Cyndaquil Skrevet 6. mars 2017 #5701 Skrevet 6. mars 2017 7 timer siden, momo skrev: Nå er jeg lei 10 km egg. Jeg er jo heldig som har fått mange. Men jeg har jo brukt tid og penger på å klekke de, dette har jeg fått i mine siste 8, 10 km egg. Kongle, kongle, kongle, kongle, kongle, dratini, kongle og kongle. Har 2 stk 10 km egg til, kommer det en kongle til, så tror jeg at jeg klikker. Er jo flere jeg ikke har og trenger. Men jeg får bare kongler. Og ellers i eggene og, så har jeg skikkelig uflaks. Får bare dårlige, de jeg har mange av, og har evolvet mange ganger allerede. Samme her. Før var 10 km egg en glede og spennende. Men når man får kongle ettter kongle blir man bare provosert og frustrert. Får også bare kongler 1
appelsinjuice Skrevet 7. mars 2017 #5702 Skrevet 7. mars 2017 Jeg fikk Pineco i 10 km egget, samt at jeg fant en Shuckle i dag. Så to nye
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #5703 Skrevet 7. mars 2017 Nå er jeg ikke så sykt fan av gen2, men jeg kjøpte en pogo plus aå jeg kunne gå ute med dingsen inni votten og fange mons uten å trenge å ta opp mobilen, for det er skikkelig kaldt ute og for min del er det ikke såå viktig hva jeg fanger og ikke (med mindre jeg sitter på kafé - innendørs). Jeg rakk å ha den i nøyaktig 2 uker før hunden bet den i stykker Jeg ble faktisk glad i den dingsen, fordi jeg kunne spille mens jeg var litt mindre engasjert i spillet. Det var jo 500 kr rett ut vinduet. Slem hund!! Anonymkode: 76f3f...12a
Cyndaquil Skrevet 7. mars 2017 #5704 Skrevet 7. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg ikke så sykt fan av gen2, men jeg kjøpte en pogo plus aå jeg kunne gå ute med dingsen inni votten og fange mons uten å trenge å ta opp mobilen, for det er skikkelig kaldt ute og for min del er det ikke såå viktig hva jeg fanger og ikke (med mindre jeg sitter på kafé - innendørs). Jeg rakk å ha den i nøyaktig 2 uker før hunden bet den i stykker Jeg ble faktisk glad i den dingsen, fordi jeg kunne spille mens jeg var litt mindre engasjert i spillet. Det var jo 500 kr rett ut vinduet. Slem hund!! Anonymkode: 76f3f...12a Pogo 😊? Hva er det? Har du bilde? Jeg har bursdag snart og kanskje det er noe pokemon glade meg til bursdagen min 😊 Og ja slem hund 😔😕
Taperen Skrevet 7. mars 2017 #5705 Skrevet 7. mars 2017 Klekt to 5 km egg i dag, det første var det desidert beste i en Omanyte, den har jeg kun klekt en gang før, og fanget en wild, i det andre egget var det en Psyduck som jeg har fanget hundrevis av, nærmere bestemt 316.....
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #5706 Skrevet 7. mars 2017 49 minutter siden, aicelain skrev: Pogo 😊? Hva er det? Har du bilde? Jeg har bursdag snart og kanskje det er noe pokemon glade meg til bursdagen min 😊 Og ja slem hund 😔😕 Pogo er en forkortelse for pokemon go. Pokemon go plus er en sånn dings, Google det. Anonymkode: 76f3f...12a
appelsinjuice Skrevet 7. mars 2017 #5707 Skrevet 7. mars 2017 Etter at Pikachu-eventet er over syntes jeg det er så lite interessant å finne (igjen) Har ikke følt trangen til å løpe ut av kontoret en eneste gang Det er dog en Houndaur ikke så langt unna her, men for å rekke dit må jeg ha bil (noe jeg ikke har her) samt at jeg hadde måttet finne et sted å parkere og løpe inn i en park for å finne den Det er også en Ursaring på et sted jeg pleier å være ikke så langt herifra, men dit behøver jeg også bil (og en hissig pedalfot) for å rekke fram i tide Jaja... 1
Blomst89 Skrevet 7. mars 2017 #5708 Skrevet 7. mars 2017 Fikk dessverre ingen Snorlax eller Chansey i 10 km-egget mitt, men fikk en Elekid, som jeg heller ikke hadde fra før, så det var greit nok Ellers er det mye kjedelige Pokémon i området mitt om dagen, for det meste Natu, Swinub og Aipom. Håper de endrer spawns igjen snart, eventuelt at det kommer flere events hvor de øker sjansen for å finne visse Pokémon 1
Taperen Skrevet 7. mars 2017 #5709 Skrevet 7. mars 2017 Fikk min første Tyrogue i dag, klekt i et 5 km egg, fikk også min første Qwilfish, fanget wild, så en bra dag i dag, har fanget 92 pokemon i dag, som er litt mindre enn i går.
boblevann Skrevet 8. mars 2017 #5710 Skrevet 8. mars 2017 Bare 19 km igjen til jeg får Gyrados 😀 Hjalp å komme tilbake til hybelen, her spawner Magikarp som bare det 😎
Blomst89 Skrevet 8. mars 2017 #5711 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Rakk å klekke et 2 km-egg i går også, siden GPSen surret rundt innendørs og gikk 1,5 km i stua mi, og inni der lå det en liten Pichu 😊 Kjempesøt! Fikk også nok candy til at jeg kan utvikle en Pikachu, så må bare velge om jeg skal ha en Raichu med partyhatt eller nisselue. Tror det blir partyhatt! Edit: oppdaget at jeg har to Pikachu med nisseluer som er "wonder", mens den med partyhatt har dårligste appraisal.. Typisk. Men Raichu er vel ikke så bra i gymkamper uansett? Eller bruker noen av dere Raichu mot for eksempel Vaporeon? Endret 8. mars 2017 av Blomst89
Taperen Skrevet 8. mars 2017 #5712 Skrevet 8. mars 2017 Har vel brukt Raichu og andre elektriske mot Gyarados, funker greit det, selv om Jolteon er klart beste elektrisk.
momo Skrevet 8. mars 2017 #5713 Skrevet 8. mars 2017 Jeg fikk en kongle til i egg. Det skulle jo virkelig ikke være lov. Nå er det 8 kongler, ut av 9 egg. Og dette betaler jeg for. Hvor mange har dere i pokedexen nå? Og hvilket Level er dere på? Jeg har 201 i pokedexen, og er på Level 33.
Taperen Skrevet 8. mars 2017 #5714 Skrevet 8. mars 2017 198 i pokedexen, men kan evolve til noen flere, har bare ikke giddet siden jeg ventet på noen bedre til og evolve Er på lvl 35
Kragebein Skrevet 8. mars 2017 #5715 Skrevet 8. mars 2017 Er i lvl 28, 175 i Pokédexen. Hadde en pause på en del måneder før generasjon to kom ut, så jeg har falt ganske langt bak
Gjest Birti Skrevet 8. mars 2017 #5716 Skrevet 8. mars 2017 Lvl 22, 125 i pokedexen. Begynte i jula etter hardt press fra en besøkende onkel
Blomst89 Skrevet 8. mars 2017 #5717 Skrevet 8. mars 2017 43 minutter siden, Kragebein skrev: Er i lvl 28, 175 i Pokédexen. Hadde en pause på en del måneder før generasjon to kom ut, så jeg har falt ganske langt bak Du er foran meg i hvert fall, da! Jeg er level 28, men har bare 168 i Pokédexen min.. Har spilt siden juli minus fire ukers pause i januar/februar.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #5718 Skrevet 8. mars 2017 level 30, 185 caught i Pokedexen Har nok litt å ta igjen med 2. gen, har foreløpig 42 derfra. Anonymkode: 8ab53...fc4
Gjest Asti Skrevet 8. mars 2017 #5719 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Level 30, pokedex 203 (spilt siden juli, men har hatt to lange pauser på noen måneder hver). Endret 9. mars 2017 av Asti
Blomst89 Skrevet 8. mars 2017 #5720 Skrevet 8. mars 2017 Fanget nettopp en Hoothoot som ble til en Ditto (min fjerde totalt)! Visste ikke at Ditto kunne gjemme seg i den også, men da finnes Ditto som Pidgey, Rattata, Sentret og Hoothoot i hvert fall. Noen som har fått Ditto fra andre Pokémon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå