Zzyzx Skrevet 9. mars 2017 #5741 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, Ardwinna skrev: Den mest sjeldne som er ute allerede er vel Unown. Av flere millioner fangede pokemon i verden, er det visst bare én Unown som er fanget. Det stemmer ikke. Den er sjelden, ja, men det er mange som har funnet den.
Ardwinna Skrevet 9. mars 2017 #5742 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, Zzyzx skrev: Det stemmer ikke. Den er sjelden, ja, men det er mange som har funnet den. Det var nå enda bra! Det hadde jo vært gørrkjedelig om den nesten var umulig å fange. Jeg hentet info fra en artikkel skrevet 17. februar, så mange Unown kan jo ha blitt funnet siden da
Zzyzx Skrevet 9. mars 2017 #5743 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, Ardwinna skrev: Det var nå enda bra! Det hadde jo vært gørrkjedelig om den nesten var umulig å fange. Jeg hentet info fra en artikkel skrevet 17. februar, så mange Unown kan jo ha blitt funnet siden da Ja, det var dagen etter gen 2-release, så det stemte sikkert da. Nå hender det jeg ser den på gym her i Oslo, og det ville jo vært merkelig dersom det bare var fanget én.
Taperen Skrevet 9. mars 2017 #5744 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har funnet larvitar? Har hørt at den blir sterk når den utvikler seg. Anonymkode: 0759e...f1b Funnet en wild med incense og 3 stk i egg
Ardwinna Skrevet 9. mars 2017 #5745 Skrevet 9. mars 2017 Det der pogonorge-kartet, funker det bare for de største byene i Norge? Jeg prøvde det i stad og det var noen klynger med pokemon på de aller største byene, men ingenting ellers 1
appelsinjuice Skrevet 9. mars 2017 #5746 Skrevet 9. mars 2017 Nå er det både en Lapras, Grimer og Cyndaquil (sistnevnte har jeg ikke) i nærheten, dog i hver sin retning. Jeg kan ikke løpe ut mer Har aldri fanget Lapras vill før, da. Har kun fått den i egg. Men snart mister jeg vel jobben hvis jeg fortsetter å løpe ut Så dropper det 1
appelsinjuice Skrevet 9. mars 2017 #5747 Skrevet 9. mars 2017 12 minutter siden, Ardwinna skrev: Det der pogonorge-kartet, funker det bare for de største byene i Norge? Jeg prøvde det i stad og det var noen klynger med pokemon på de aller største byene, men ingenting ellers Ja, det fungerer bare i byene og kanskje større tettsteder eller lignende...
appelsinjuice Skrevet 9. mars 2017 #5749 Skrevet 9. mars 2017 Syntes fortsatt det er bleh at samme Pokemon dukker opp drøssevis av ganger på samme sted -samtidig.
MissStiles Skrevet 9. mars 2017 #5750 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat kommet til level 29. Har 174 i pokedexen. Jeg spiller ikke like mye nå som jeg gjorde i høst. Pluss at jeg er i ny jobb og kan ikke ta pauser hele tiden og fange pokemons. Men spiller til og fra jobb.
Sirah Skrevet 9. mars 2017 #5751 Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, Ardwinna skrev: Det der pogonorge-kartet, funker det bare for de største byene i Norge? Jeg prøvde det i stad og det var noen klynger med pokemon på de aller største byene, men ingenting ellers Tror det. Sjekket det akkurat selv og det er ingen i min by.... 4 timer siden, appelsinjuice skrev: Syntes fortsatt det er bleh at samme Pokemon dukker opp drøssevis av ganger på samme sted -samtidig. ONIX!!!! Jeg har ALDRI sett den jeg 😱 Skjønner at Storøya er plassen 1
Elsoo Skrevet 9. mars 2017 #5752 Skrevet 9. mars 2017 Jeg er på level 29 og har 198 i pokedexen. Har fått en Tyrogue i et egg og har lest at om stamina er høyere enn defense og attack, evolves tyrogue til hitmontop. Noen som vet om det stemmer?
Ardwinna Skrevet 9. mars 2017 #5753 Skrevet 9. mars 2017 Jeg elsker det lille tettstedet i nærheten! Det er mange flere spennende pokemon der enn i byen! I byen er det bare samme drittpokemon fra gen 1 og gen 2 som spawner hele tiden. Svært sjeldent at det dukker opp noe nytt i sentrum i hvertfall. I dag var jeg en liten tur innom tettstedet og fikk TRE nye pokemon! Sunkern, Larvitar og Totodile! Og så har de en fast plass der Cyndaquil spawner. I love it! Tror jeg må kjøre jevnlig dit og spane etter pokiser Snart klekker de to 10km-eggene mine. Spent på om jeg får to kongler
sofie777 Skrevet 9. mars 2017 #5754 Skrevet 9. mars 2017 I kveld pep kartet og jeg så at det var en Pikachu på det nærmeste pokestoppet (50 meter unna). Jeg hev på meg klær og løp ut for en gangs skyld, men jeg har ikke lært; "Ikke bruk vanlig ball første gang, for da forsvinner monsteret!!!!" Jaja, jeg fikk snurret stoppet og fikk litt "smågodt". Jeg var på tur tidligere i dag og da fikk jeg Octillery og Ledian. Synes det er så mange Pokémon nå som ikke kan utvikles videre (ikke med det første ihvertfall), det er kjedelig, men det er kjekt å få nye likevel. 1
Blomst89 Skrevet 9. mars 2017 #5755 Skrevet 9. mars 2017 I dag har vært en bra Pokémon-dag! Har fanget fire nye Pokémon i dag, og har nå 172 i Pokédexen Spesielt fornøyd med Skarmony! Jumpluff var også en morsom sak, selv om jeg først trodde skyggen var en Porygon 2 (men den finnes kanskje ikke vill?). I tillegg har jeg endelig gått langt nok med Abra til å kunne utvikle Alskazam, så blir en ny når jeg utvikler med Lucky egg (sannsynligvis i løpet av helga).
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5756 Skrevet 9. mars 2017 Noen som vet om noen pokemon som er bra når man sloss mot blissey og snorlax? Blir gaaal! De tåler så mye. Anonymkode: 51e63...cc0
momo Skrevet 9. mars 2017 #5757 Skrevet 9. mars 2017 42 minutter siden, Blomst89 skrev: I dag har vært en bra Pokémon-dag! Har fanget fire nye Pokémon i dag, og har nå 172 i Pokédexen Spesielt fornøyd med Skarmony! Jumpluff var også en morsom sak, selv om jeg først trodde skyggen var en Porygon 2 (men den finnes kanskje ikke vill?). I tillegg har jeg endelig gått langt nok med Abra til å kunne utvikle Alskazam, så blir en ny når jeg utvikler med Lucky egg (sannsynligvis i løpet av helga). Hvor bor du, ser du har flere jeg mangler. 1
Gjest Asti Skrevet 9. mars 2017 #5758 Skrevet 9. mars 2017 En bra dag for meg også. Jeg er fremdeles på level 30, men mangler nå kun ca. 2000 xp på level 31. Og jeg har 213 i pokedexen - https://imgur.com/a/QC6Ql . Fått 10 nye siden i går.
Blomst89 Skrevet 9. mars 2017 #5759 Skrevet 9. mars 2017 30 minutter siden, momo skrev: Hvor bor du, ser du har flere jeg mangler. Jeg bor i Oslo Girafarig kryr det av i Slottsparken, jeg fant alle tre ved samme pokestop. Resten fant jeg litt rundt om kring i byen. Skarmony var ikke så langt fra Nationaltheatret, i Universitetsgata 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5760 Skrevet 9. mars 2017 9 timer siden, boblevann skrev: Hva betyr det at en er "wonder"? 🙄 Wonder er den beste vurderingen for Mystic 1. Wonder 2: Certainly caught my attention 3. Above average 4. Not likely to make much headway Anonymkode: 05922...194
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå