Ardwinna Skrevet 26. juli 2017 #6901 Skrevet 26. juli 2017 I dag dukket det opp en legraid med Articuno som boss, men selvfølgelig var jeg helt eders alene så det gikk jo ikke akkurat bra Men jaja, bedre lykke neste gang. Jeg fikk nå endelig metal coat i dag så da fikk jeg endelig min første Steelix Men steike så mye network error det er i spillet for tiden! Spesielt når jeg er i gymmer. Jeg skulle overta en gym i dag der det sto to pokemon. Den ene gikk greit men den andre ble det hele tiden network error når jeg skulle slåss mot den. Flere ganger endte det med at jeg akkurat kom så langt at jeg hadde fått HP-en til pokisen helt ned, og så hang spillet seg (network error) og enten ble jeg kastet ut av gymmen eller så hoppet den bare tilbake til visning av pokisene i gymmen, og den ene var ikke skadd i det hele tatt. Til slutt ble det så mye tull at jeg bare måtte slå av hele spillet, og da jeg kom meg inn igjen hadde noen andre puttet en pokemon i gymmen. Heldigvis var de fra mitt lag, ellers tror jeg at jeg hadde klikket i vinkel! 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6903 Skrevet 27. juli 2017 Nå velger jeg å være anonym. Men det blir en del drama av dette og. Folk som blir pottesure da de kommer for sent, til en avtalt tid, for å ta en raid, så er det ikke plass til alle som kommer. Og som da blir sure, og skal klage skikkelig på facebook. Og ikke vil gi seg heller. Jeg har forsvart oss andre som var der, men de gir seg aldri, og kommer med så mange dumme ting, til hvorfor vi burde vente på de. Og kjenner at jeg håper ikke jeg møter de i en raid igjen. Siden det er meg de kranglet mest med. Andre som opplever drama, eller sinte folk i disse raid dager? Anonymkode: 3aae3...c11
Taperen Skrevet 27. juli 2017 #6904 Skrevet 27. juli 2017 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå velger jeg å være anonym. Men det blir en del drama av dette og. Folk som blir pottesure da de kommer for sent, til en avtalt tid, for å ta en raid, så er det ikke plass til alle som kommer. Og som da blir sure, og skal klage skikkelig på facebook. Og ikke vil gi seg heller. Jeg har forsvart oss andre som var der, men de gir seg aldri, og kommer med så mange dumme ting, til hvorfor vi burde vente på de. Og kjenner at jeg håper ikke jeg møter de i en raid igjen. Siden det er meg de kranglet mest med. Andre som opplever drama, eller sinte folk i disse raid dager? Anonymkode: 3aae3...c11 Hehe, så du er den STØRSTE kverulanten Er alltid noen som blir sure, slik vil det også alltid være, og tror nok også den yngre generasjon har dårligere tolmodighet en vi som er 50+, her har jeg "heldigvis" ikke det problemet med for mange spillere ved gymmene, så hvis jeg skulle blitt sur på noen, så hadde det jo blitt meg selv.....men skjønner at du blir irritert, blir det noe Lugia og Articuno på deg? Her har jeg ikke en sjanse i havet til å få nok folk med på et raid. Jeg og datteren min var ute en tur sent i går kveld i mellom 23-01 og samlet Pokémons til evolving i vår lille bygd med ca 300 innbyggere, og vi så ikke en eneste sjel som var ute på pokemon tur... Endret 27. juli 2017 av Taperen 2
Taperen Skrevet 27. juli 2017 #6905 Skrevet 27. juli 2017 Nå er funksjonen oppe å går at man kan mate pokemon i gym hjemme i fra Hvordan går det med coins fangsten folkens, her klarer jeg som regel 50 coins i døgnet. Har nå 2 gull gym, og 12 sølv gym, og har forsvart gymmer i 2.763 timer 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6906 Skrevet 27. juli 2017 9 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, så du er den STØRSTE kverulanten Er alltid noen som blir sure, slik vil det også alltid være, og tror nok også den yngre generasjon har dårligere tolmodighet en vi som er 50+, her har jeg "heldigvis" ikke det problemet med for mange spillere ved gymmene, så hvis jeg skulle blitt sur på noen, så hadde det jo blitt meg selv.....men skjønner at du blir irritert, blir det noe Lugia og Articuno på deg? Her har jeg ikke en sjanse i havet til å få nok folk med på et raid. Jeg og datteren min var ute en tur sent i går kveld i mellom 23-01 og samlet Pokémons til evolving i vår lille bygd med ca 300 innbyggere, og vi så ikke en eneste sjel som var ute på pokemon tur... De var først sure på raiden. Så gikk de rett på facebook, og skrev masse innlegg, om hvor egoistiske vi var, hvor ufint dette var. Så jeg måtte jo forsvare oss. Og skrev et veldig enkelt, saklig svar. Dette er en felles facebook raid gruppe for byen vår. Og de startet begge og svare meg, og da startet de først med at de kom ikke for sent osv. Selv om de var 7 min forsinket, så fortsatte de med masse usakligheter. Og jeg forsvarer da oss som spilte. Men jeg ga opp tilslutt. Fordi det ble bare for dumt. Og nå legger de ut innlegg, om at man må vente på alle, og alle skal få være med på raid. Men noen ganger er det faktisk ikke mulig. Og dette var godt voksne menn. Jeg har Articuno. Her så dugger Lugia opp i gym 7.00 på morgningen. Så har ennå ikke vært i raid med den. Vi bor i en større by da. Anonymkode: 3aae3...c11
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6907 Skrevet 27. juli 2017 Tok Articuno i går 😁 Måtte ha tre forsøk på raid før jeg fikk fanget den, men det var kjekt! Vi er en fin gjeng her i byen som samles for raid - har en Facebook gruppe der vi kommuniserer, tipser hverandre og avtaler. Ikke noe drama her hos oss, bor i en liten by. Tror ingen tar dette SÅ seriøst, og de fleste er nå voksne. Ungene synes som regel bare det er kjekt å få være med oss voksne ☺️ Anonymkode: 52655...82a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6908 Skrevet 27. juli 2017 På 24.7.2017 den 1.47, AnonymBruker skrev: Det synes jeg ikke. For det første må man være 10+ spillere for å klare å ta ned bossen, og for det andre må man klare å fange den. Ikke bare bare det! Anonymkode: 76f3f...12a Vi tok Articuno med åtte spillere her en dag. Men noe særlig mindre enn det går nok ikke ☺️ Anonymkode: 52655...82a
Taperen Skrevet 27. juli 2017 #6909 Skrevet 27. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De var først sure på raiden. Så gikk de rett på facebook, og skrev masse innlegg, om hvor egoistiske vi var, hvor ufint dette var. Så jeg måtte jo forsvare oss. Og skrev et veldig enkelt, saklig svar. Dette er en felles facebook raid gruppe for byen vår. Og de startet begge og svare meg, og da startet de først med at de kom ikke for sent osv. Selv om de var 7 min forsinket, så fortsatte de med masse usakligheter. Og jeg forsvarer da oss som spilte. Men jeg ga opp tilslutt. Fordi det ble bare for dumt. Og nå legger de ut innlegg, om at man må vente på alle, og alle skal få være med på raid. Men noen ganger er det faktisk ikke mulig. Og dette var godt voksne menn. Jeg har Articuno. Her så dugger Lugia opp i gym 7.00 på morgningen. Så har ennå ikke vært i raid med den. Vi bor i en større by da. Anonymkode: 3aae3...c11 Akkurat ja, tenkte meg det, det er grunnen til at jeg ikke søker opp pogo grupper på FB, noen folk er bare så ubegripelige barnslige til tider at jeg får vondt, men flott at du har fått tatt Articuno da, blir nok en Lugia også,på deg siden du bor så sentralt til, happy hunting, og ikke la de gamle gretne gubbene ta knekken på deg.....
Taperen Skrevet 27. juli 2017 #6910 Skrevet 27. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok Articuno i går 😁 Måtte ha tre forsøk på raid før jeg fikk fanget den, men det var kjekt! Vi er en fin gjeng her i byen som samles for raid - har en Facebook gruppe der vi kommuniserer, tipser hverandre og avtaler. Ikke noe drama her hos oss, bor i en liten by. Tror ingen tar dette SÅ seriøst, og de fleste er nå voksne. Ungene synes som regel bare det er kjekt å få være med oss voksne ☺️ Anonymkode: 52655...82a Nei dette er jo bare et spill, så en må ikke ta det FOR seriøst slik at en begynner å krangle med folk, er jo team work som gjelder når det kommer til raid mot de store bossene. For vi som bor i de små bygdene så får vi bare håpe at det blir en annen mulighet til å få tak i de legendariske, hadde håpet at de kunnet kommet i egg, om en så måttet gå et par hundre km..... Grattis med Articuno fangsten 1
Hanne67 Skrevet 27. juli 2017 #6911 Skrevet 27. juli 2017 11 timer siden, Ardwinna skrev: I dag dukket det opp en legraid med Articuno som boss, men selvfølgelig var jeg helt eders alene så det gikk jo ikke akkurat bra Men jaja, bedre lykke neste gang. Jeg fikk nå endelig metal coat i dag så da fikk jeg endelig min første Steelix Men steike så mye network error det er i spillet for tiden! Spesielt når jeg er i gymmer. Jeg skulle overta en gym i dag der det sto to pokemon. Den ene gikk greit men den andre ble det hele tiden network error når jeg skulle slåss mot den. Flere ganger endte det med at jeg akkurat kom så langt at jeg hadde fått HP-en til pokisen helt ned, og så hang spillet seg (network error) og enten ble jeg kastet ut av gymmen eller så hoppet den bare tilbake til visning av pokisene i gymmen, og den ene var ikke skadd i det hele tatt. Til slutt ble det så mye tull at jeg bare måtte slå av hele spillet, og da jeg kom meg inn igjen hadde noen andre puttet en pokemon i gymmen. Heldigvis var de fra mitt lag, ellers tror jeg at jeg hadde klikket i vinkel! Igår var jeg i den nærmeste byen her og fanget pokemon med et lucky egg på. Da slo appen seg av 3 ganger, og siden det tar litt tid fra man slår den på og til den begynner å virke, så gikk jeg glipp av endel av fordelen med et lucky egg. De gangene den slo seg av skjedde når jeg snurret gymmer for å få items. Merker at det er mange ute og spiller for alle gymmene var fulle, men jeg har ennå ikke sett noe raid med de legendariske.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6912 Skrevet 27. juli 2017 1 time siden, Taperen skrev: Akkurat ja, tenkte meg det, det er grunnen til at jeg ikke søker opp pogo grupper på FB, noen folk er bare så ubegripelige barnslige til tider at jeg får vondt, men flott at du har fått tatt Articuno da, blir nok en Lugia også,på deg siden du bor så sentralt til, happy hunting, og ikke la de gamle gretne gubbene ta knekken på deg..... Det er bare ett spill ja, og jeg koser meg jeg. Skal nok ikke la de knekke meg, jeg blir nok bare litt lett provosert. Er fint å bo sentralt ja, for da har man muligheten til å fange de. Anonymkode: 3aae3...c11
Chizue Skrevet 27. juli 2017 #6913 Skrevet 27. juli 2017 Ser at zapdos og moltres skal komme ut i gymmer nå, de avsluttes rundt 14/8 >.> /sigh, får ikke noen 😢 Men som du over, ja jeg håper de lanserer ett egg også 😂 Type 100km egg, ha legendariske evt regionale...Men bare for å gjøre det mer painful.. Så kan du få 5+10km pokiser i de også 😂 Dermed vil jo sjansene for å få ett legendarisk egg bli ganske slim ^^
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6914 Skrevet 27. juli 2017 Er jeg den eneste som ikke klarer å fange de legendariske? Har fullført 4 Articuno raids og 4 Lugia raids, og ALLE 8 har stukket av Synes catch raten er usannsynlig lav, skikkelig demotiverende. Brukt opp alle pengene på raid pass for ingen nytte Anonymkode: 5810a...c98
momo Skrevet 27. juli 2017 #6915 Skrevet 27. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som ikke klarer å fange de legendariske? Har fullført 4 Articuno raids og 4 Lugia raids, og ALLE 8 har stukket av Synes catch raten er usannsynlig lav, skikkelig demotiverende. Brukt opp alle pengene på raid pass for ingen nytte Anonymkode: 5810a...c98 Jeg fikk min Articuno på raid 2, sønnen min på raid 4. Har pratet med noen som har tatt Articuno i 11 raids, og ennå ikke fått den. Har ikke vært med i Lugia raid ennå, da den ikke dukker opp så ofte.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6916 Skrevet 27. juli 2017 Vel nå har jeg kun 47 pokecoins igjen. Sløst hundrevis på raidpass, og har ikke annet å si en fuck you niantic. Nå er jeg dritt lei dette dritt spillet. Har vært fan siden dag en, men nå merker jeg at jeg blir forsynt av spillet når hundrevis av kroner blir bortkasta ettersom at de legendariske stikker av hver jævla gang. Er det for mye å be om å få en liten legendarisk når man kaster hundrevis av kroner ut vinduet? Nå gidder jeg ikke mer, tydlig at alt niantic tenker på er profit og gir faen i hvor ubalsert dette spillet er. Fint at noen får legendariske på første forsøk, men da er det urettferdig at vi som spiller i et titalls av raid aldri blir belønnet, da er det ubalansert. Makan til møkkaspill og dritt selskap. De har tjent sin siste krone på meg, ikke vits å bruke penger på et selskap som ikke gir en dritt tilbake. Anonymkode: 5810a...c98 1
Taperen Skrevet 27. juli 2017 #6917 Skrevet 27. juli 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel nå har jeg kun 47 pokecoins igjen. Sløst hundrevis på raidpass, og har ikke annet å si en fuck you niantic. Nå er jeg dritt lei dette dritt spillet. Har vært fan siden dag en, men nå merker jeg at jeg blir forsynt av spillet når hundrevis av kroner blir bortkasta ettersom at de legendariske stikker av hver jævla gang. Er det for mye å be om å få en liten legendarisk når man kaster hundrevis av kroner ut vinduet? Nå gidder jeg ikke mer, tydlig at alt niantic tenker på er profit og gir faen i hvor ubalsert dette spillet er. Fint at noen får legendariske på første forsøk, men da er det urettferdig at vi som spiller i et titalls av raid aldri blir belønnet, da er det ubalansert. Makan til møkkaspill og dritt selskap. De har tjent sin siste krone på meg, ikke vits å bruke penger på et selskap som ikke gir en dritt tilbake. Anonymkode: 5810a...c98 Fått mensen??!!
charactouy Skrevet 27. juli 2017 #6918 Skrevet 27. juli 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel nå har jeg kun 47 pokecoins igjen. Sløst hundrevis på raidpass, og har ikke annet å si en fuck you niantic. Nå er jeg dritt lei dette dritt spillet. Har vært fan siden dag en, men nå merker jeg at jeg blir forsynt av spillet når hundrevis av kroner blir bortkasta ettersom at de legendariske stikker av hver jævla gang. Er det for mye å be om å få en liten legendarisk når man kaster hundrevis av kroner ut vinduet? Nå gidder jeg ikke mer, tydlig at alt niantic tenker på er profit og gir faen i hvor ubalsert dette spillet er. Fint at noen får legendariske på første forsøk, men da er det urettferdig at vi som spiller i et titalls av raid aldri blir belønnet, da er det ubalansert. Makan til møkkaspill og dritt selskap. De har tjent sin siste krone på meg, ikke vits å bruke penger på et selskap som ikke gir en dritt tilbake. Anonymkode: 5810a...c98 Det er da ikke Niantics feil at du velger å bruke penger på spillet? Jeg fikk endelig Girafarig i dag 😊 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6919 Skrevet 27. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå velger jeg å være anonym. Men det blir en del drama av dette og. Folk som blir pottesure da de kommer for sent, til en avtalt tid, for å ta en raid, så er det ikke plass til alle som kommer. Og som da blir sure, og skal klage skikkelig på facebook. Og ikke vil gi seg heller. Jeg har forsvart oss andre som var der, men de gir seg aldri, og kommer med så mange dumme ting, til hvorfor vi burde vente på de. Og kjenner at jeg håper ikke jeg møter de i en raid igjen. Siden det er meg de kranglet mest med. Andre som opplever drama, eller sinte folk i disse raid dager? Anonymkode: 3aae3...c11 Hvor bor du? Aldri opplevd noe slikt i Trondheim, bare unger som griner fordi de ikke fikk fanget.. Anonymkode: 76f3f...12a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6920 Skrevet 27. juli 2017 4 timer siden, charactouy skrev: Det er da ikke Niantics feil at du velger å bruke penger på spillet? Jeg fikk endelig Girafarig i dag 😊 Det kalles markedsføring. Man får kun ett lusent raid pass per dag, og når det er brukt opp må man kjøpe flere. De legendariske pokemonene er der vare i noen dager før de blir fjernet, ergo så tvinger Niamtoc deg til å punge ut om du skal ha føere sjanser på å fange de legendariske. Pg seøv om du klarer det, og slår de hver gamg i raid så stikker de av. Så da føler man seg lurt å snytt. Men beklager om du er en av de få heldige som faktisk fikk de legendariske på første forsøk uten å ifre en krone. Anonymkode: 5810a...c98 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå