AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8241 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiller ikke i Trondheim, men siden du ikke har fått noe svar så kan jeg ihvertfall tipse deg om å ta en titt her: https://gymhuntr.com/#63.43523635315695,10.398516654968263 Den viser hvor det er gymmer i Trondheim. Det finnes også en tilsvarende side for å finne pokemons: https://pokehuntr.com, men den fikk jeg ikke til å virke for Trondheim. Mulig det også finnes en fb-side for de som spiller i Trondheim. Anonymkode: 70c59...3b3 Tusen takk skal du ha! Har ikke brukt den sida der før, den var jo kjempenyttig! Anonymkode: 53c60...bc5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #8242 Skrevet 4. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk skal du ha! Har ikke brukt den sida der før, den var jo kjempenyttig! Anonymkode: 53c60...bc5 Jeg har brukt den sida mye, - kjekt om man er på nye steder, sjekke status på gymmene og når det er raids. Det med status på gymmene kan skifte fort, så ikke alltid det stemmer da. God tur til Trondheim! Anonymkode: 70c59...3b3
SunnivaOslo Skrevet 4. mars 2018 #8243 Skrevet 4. mars 2018 Fikk en shiny Swablu idag (var gul) Men med veldig dårlig CP...men er da noe...mangler "bare" 107 candy for å evolve den nå. Så og en wailmer som poppa opp ved Aker Brygge idet jeg skulle ta den hakket det ene egget og ut kom en.....natu😒 da egget var ferdig hatchet var wailmer borte..😢😢 2
Taperen Skrevet 4. mars 2018 #8244 Skrevet 4. mars 2018 20 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Fikk en shiny Swablu idag (var gul) Men med veldig dårlig CP...men er da noe...mangler "bare" 107 candy for å evolve den nå. Så og en wailmer som poppa opp ved Aker Brygge idet jeg skulle ta den hakket det ene egget og ut kom en.....natu😒 da egget var ferdig hatchet var wailmer borte..😢😢 Gratulerer da har du vært heldig, har fanget 297 stk uten å fått shiny Swablu....
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #8245 Skrevet 5. mars 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk skal du ha! Har ikke brukt den sida der før, den var jo kjempenyttig! Anonymkode: 53c60...bc5 Nomaps.me er enda bedre, men det er bare meg Anonymkode: 76f3f...12a 1
hog Skrevet 5. mars 2018 #8246 Skrevet 5. mars 2018 På 03.03.2018 den 22.41, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som spiller i Trondheim? Skal dit en uke, hvor er det best å spille pogo der? 😊😊 Har aldri vært i Trondheim før! Anonymkode: 53c60...bc5 Hva er du ute etter? Raids? Spesiell type pokemon? Gode plasser for lures? Skal du bo i sentrum?
Taperen Skrevet 5. mars 2018 #8247 Skrevet 5. mars 2018 Da ble det større sjanse til å få seg vind pokemons i egg, og det vil også bli større sjanse for vind pokemons i raid, det blir også dobbel XP, alt dette fom nå til 16 mars 2
Hanne67 Skrevet 6. mars 2018 #8248 Skrevet 6. mars 2018 (endret) 6 timer siden, Taperen skrev: Da ble det større sjanse til å få seg vind pokemons i egg, og det vil også bli større sjanse for vind pokemons i raid, det blir også dobbel XP, alt dette fom nå til 16 mars Jepp og her er link. Siden det ikke står noe om hva man får dobbel XP på, så gjelder vel det alt inkl. evolving med lucky egg? Den 25. mars (kl 11.00 til kl 14.00) er det trippel XP, men kun ved catching. Bra det skjer noe nytt, for nå har det vært litt kjedelig noen dager..... Endret 6. mars 2018 av Hanne67
Taperen Skrevet 6. mars 2018 #8249 Skrevet 6. mars 2018 Ikke mange nye en får om dagen, men i går kveld så poppet det ut en Wynaut Blir evolving fremover nå med dobbel XP, blir en del nye da, pr nå har jeg 325 i pokedexen 1
Mormont Skrevet 6. mars 2018 #8250 Skrevet 6. mars 2018 Endelig kan jeg joine deg i klubben, @Taperen 6
Taperen Skrevet 6. mars 2018 #8251 Skrevet 6. mars 2018 2 timer siden, Mormont skrev: Endelig kan jeg joine deg i klubben, @Taperen Åhoi, gratulerer så masse, godt jobba 😀👍
Taperen Skrevet 7. mars 2018 #8252 Skrevet 7. mars 2018 Evolvet et par ganger med lucky egg i går, fikk da tre nye i Altaria, Armaldo og Wailord. Klekket mitt første 10 km egg etter event start og fikk en Beldum som hadde med seg 32 Candy, så har nå 118 Beldum candy. Har fått to nye 10 km egg som netopp har kommet i rugemaskinen.
Mormont Skrevet 7. mars 2018 #8253 Skrevet 7. mars 2018 8 timer siden, Taperen skrev: Åhoi, gratulerer så masse, godt jobba 😀👍 Takk
Taperen Skrevet 7. mars 2018 #8254 Skrevet 7. mars 2018 Da har en vært på tur i snøværet, klekket ut en Wingull fra et 5 km egg, og fra 10 km egg fikk jeg Beldum og Ralts Har et 10 km eg i rugekassen også. Ellers lite spennende å finne langs veien, yrte av Spheal siden det er snø i appen her.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8255 Skrevet 7. mars 2018 Fikk endelig Rayquaza! Lurer på hva som skjer med legendariske etter 14. mars da den forsvinner, noen flere fra gen 3? Krysser fingrene for et comeback for hundene eller fuglene, mangler alle utenom Articuno Anonymkode: 8ab53...fc4
Amantheia Skrevet 7. mars 2018 #8256 Skrevet 7. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk endelig Rayquaza! Lurer på hva som skjer med legendariske etter 14. mars da den forsvinner, noen flere fra gen 3? Krysser fingrene for et comeback for hundene eller fuglene, mangler alle utenom Articuno Anonymkode: 8ab53...fc4 Det er ikkje fleire legendariske i gen3 nei. Fekk og Rayquaza i dag. Eg har alle legendariske som er komt til no, med unntak av Mewtwo, men hadde ikkje gjort noko med fleire av hundane eller fuglane, nei. Har ingen Moltres over 80 IV, så kunne gjerne tenkt meg ein som er betre. Same gjeld Entei. Av dei generasjonane me har no, er det vel berre to legendariske som ikkje har komt ut enno; Mew og Celebi. Men har ei kjensle av at me ikkje får sett dei etter den 14. uansett..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8257 Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, Amantheia skrev: Det er ikkje fleire legendariske i gen3 nei. Fekk og Rayquaza i dag. Eg har alle legendariske som er komt til no, med unntak av Mewtwo, men hadde ikkje gjort noko med fleire av hundane eller fuglane, nei. Har ingen Moltres over 80 IV, så kunne gjerne tenkt meg ein som er betre. Same gjeld Entei. Av dei generasjonane me har no, er det vel berre to legendariske som ikkje har komt ut enno; Mew og Celebi. Men har ei kjensle av at me ikkje får sett dei etter den 14. uansett.. Feil, er en del flere legandariske i gen 3. Legendariske som ennå ikke er sluppet: Gen 1 - Mew Gen 2 - Celebi Gen 3 - Regice - Registeel - Regirock - Latias - Latios - Jirachi - Deoxys Med andre ord er det fremdeles 7 legendariske i gen 3 som ikke er blitt sluppet. Er ganske sannsynlig at de vil rulere på de tre titankjempene Regice, Registeel og Regirock eller slippe Latias og Latias duoen etter 14. Mars. Tror ikke vi vil få se de tre fuglene eller hundene igjen på ganske lenge nei. Anonymkode: 9f5ee...050
Amantheia Skrevet 7. mars 2018 #8258 Skrevet 7. mars 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil, er en del flere legandariske i gen 3. Legendariske som ennå ikke er sluppet: Gen 1 - Mew Gen 2 - Celebi Gen 3 - Regice - Registeel - Regirock - Latias - Latios - Jirachi - Deoxys Med andre ord er det fremdeles 7 legendariske i gen 3 som ikke er blitt sluppet. Er ganske sannsynlig at de vil rulere på de tre titankjempene Regice, Registeel og Regirock eller slippe Latias og Latias duoen etter 14. Mars. Tror ikke vi vil få se de tre fuglene eller hundene igjen på ganske lenge nei. Anonymkode: 9f5ee...050 Såg på feil gen, så klart det er fleire. Herregud, plar som regel å ha kontroll på dette
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8259 Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, Amantheia skrev: Såg på feil gen, så klart det er fleire. Herregud, plar som regel å ha kontroll på dette Hehe, ja, ikke alltid lett å holde kontroll på når de hele tiden lager nye generasjoner Når tror du gen 4 blir sluppet? Anonymkode: 9f5ee...050
Amantheia Skrevet 7. mars 2018 #8260 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja, ikke alltid lett å holde kontroll på når de hele tiden lager nye generasjoner Når tror du gen 4 blir sluppet? Anonymkode: 9f5ee...050 Kanskje til sommeren. Mangler vel fleire frå dei me har enno? Smeargle er vel ikkje sluppe enno, og veit ikkje om Nincada og den "gjengen" er komt? Har i alle fall ikkje sett dei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå