Simbyxor Skrevet 30. juli 2017 #6961 Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bedre å sette den i en gym som er litt "aktiv", den krever vel fremdeles litt innsats for å tas ned - eller? Sånn at jeg har sjans til å bli stående i gymmen en liten stund, i det minste? (Jeg har ikke peiling, strengt tatt. Jeg slenger bare inn en pokemon når jeg kommer forbi en ledig plass. ) Anonymkode: b83b9...105 Tjo, tje. Du bør jo ikke være i en gym helt alene.
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6962 Skrevet 30. juli 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bedre å sette den i en gym som er litt "aktiv", den krever vel fremdeles litt innsats for å tas ned - eller? Sånn at jeg har sjans til å bli stående i gymmen en liten stund, i det minste? (Jeg har ikke peiling, strengt tatt. Jeg slenger bare inn en pokemon når jeg kommer forbi en ledig plass. ) Anonymkode: b83b9...105 Motivasjonen synker så drastisk nå at en kan nesten like godt sette inn en Pidgey i gym, tragisk spør du meg...
Simbyxor Skrevet 30. juli 2017 #6963 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Motivasjonen synker så drastisk nå at en kan nesten like godt sette inn en Pidgey i gym, tragisk spør du meg... Kanskje jeg endelig får bruk for Pidgeotene mine! Hihi
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6964 Skrevet 30. juli 2017 46 minutter siden, Simbyxor skrev: Kanskje jeg endelig får bruk for Pidgeotene mine! Hihi Ja det er bare å hive de inn, jeg har satt inn bla. Ariados, Arbok, Azumarill, Bedrill og Aipom nå det siste døgnet, og de står der fortsatt.... 1
Tromsøbestemora Skrevet 30. juli 2017 #6965 Skrevet 30. juli 2017 3 minutter siden, Taperen skrev: Ja det er bare å hive de inn, jeg har satt inn bla. Ariados, Arbok, Azumarill, Bedrill og Aipom nå det siste døgnet, og de står der fortsatt.... Alfabetisk også...😁 tar litt lenger tid å ta ned en blissey, men visst det er en pidgey i samme gym må den også tas ned i 3 runder.😞 lurer på om folk begynner å bli fri for gjennopplivings items, for pokisene mine får stå lenger i gym nå.
Simbyxor Skrevet 30. juli 2017 #6966 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 13 minutter siden, Taperen skrev: Ja det er bare å hive de inn, jeg har satt inn bla. Ariados, Arbok, Azumarill, Bedrill og Aipom nå det siste døgnet, og de står der fortsatt.... Endret 30. juli 2017 av Simbyxor
Ardwinna Skrevet 30. juli 2017 #6967 Skrevet 30. juli 2017 Jeg har forlengst gitt opp å få legendariske, da de dukker opp så sjeldent, og når jeg for en gangs skyld er nede i sentrum er det uansett ingen andre som raider. Jeg får bare krysse fingrene for at de en vakker dag går an å få gjennom egg. Kanskje det blir 25km-egg eller noe 1
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6968 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, Tromsøbestemora skrev: Alfabetisk også...😁 tar litt lenger tid å ta ned en blissey, men visst det er en pidgey i samme gym må den også tas ned i 3 runder.😞 lurer på om folk begynner å bli fri for gjennopplivings items, for pokisene mine får stå lenger i gym nå. Tok et par gym i formiddag, tok bare en runde siden alle var helt umotiverte, tar ikke lange tiden nå å slå ut 6 pokiser uten motivasjon
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6969 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: Jeg har forlengst gitt opp å få legendariske, da de dukker opp så sjeldent, og når jeg for en gangs skyld er nede i sentrum er det uansett ingen andre som raider. Jeg får bare krysse fingrene for at de en vakker dag går an å få gjennom egg. Kanskje det blir 25km-egg eller noe Da er vi to. Koser meg med spillet uansett jeg, får bare håpe at de legendariske blir tilgjengelige på andre måter senere i spillet.
Ardwinna Skrevet 30. juli 2017 #6970 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Da er vi to. Koser meg med spillet uansett jeg, får bare håpe at de legendariske blir tilgjengelige på andre måter senere i spillet. Jeg sliter litt med å kose meg med spillet men det er mest fordi det er så få heromkring som spiller Pokemon Go, og da er det også mye flauere å være en såpass voksen spiller som fremdeles samler pokiser og styrer på
charactouy Skrevet 30. juli 2017 #6971 Skrevet 30. juli 2017 3 timer siden, Simbyxor skrev: Det vedder jeg på. Men det kan jo være lenge til. Det er ikke sikkert. Jeg har hørt rykter om en del frustrasjon etter festen i Chicago, serverne var ustabile og nettet var tregt pga alle spillerne samlet på ett sted. De har jo satt opp catchraten fra 2 til 3 prosent også nå, fordi folk blir frustrerte over hvor vanskelig det er å fange dem.
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6972 Skrevet 30. juli 2017 31 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg sliter litt med å kose meg med spillet men det er mest fordi det er så få heromkring som spiller Pokemon Go, og da er det også mye flauere å være en såpass voksen spiller som fremdeles samler pokiser og styrer på Hehe, ser den. Men her er det en del utskiftinger i gymmene, men jeg ser sjelden eller aldri noen som spiller.
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6973 Skrevet 30. juli 2017 De kunne feks gjort de legendariske tilgjengelige via Incense, som vi kunne brukt hvor det ikke spawner noe som helst, slik at vi som bor i grisgrendte strøk kunne hatt en mulighet å fange de.
charactouy Skrevet 30. juli 2017 #6974 Skrevet 30. juli 2017 29 minutter siden, Taperen skrev: De kunne feks gjort de legendariske tilgjengelige via Incense, som vi kunne brukt hvor det ikke spawner noe som helst, slik at vi som bor i grisgrendte strøk kunne hatt en mulighet å fange de. Da er det bedre om de slipper spesial-egg ved et event e.l. At man får et egg ved dagens første spinn og at det er lik sjanse for hver enkelt legendarisk i egget eller noe.
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6975 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, charactouy skrev: Da er det bedre om de slipper spesial-egg ved et event e.l. At man får et egg ved dagens første spinn og at det er lik sjanse for hver enkelt legendarisk i egget eller noe. Ja de har flere muligheter, så vi burde jo ha noe godt i vente.....forhåpentligvis...
charactouy Skrevet 30. juli 2017 #6976 Skrevet 30. juli 2017 50 minutter siden, Taperen skrev: Ja de har flere muligheter, så vi burde jo ha noe godt i vente.....forhåpentligvis... Om de så bare dukker opp hvert år på denne tida så hjelper det 😂
Amantheia Skrevet 30. juli 2017 #6977 Skrevet 30. juli 2017 Spørsmål! Har forstått det sånn at man kan få max 50 coins per døgn frå gym. Men er det sånn at man då får 100 coins om pokemonen er i gymmen i 2 døgn, eller er det framleis berre 50?
Taperen Skrevet 30. juli 2017 #6978 Skrevet 30. juli 2017 10 minutter siden, Amantheia skrev: Spørsmål! Har forstått det sånn at man kan få max 50 coins per døgn frå gym. Men er det sånn at man då får 100 coins om pokemonen er i gymmen i 2 døgn, eller er det framleis berre 50? Nei, du kan bare få Max 50 coins pr dag, om du så har 20 Pokémons som du satte inn evt i dag og de skulle ramle ut alle om 34 dager så får du kun 50 coins den dagen.....tragisk.... 2
Simbyxor Skrevet 31. juli 2017 #6979 Skrevet 31. juli 2017 17 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg har forlengst gitt opp å få legendariske, da de dukker opp så sjeldent, og når jeg for en gangs skyld er nede i sentrum er det uansett ingen andre som raider. Jeg får bare krysse fingrene for at de en vakker dag går an å få gjennom egg. Kanskje det blir 25km-egg eller noe Da er vi to..
Simbyxor Skrevet 31. juli 2017 #6980 Skrevet 31. juli 2017 Og jeg har lagt merke til at DET BESTE LAGET, NEMLIG GULT LAG (MITT LAG) har overtatt flere gymmer etter at gymreglene ble endret. Hmm, hmm? Mon tro hvorfor. Kanskje de er mer hissige på kamper i gym hele veien fordi vi har vært i mindretall, mens blått og rødt har vært vant til å være mange og hatt pokemons stående i gymmer lenge uten å løfte en finger hihi Skal en tur til byen idag. Vedder 50 kroner på at jeg ikke møter en kjeft som er med på raid - om det er et raid i det hele tatt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå