtiginkubatorer :)

Jeg klekket to 10km i dag og fikk en Dratini og en ny som jeg ikke kan huske å verken ha sett eller hørt om før; Chimecho.

Chimecho trur eg gjer 1000 stardust om du fanger wild. Ikkje sikker på korleis det fungerar når du får den frå egg.

Skrevet
3 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja du må bare klekke Hanne67, ingen vits i å spare på de, klekk de for så å få nye, trenger noen Bagon og Beldum Candy vil jeg tro....

Og Ardwinna?! Jeg har ikke Chimeco......gratulerer med den :)

Skrevet
2 timer siden, Mormont skrev:

Tragisk, tragisk, tragisk :fart2: jeg fikk en.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Ardwinna skrev:

2 minutter siden, Taperen skrev:

Ja du må bare klekke Hanne67, ingen vits i å spare på de, klekk de for så å få nye, trenger noen Bagon og Beldum Candy vil jeg tro....

Ja, nå må jeg nesten begynne å klekke de. Jeg er så gjerrig at jeg helst venter til et candy-event for å få mest mulig candy + redusert km å gå. Akkurat nå får man 1000 ekstra XP (3000 ekstra ved et lucky egg) ved å klekke 10 km-egg, så da går det an. Har liksom ikke noe tro på at jeg får 10 km-egg når de er klekt, for de har vært veldig sjeldne.

Skrevet
2 timer siden, Amantheia skrev:

Chimecho trur eg gjer 1000 stardust om du fanger wild. Ikkje sikker på korleis det fungerar når du får den frå egg.

Fikk 3000 stardust, tror jeg. Men det er kanskje sånn der ekstragreier nå for tida?

3 timer siden, Mormont skrev:

:troest:
Jeg føler med deg!

59 minutter siden, Taperen skrev:

Yey! Det er alltid en seier å få en som Taperen ikke har! :nigo:  Men antar du får den snart du også ;)

Skrevet

Så fikk jeg en ny i dag, Castform sunny :)

Nå er det klart for dagens trimtur, håper å få klekt et par 10 km egg på turen, håper endelig på en Bagon, har den som buddy, men må ennå gå ca 100 km for å få evolvet fullt ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til Stortinget Go kommer

Anonymkode: 0b044...3a8

Skrevet

Kun det ene 10 km egget som poppet på turen, det andre mangler jeg 60 m på.....fikk en Dratini, og en Scyther i 5 km egg, fikk et nytt 10 km egg som allerede er under ruging :)

Skrevet

Ble en Skarmory i det siste 10 km egget som klekket i kveld, har nå 3 stk 10 km egg til ruging.

Fanget en vill Exeggutor i kveld, tror det er første gang.

• Liker 1
Skrevet

Så ble det to nye i dag etter siste evolvings runde, Metang og Metagross:) har nå 337 i pokedexen :)

Snart ut på tur for å klekke noen egg, skal klare å klekke de 3x 10 km eggene på turen, og ett 5 km.

Passerte forresten 40 000 snurringer for et par dager siden :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått noen nye etter raid. Exeggutor, Absol, Charizard og Alakazam :) Samt en Magmar jeg fant ute. 

• Liker 1
Skrevet

Stor skuffelse etter egg klekkingen på turen, 2x Skarmory og Mareep....:fart2: fikk et nytt 10 km egg, så får en bare håpe det inneholder en Bagon....i fra 5 km egget kom det som vanlig en Scyther....

Skrevet

Jeg brukte nettop fast tm på en sv de beste pokemonene mine -ryhdorn, og jeg fikk et dårligere moveset! Gikk fra B til c! Det var jo ikke akkurat noe bedre... :-(

AnonymBruker
Skrevet

Blitt cirka 1 mill xp så langt dette eventet; ikke så langt til 36 nå! Gleder meg til å klekke 8 10-km egg som er på lager, håper det blir candy-egg-event til påske. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Skrevet
2 timer siden, Fossekall skrev:

Jeg brukte nettop fast tm på en sv de beste pokemonene mine -ryhdorn, og jeg fikk et dårligere moveset! Gikk fra B til c! Det var jo ikke akkurat noe bedre... :-(

Du kan bruke det ein gong til for å få eit betre igjen. :)

Skrevet
10 minutter siden, Amantheia skrev:

Du kan bruke det ein gong til for å få eit betre igjen. :)

Men hvorfor ble det dårligere? Trodde liksom det var en bra greie som gjør at blir bedre..

Skrevet
2 minutter siden, Fossekall skrev:

Men hvorfor ble det dårligere? Trodde liksom det var en bra greie som gjør at blir bedre..

Nei den rullerer gjennom dei potensielle angrepa. Så om du brukar ein til, så vil du få eit du ikkje har hatt enno. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...