Taperen Skrevet 25. juli 2017 #6881 Skrevet 25. juli 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke ut som eventet er ferdig? Skulle det ikke slutte i natt da? Anonymkode: 2fb0a...e82 Eventet ble forlenget med 72 timer, så det fortsetter dermed til fredag kl 02.00, og jeg som evolvet og transferte som en tulling til kl 04.00 i natt... 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6882 Skrevet 25. juli 2017 Takk for svar 😊 Haha, jeg holdt på i flere timer i går kveld selv om jeg følte meg syk og holdt på å tisse på meg 😂 Nå er jeg helt tom for baller. Men da har jeg god tid på å få tak i flere da 😃 Anonymkode: 2fb0a...e82
Mormont Skrevet 25. juli 2017 #6883 Skrevet 25. juli 2017 Nesten litt irriterende at eventet er forlenget, jeg var ute på byen i går og satt med mobilen under bordet og evolvet i skjul hele kvelden virket jo som en asosial tulling, men måtte bare utnytte eventet til det fulleste. Jaja, har fremdeles en del candy igjen å bruke, så er ikke galt med litt ekstra tid
neon_sun Skrevet 25. juli 2017 #6884 Skrevet 25. juli 2017 Vil hyppigheten av de legendariske holde seg gjennom eventet da? Prøvde meg på et raid i sted, men da var vi bare 4 andre og jeg ga opp fordi familien satt hjemme og ventet med lunsj. Akkurat når jeg gikk kom det ca 10 kids løpende til. Surt, når det aldri dukker opp folk på raids til vanlig her på bygda.
Chizue Skrevet 25. juli 2017 #6885 Skrevet 25. juli 2017 13 minutter siden, neon_sun skrev: Vil hyppigheten av de legendariske holde seg gjennom eventet da? Prøvde meg på et raid i sted, men da var vi bare 4 andre og jeg ga opp fordi familien satt hjemme og ventet med lunsj. Akkurat når jeg gikk kom det ca 10 kids løpende til. Surt, når det aldri dukker opp folk på raids til vanlig her på bygda. Vet ikke.. Du får prøve å følge med på:https://gymhuntr.com Den er litt treg til tider =) Jeg sitter å scanner hver time i tilfelle en legendary spawner hos meg idag Er tilbake på bygda og er suuuper klar for å slenge meg på sykkelen og vente alene ved en gym 30-45min unna Det spawnet en Magicarp der nå
LoneWolf Skrevet 25. juli 2017 #6886 Skrevet 25. juli 2017 Jeg har ikke greid å fange Lugia enda så jeg er veldig glad for at det har blitt forlenget
Taperen Skrevet 25. juli 2017 #6887 Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, Mormont skrev: Nesten litt irriterende at eventet er forlenget, jeg var ute på byen i går og satt med mobilen under bordet og evolvet i skjul hele kvelden virket jo som en asosial tulling, men måtte bare utnytte eventet til det fulleste. Jaja, har fremdeles en del candy igjen å bruke, så er ikke galt med litt ekstra tid Hehe, merkelig at vi synes det er litt flaut siden det faktisk er mange som spiller, men jeg ser ikke så mange (ingen) på min alder som er 50+.....
Mormont Skrevet 25. juli 2017 #6888 Skrevet 25. juli 2017 25 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, merkelig at vi synes det er litt flaut siden det faktisk er mange som spiller, men jeg ser ikke så mange (ingen) på min alder som er 50+..... Ja, det er sant, jeg syns det er litt flaut selv om det fremdeles er mange som spiller. Vennene mine syns spillet er helt håpløst, så jeg skjuler at jeg spiller for å unngå kommentarer 1
Hanne67 Skrevet 25. juli 2017 #6889 Skrevet 25. juli 2017 Husket dere på å bruke Pineap berry nå? Jeg glemte det igår, men idag har jeg brukt det endel for da får man 4-dobbelt med candy under eventet. F.eks. Krabby gir vanligvis 3 candy, men nå er det 6 candy og med pineap berry blir det 12 candy. Tilsvarende for f.eks. Kingler er 5, 10 og 20 candy. 1
Taperen Skrevet 25. juli 2017 #6890 Skrevet 25. juli 2017 4 minutter siden, Hanne67 skrev: Husket dere på å bruke Pineap berry nå? Jeg glemte det igår, men idag har jeg brukt det endel for da får man 4-dobbelt med candy under eventet. F.eks. Krabby gir vanligvis 3 candy, men nå er det 6 candy og med pineap berry blir det 12 candy. Tilsvarende for f.eks. Kingler er 5, 10 og 20 candy. Greit at en begynner å dra på åra, men det får da være måte på....
Viljaa Skrevet 25. juli 2017 #6891 Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, Mormont skrev: Ja, det er sant, jeg syns det er litt flaut selv om det fremdeles er mange som spiller. Vennene mine syns spillet er helt håpløst, så jeg skjuler at jeg spiller for å unngå kommentarer 3 timer siden, Taperen skrev: Hehe, merkelig at vi synes det er litt flaut siden det faktisk er mange som spiller, men jeg ser ikke så mange (ingen) på min alder som er 50+..... Jeg veksler litt mellom å synes at det er litt småflaut å spille og å gi faen. Jeg spiller jo mest fordi jeg allerede er glad i å gå tur, og det er gøy å ha et mål (å f.eks. skulle gå for å klekke et 2, 5 eller 10km egg er jo ikke så forskjellig fra det å gå med skritteller for å nå et bestemt mål). Til vanlig er jeg en "casual" spiller, altså at jeg kun spiller når det passer meg, og ikke legger opp livet mitt etter Pogo, men de siste dagene har jeg jo kjent litt på at det kanskje er litt småpinlig at en 28-åring bruker sommerdagene på å jakte rundt etter legendariske pokemons. Samtidig så er det litt befriende at jeg ikke lar meg hindre av at andre muligens synes at spillet er lame. Både på søndag og i går fikk jeg imidlertid et større bilde av hvor mange som faktisk spiller. Jeg møtte både barn, ungdommer, voksne og pensjonister (!) på raids, og havnet på et tidspunkt sammen med en gjeng godt voksne spillere fra Lillestrøm som hadde dannet en selverklært elitegruppe. Flere av de innrømte at de hadde blitt mistenkt for spoofing fordi de på et tidspunkt hadde hatt mons i hver eneste gym i flere kilometers radius. Selv har jeg alltid spilt alene (prøvde å dra med meg samboer, men han hoppet av vogna etter i fjor sommer) og var ikke noe positivt innstilt for at raids skulle "tvinge" meg til å samarbeide med andre. Men den terskelen forsvant ganske raskt da jeg møtte folk på raids. For det første så var det veldig lite kleint i og med at alle holdt på med det samme, og dessuten var det veldig hyggelig og en lavterskel måte å komme i snakk med fremmede på. Mange var også utrolig hyggelige og snille (den elitegruppa jeg snakket om sa ja til å dele seg i to, bare for at jeg og en småbarnsfamilie skulle få plass til å være med på raid).
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6892 Skrevet 25. juli 2017 7 timer siden, Chibi skrev: Vet ikke.. Du får prøve å følge med på:https://gymhuntr.com Den er litt treg til tider =) Jeg sitter å scanner hver time i tilfelle en legendary spawner hos meg idag Er tilbake på bygda og er suuuper klar for å slenge meg på sykkelen og vente alene ved en gym 30-45min unna Det spawnet en Magicarp der nå Er det flere som spiller da? Det er dessverre slik at om du skulle hive deg på sykkelen og dra til et legendary raid hadde du ikke klart det alene, du er avhengig av at flere dukker opp. 5 timer siden, Taperen skrev: Hehe, merkelig at vi synes det er litt flaut siden det faktisk er mange som spiller, men jeg ser ikke så mange (ingen) på min alder som er 50+..... I Trondheim er det masse! Både menn og kvinner, med og uten barn/barnebarn. Anonymkode: 76f3f...12a
Chizue Skrevet 25. juli 2017 #6893 Skrevet 25. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som spiller da? Det er dessverre slik at om du skulle hive deg på sykkelen og dra til et legendary raid hadde du ikke klart det alene, du er avhengig av at flere dukker opp. I Trondheim er det masse! Både menn og kvinner, med og uten barn/barnebarn. Anonymkode: 76f3f...12a Klarer en tier 3 alene ^^ Men.. Tier 1 magicarp er ikke verdt det 😂 Vet at man trenger flere på ett leggy raid, har slått articuno flere ganger...men har ikke fått den, var med 6-20 andre spillere så.. Dukker det opp en her, så må jeg muligens sitte alene i to timer >.<
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6894 Skrevet 25. juli 2017 5 minutter siden, Chibi skrev: Klarer en tier 3 alene ^^ Men.. Tier 1 magicarp er ikke verdt det 😂 Vet at man trenger flere på ett leggy raid, har slått articuno flere ganger...men har ikke fått den, var med 6-20 andre spillere så.. Dukker det opp en her, så må jeg muligens sitte alene i to timer >.< Ja, det var det som var poenget mitt..... Anonymkode: 76f3f...12a
Ardwinna Skrevet 25. juli 2017 #6895 Skrevet 25. juli 2017 Det er jo ingen legendariske raids her i byen! Har vært nede i sentrum flere turer pluss at jeg sjekker kartet jevnlig, men ingen legendariske på gang... Men greit å klekke eggene fortere, gå kortere med buddyen og få dobbelt av både det ene og det andre 1
Gjest padawan Skrevet 25. juli 2017 #6896 Skrevet 25. juli 2017 Tok en tur rundt en naboøy i dag. Fikk kanskje 50 Pokémon.
Chizue Skrevet 25. juli 2017 #6897 Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, Ardwinna skrev: Det er jo ingen legendariske raids her i byen! Har vært nede i sentrum flere turer pluss at jeg sjekker kartet jevnlig, men ingen legendariske på gang... Men greit å klekke eggene fortere, gå kortere med buddyen og få dobbelt av både det ene og det andre Har lagt merke til at de fleste raids avsluttes i 8-9tiden på kvelden... Virker som de har ulike intervaller, sånn... 07-11-15-19..Og slutt eller noe x)
Ardwinna Skrevet 25. juli 2017 #6898 Skrevet 25. juli 2017 24 minutter siden, Chibi skrev: Har lagt merke til at de fleste raids avsluttes i 8-9tiden på kvelden... Virker som de har ulike intervaller, sånn... 07-11-15-19..Og slutt eller noe x) Det tror jeg kan stemme, men jeg var nede i sentrum på dagtid også, og har sjekket kartet jevnlig i hele dag. Har ikke sett snurten til noen legraids.
momo Skrevet 26. juli 2017 #6899 Skrevet 26. juli 2017 Her krydde det av Lugia i raid i Drammen på morgningen. Fikk ikke tatt noen av de da, siden jeg sov da. Var en tur i byen i stad, men da var det ikke noe gøy der.
LoneWolf Skrevet 26. juli 2017 #6900 Skrevet 26. juli 2017 13 timer siden, Chibi skrev: Har lagt merke til at de fleste raids avsluttes i 8-9tiden på kvelden... Virker som de har ulike intervaller, sånn... 07-11-15-19..Og slutt eller noe x) Ja, jeg har sett de så tidlig som rett rundt 7, men så sent som til rundt 21.15 - 21.30 ett sted. 1 time siden, momo skrev: Her krydde det av Lugia i raid i Drammen på morgningen. Fikk ikke tatt noen av de da, siden jeg sov da. Var en tur i byen i stad, men da var det ikke noe gøy der. Jeg har bare prøvd meg på 1 til nå, og selvsagt greide jeg ikke fange den Jeg håper bare jeg greier å finne en Lugia eller Articuno i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå