Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, Blomst89 skrev:

Ja, gøy med event! Jeg ønsket meg jo et gress-event, så bra Niantic hørte på meg 😛

Så vidt jeg har fått med meg er det ingen Pokémon fra gen 1 og 2 som kan utvikles til noen i gen 3, men i gen 4 kommer det flere, blant annet utvikling av Murkrow. Kommer en babyutgave av Marill (mener jeg) i gen 3, men resten er helt nye.

Og babyutgaven av Wobbuffet; Wynaut. Ellers skuffende lite ja.

AnonymBruker
Skrevet

Det skulle vært ulovlig å ha NATU i 5km egg!

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 7
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle vært ulovlig å ha NATU i 5km egg!

Og Tentacool! :dry:

Jeg har bare vært en kjapp tur nede i sentrum så har ikke fått gjort så mye, men jeg fikk et 10km-egg og har også fått fanget noen Bulbasaur, Chikorita og Sunkern. Vurderer sterkt å ta en søndagstur i morgen til nabokommunen for å fange flere spennende gresspokemon.
Men nå først: gå tur og klekke et par 2km-egg og gi Chansey en candy :)

• Liker 2
Skrevet

Snøstorm i Tromsø,  blir utfordrende å finne gresspokiser i dag. 😐

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For første gang ser jeg nå en Tangela på kartet! Og den er i huset til svigers! Men der er ikke jeg og det er såpass kort tid igjen før den forsvinner at jeg ikke rekker å få babyen inn i bilen og kjøre dit. Det frister nesten litt å ringe svigers, be de laste ned spillet og logge på som meg for å fange den, men jeg tror jeg skal spare meg for pinligheten :P 

Har aldri sett Tangela før, den er den eneste jeg mangler fra gen 1. bortsett fra siste Bulbasaur-evolusjonen (Venosaur ?)

Anonymkode: 18264...2bb

• Liker 3
Skrevet

Fikk en chiquita.. eh.. chicorita (?) utvikling i går. Vill. Jeg har blitt syk så kan ikke jakte så mye i denne gress-pokemon-helgen. Typisk det ass

• Liker 1
Skrevet

Klekket Elekid på fredag, så nå har jeg alle babyene! Ellers har det vært lite spilling i helgen. Ikke bare er jeg syk, men jeg har også hjemmeeksamen, så dagene går med til skriving. Har løpt ut etter noen Chikorita da, og går å venter på en siste Sunkern sånn at jeg kan evolve. Tør ikke gå noen langtur og dermed risikere at jeg blir sykere, så det lengste jeg har gått er fem minutter til nærmeste pokestop for streaken sin del. 

Skrevet

I dag satt jeg på med mannen da skyggen av Tangela dukket opp på et Poke stop i nærheten. Jeg spurte pent om vi kunne en 2 minutters omvei slik at jeg kunne fange den. Svaret var nei. Vi hadde en passasjer som skulle rekke flytoget og mannen sa vi ikke hadde tid til å kjøre til Poke stoppet for "da måtte vi kjøre helt til flyplassen". Jeg sa jeg var sterkt uenig i den vurderingen (vi hadde god tid, dessuten går det flytog hele tiden) 

Jeg uttrykte også min misnøye da vi nådde fram til togstasjonen 10 minutter før planlagt :P 

Jeg tror rett og slett ikke det er meningen at jeg skal fange Tangela. 

Skrevet
3 minutter siden, appelsinjuice skrev:

I dag satt jeg på med mannen da skyggen av Tangela dukket opp på et Poke stop i nærheten. Jeg spurte pent om vi kunne en 2 minutters omvei slik at jeg kunne fange den. Svaret var nei. Vi hadde en passasjer som skulle rekke flytoget og mannen sa vi ikke hadde tid til å kjøre til Poke stoppet for "da måtte vi kjøre helt til flyplassen". Jeg sa jeg var sterkt uenig i den vurderingen (vi hadde god tid, dessuten går det flytog hele tiden) 

Jeg uttrykte også min misnøye da vi nådde fram til togstasjonen 10 minutter før planlagt :P 

Jeg tror rett og slett ikke det er meningen at jeg skal fange Tangela. 

Hahahaha been there - done that 😂 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sirah skrev:

Hahahaha been there - done that 😂 

Jeg bør legge til at mannen, ut av ren skyldfølelse, kjørte en liten omvei slik at jeg fikk fanget noen Sunkern på vei hjem fra middag :P 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, appelsinjuice skrev:

Jeg bør legge til at mannen, ut av ren skyldfølelse, kjørte en liten omvei slik at jeg fikk fanget noen Sunkern på vei hjem fra middag :P 

Jeg har sluttet å sjekke appen når samboer kjører 🙈 Han nekter å bruke ekstra tid på at jeg får fange en eller annen pokemon på avveie 😂 Jeg kjenner fremdeles skuffelsen i kroppen fra de gangene jeg så Onix og Chancey og han nektet å ta omveien for å fange de 😢

• Liker 1
Skrevet

Alle gymmene i sentrum er nå tatt over av en gjeng trenere på level 40, og alle gymmene inneholder minst én Blissey. Den ene gymmen inneholdt fuckings FIRE Blissey! :hakeslepp::raven: Alle på godt over 2000 CP, den beste var rundt 2700 CP. Jeg prøvde å skru ned prestisjen men klarte bare å slå den første Blisseyen én gang så gymmen mistet bare et par tusen prestisjepoeng... :glare: Hvordan i alle dager skal man klare å slå sånne gymmer? Jeg må ærlig innrømme at jeg nekter å tro at disse folkene har kommet seg til level 40 og skaffet seg en haug Blisseys uten å jukse... Kjenner jeg blir sur når de kan sitte der og innkassere pokecoins dag etter dag uten at noen har sjans i havet til å overta gymmen. Vurderer å rapportere dem til Niantic.

Det har ikke vært den helt store fangsten i dag men tok meg en søndagstur og plukket med meg noen Bulbasaur, Sunkern, Chikorita og Exeggcute. Har klart å innkassere en candy til Chansey men er fremdeles 9 candy unna Blissey.

• Liker 2
Skrevet

LikeEr fornøyd med denne uka! Gikk tur til sentrum på torsdag og fant hele fire Dratini! Har allerede Dragonite, men sier ikke nei takk til en til! 

Var syk i går, så fikk ikke gått noen tur, men fikk fanget noen pokemon fra bilen mens samboeren var og handlet. 

I dag gikk jeg tur i ca. en time. Er kun på utkikk etter Chikorita, men finner ikke så mange av den (men betydelig mer enn vanlig!) Har nå over 80 candies of vil gjerne finne flere i morgen. Fant også en Bayleef, ny for meg!:nordvesta:

Ooog til det store: fulgte taktikken min og snurret det pokestoppet som jeg fikk Sunstone fra på syvdagersen, og det funka!!! Fikk min andre Sunstone og kunne endelig evolve Sunkern og Bellossom! Evolvet Houndour i samme slengen og har nå 124 i dexen. Det beste er at jeg slipper å stresse sånn med 7 dagersstreaken mer fordi jeg gikke mangler noen items mer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jobba og vært syk i helga, så det ble ikke så mange gress-pokemon på meg, dessverre 🙄

Har det ekstremt travelt for tiden med flere store prosjekter som skal inn på jobb, så det blir liksom så lite tid til å legge ut på "langtur". Fanger bare litt her og der når jeg tilfeldigvis husker å dra frem spillet. Har lyst til å sette av noen timer og bruke kart for å finne de pokemonene jeg trenger fremfor hundrevis av Hoothoot som det er i Groruddalen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Alle gymmene i sentrum er nå tatt over av en gjeng trenere på level 40, og alle gymmene inneholder minst én Blissey. Den ene gymmen inneholdt fuckings FIRE Blissey! :hakeslepp::raven: Alle på godt over 2000 CP, den beste var rundt 2700 CP. Jeg prøvde å skru ned prestisjen men klarte bare å slå den første Blisseyen én gang så gymmen mistet bare et par tusen prestisjepoeng... :glare: Hvordan i alle dager skal man klare å slå sånne gymmer? Jeg må ærlig innrømme at jeg nekter å tro at disse folkene har kommet seg til level 40 og skaffet seg en haug Blisseys uten å jukse... Kjenner jeg blir sur når de kan sitte der og innkassere pokecoins dag etter dag uten at noen har sjans i havet til å overta gymmen. Vurderer å rapportere dem til Niantic.

Det har ikke vært den helt store fangsten i dag men tok meg en søndagstur og plukket med meg noen Bulbasaur, Sunkern, Chikorita og Exeggcute. Har klart å innkassere en candy til Chansey men er fremdeles 9 candy unna Blissey.

Jeg så en level 10 gym der med BARE blissey i!!!! Helt sykt hvor mange som jukser. Har også måttet sloss med noen som sitter hjemme. Det var INGEN i nærheten, så jeg vet at jeg sloss mot en som jukset. Så bare at prestisjen gikk ned mens jeg satt der, helt alene på gymmen.

Anonymkode: 0759e...f1b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en level 10 gym der med BARE blissey i!!!! Helt sykt hvor mange som jukser. Har også måttet sloss med noen som sitter hjemme. Det var INGEN i nærheten, så jeg vet at jeg sloss mot en som jukset. Så bare at prestisjen gikk ned mens jeg satt der, helt alene på gymmen.

Anonymkode: 0759e...f1b

Argh, det er så kjedelig når folk jukser :(

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Mjeh. Jeg er bare level 33, og har 3 blisseys på høy level. Jeg får nesten utelukkende Chansey i 10km egg :klaske:

Skrevet (endret)

Hurra!! Endelig fant jeg Hitmonchan, og det på pokestoppet rett utenfor kontoret mitt (så måtte bare løpe ut i to minutter)!  :nordvesta:

Fikk utviklet litt Pokémon i helga også, og fikk blant annet utviklet Venusaur, så nå mangler jeg plutselig bare to stk fra generasjon 1; Muk og Snorlax. Grimer er buddyen min nå (så om "bare" 66 km kan jeg utvikle Muk), mens Snorlax må jeg fortsette å håpe på at snart dukker opp i et egg. ☺️ Fikk også utviklet Schyter til Scizor, så nå har jeg fått utviklet alle som krever special items utenom Porygon (og der mangler jeg fortsatt masse candy).

Ellers har det dessverre ikke blitt så mye spilling i helga som jeg håpet på, og dermed nesten ingen gresspokémon (kun en Bulbasaur og en Oddish). Lørdag måtte jeg gå ut av appen halvveis på byturen min, fordi jeg skulle til IKEA etterpå, men hadde glemt mobillader/nødlader (og Pokémon go sluker jo strøm). I går var vi inne hele dagen og skrudde opp alt jeg kjøpte på IKEA, så fikk ikke en gang snurret et pokestop.. Hektisk å flytte inn i ny leilighet. 😛 Håper jeg rekker å finne noen Chikorita etter jobb i dag, da! Eventet varer vel til ca kl 22 i kveld, forhåpentligvis. ☺️

Endret av Blomst89
  • Liker 2
Skrevet

Litt før midnatt, etter jeg hadde lagt meg, sjekket jeg appen i håp om å drifte 10 meter bort til nærmeste spawnpoint for en Chikorita eller Sunkern. I stedet for noen av disse, ser jeg en skygge. Da var det bare å dra på seg klærne, løpe ned, slenge på seg jakke og sko, og skyndte seg ned til veien. En ultra ball og en razz berry senere ble det en Meganium på meg :nordvesta:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, whitewildfox skrev:

Litt før midnatt, etter jeg hadde lagt meg, sjekket jeg appen i håp om å drifte 10 meter bort til nærmeste spawnpoint for en Chikorita eller Sunkern. I stedet for noen av disse, ser jeg en skygge. Da var det bare å dra på seg klærne, løpe ned, slenge på seg jakke og sko, og skyndte seg ned til veien. En ultra ball og en razz berry senere ble det en Meganium på meg :nordvesta:

Meganium vet jeg ikke en gang hvordan ser ut. Grattis :) 

Så akkurat en Tangela til på kartet, men den hadde bare 1 minutt igjen og det var uansett for langt unna til at jeg kunne gå fra kontoret og komme tilbake innen rimelig tid. Det er den eneste jeg mangler fra gen. 1 nå (bortsett fra de man ikke kan finne her) 

Anonymkode: 18264...2bb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...