Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Amantheia skrev:

Kanskje til sommeren. Mangler vel fleire frå dei me har enno? Smeargle er vel ikkje sluppe enno, og veit ikkje om Nincada og den "gjengen" er komt? Har i alle fall ikkje sett dei.

Ikke jeg sett snurten sv de jeg heller, mangler vel fremdeles rundt 30 fra gen 3.

Anonymkode: 9f5ee...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt unna 4 runder med lucky egg evolving, de nye som ble evolvet frem var Aggron, Cradily og Pelipper :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to fast tm som jeg harfått. Hva bruker jeg de til? Hvilke pokemon burde jeg bruke de på?

Skrevet
11 minutter siden, Fossekall skrev:

Jeg har to fast tm som jeg harfått. Hva bruker jeg de til? Hvilke pokemon burde jeg bruke de på?

Du brukar dei til å endre eitt av angrepa til ein pokemon (det angrepet som ikkje må "lades opp"). Du kan endre eit dårleg angrep til eit betre. :) Du kan sjekke på nett kva som er dei beste angrepa til pokemonane dine, og bruke TM til å få nettopp desse. Kan vere veldig greitt om du er aktiv i raids, og treng sterke pokemon.

Skrevet

Har evolvet 5 ganger med lucky egg i dag, og dagens nye ble Lombre, Ludicolo og Crawdaunt :)

Skrevet
På ‎06‎.‎03‎.‎2018 den 20.26, Mormont skrev:

Endelig kan jeg joine deg i klubben, @Taperen :nordvesta:

...

Gratulerer Lady Mormont!

Jeg har ca 200k xp igjen før jeg kan melde meg inn i "40-klubben". Ser også ut som jeg får muligheten til å slåss mot Mewtwo på lørdag, skal bli spennende.

150Mewtwo.png

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 5.3.2018 den 23.14, hog skrev:

Hva er du ute etter? Raids? Spesiell type pokemon? Gode plasser for lures? Skal du bo i sentrum?

All of the above :ler: Jeg skal bo i (på?) Ranheim, men kommer til å dra inn til sentrum hver dag. Har ikke tilgang på bil, så det blir mye bussing på meg. Er bare på level 25 og har mange vanlige Pokémons jeg mangler noen candy på for å få siste utvikling, så jeg er ute etter hva som helst egentlig. Mange pokestops er en fordel :) 

Tusen takk for svar :) 

Anonymkode: 53c60...bc5

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

All of the above :ler: Jeg skal bo i (på?) Ranheim, men kommer til å dra inn til sentrum hver dag. Har ikke tilgang på bil, så det blir mye bussing på meg. Er bare på level 25 og har mange vanlige Pokémons jeg mangler noen candy på for å få siste utvikling, så jeg er ute etter hva som helst egentlig. Mange pokestops er en fordel :) 

Tusen takk for svar :) 

Anonymkode: 53c60...bc5

Jeg flyttet nettopp bort fra Ranheim, og let me tell ya, det er særdeles lite som skjer der. Kommer an på hvor på Ranheim du bor, men det er tvilsomt at du en gang har et pokestop i nærheten. Sett deg på bussen til sentrum, så fort du kommer til Buran begynner det å ta seg opp. De fleste Trondhjemmere vil nok anbefale Solsiden, Midtbyen og Nidarosdomen.

Anonymkode: 76f3f...12a

Skrevet
12 timer siden, hog skrev:

Gratulerer Lady Mormont!

Jeg har ca 200k xp igjen før jeg kan melde meg inn i "40-klubben". Ser også ut som jeg får muligheten til å slåss mot Mewtwo på lørdag, skal bli spennende.

Takk :laugh: lykke til med Mewtwo! 

Skrevet

Idag har jeg vært på kjøretur og fikk satt inn i èn gym, og den står der fortsatt. Klekket også 2 x 5 km egg, og det ble Kabuto og Wingull (ny). Imorgen har jeg 7. pokestop og pokemon, så da tar jeg nok en evolving samtidig. Jeg har spart på mange i påvente av et candy-event, men noen har jeg da å evolve. 

IPaden min skulle egentlig slutte å virke i spillet etter den 28. februar, men den kan brukes fortsatt.

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke å få Bagon i 10 km egg, har vel klekket 3-4 Beldum, i dag spratt det ut en Larvitar :)

Skrevet

Det går dårlig med eggene her også. Av 12 10km egg har jeg fått ni (!) Dratini, én Beldum, én Mareep og én Larvitar. Vil så gjerne ha Bagon :grine:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har plutselig fem 10km-egg på samme tid i samlinga! Det er nok min nye personlige rekord i pokemonegg-avdelinga!
Det ene skal jeg klare å klekke i dag mens jeg går tur. Er spent på hva jeg får. Noen synske her som har lyst til å gjette? Heder og ære til den som klarer det! :nigo:

Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg har plutselig fem 10km-egg på samme tid i samlinga! Det er nok min nye personlige rekord i pokemonegg-avdelinga!
Det ene skal jeg klare å klekke i dag mens jeg går tur. Er spent på hva jeg får. Noen synske her som har lyst til å gjette? Heder og ære til den som klarer det! :nigo:

Jeg gjetter Beldum :heks:

Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Hehe, da tipper jeg Bagon. 

Ja, det dukker opp mange  10 km-egg nå, - jeg har 7, men har spart litt. Det lønner seg å klekke de nå for å få ekstra XP, eller vente til et candy-event og få ekstra candy + at det da ofte er halvert distanse å gå.

Skrevet

Jeg tok en evolvingsrunde idag pga. 7. dagen, og blir nok en på tirsdag også for å få tatt resten jeg skal evolve. Dessuten satte jeg inn i tre gymmer og nå står det fire i gym. 

Skrevet
3 timer siden, Mormont skrev:

Jeg gjetter Beldum :heks:

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Hehe, da tipper jeg Bagon.

Nei, det ble nok Dratini ;) Først nå etter den 24. februar når Dratini spawnet helt vilt og jeg endelig fikk min første Dragonite, ja da får jeg Dratini i 10km-egg! :P
Klarte å klekke to egg til og fikk Corpish i 5km-egget og Skarmory 10km-egg nr 2. Det finnes omtrent ingen pokiser jeg blir mer skuffa over å få i 10km-egg enn Skarmory... Helt ubrukelig.

Skrevet
7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nei, det ble nok Dratini ;) Først nå etter den 24. februar når Dratini spawnet helt vilt og jeg endelig fikk min første Dragonite, ja da får jeg Dratini i 10km-egg! :P
Klarte å klekke to egg til og fikk Corpish i 5km-egget og Skarmory 10km-egg nr 2. Det finnes omtrent ingen pokiser jeg blir mer skuffa over å få i 10km-egg enn Skarmory... Helt ubrukelig.

Helt enig, Skarmory er fullstendig ubrukelig. At den er i 10km-egg er veldig rart. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, Ardwinna skrev:

Enig.

Jeg har noen 10km egg til klekking. De siste 10km eggene har jeg fått mantine,dratini og chansey. Chansey er bra og det er også dratini (selvom det har vært et event) men når man får skarmory,mantine eller pineco så er skuffelsen stor....

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
  • Liker 1
Skrevet

Ble nok ingen mewtwo på meg. Får kose meg med denne istedet:

Screenshot_20180311-222422.png

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...