Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, Fossekall skrev:

I mitt første 10 km egg siden i høst (!) fikk jeg også kongla 😩 Utrolig kjipt. Men jeg fikk en charmander samtidig i 2 eller 5 km egg, og den sparer jeg på, så det lettet litt på frustrasjonen. 

Heldig du 😕 Nå har jeg klekt to nye egg. Paras og statyu. Så fikk ikke akkurat noe plaster på såret på neste egg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det en Graveler i nærheten, samt to Misdreavus. Jeg skrudde av PC'en og var klar for å "gå på butikken" da jeg bestemte meg for å spare butikk-unnskyldningen til det dukker opp noe enda mer spennende :P 

Mangler fortsatt Golem, men har Geodude som buddy nå og da ramler jo candyen inn siden man får en per kilometer man går. 

Er det forresten noen som fortsatt ikke har fått Pikachu med partyhatt? Det kryr av den her, og jeg blir like fornøyd hver gang den dukker opp :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Så akkurat at et egg har klekket uten at jeg merket det, og jeg fikk en Girafarig :) 

• Liker 2
Skrevet

Endelig fått Party Pikachu, dukket opp to når jeg våknet :) Og i natt fikk jeg en Sudowoodo. Holder på å drukne i Swinub :dry: Synes de er skikkelig irriterende -de er som overvokste bladlus.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke fått party-Pikachu :snurt: Har sett den på radaren flere ganger, men har aldri flaks.

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Kragebein skrev:

Jeg har ikke fått party-Pikachu :snurt: Har sett den på radaren flere ganger, men har aldri flaks.

Da bør du komme hit, her kryr det av de :fnise: Fanget en nå nettopp, faktisk :) Jeg kommer til å savne Pikachu når eventet er over i morgen. 

• Liker 1
Skrevet

Nå er det en Grimer i Sandvika :P 

Skrevet
31 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Nå er det en Grimer i Sandvika :P 

Send den ut på E 18 og vestover :P

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg lei 10 km egg. Jeg er jo heldig som har fått mange. Men jeg har jo brukt tid og penger på å klekke de, dette har jeg fått i mine siste 8, 10 km egg. Kongle, kongle, kongle, kongle, kongle, dratini, kongle og kongle. Har 2 stk 10 km egg til, kommer det en kongle til, så tror jeg at jeg klikker. Er jo flere jeg ikke har og trenger. Men jeg får bare kongler.

Og ellers i eggene og, så har jeg skikkelig uflaks. Får bare dårlige, de jeg har mange av, og har evolvet mange ganger allerede.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Taperen skrev:

Send den ut på E 18 og vestover :P

Skulle gjerne gjort det men jeg er ikke i Sandvika :P 

1 minutt siden, momo skrev:

Nå er jeg lei 10 km egg. Jeg er jo heldig som har fått mange. Men jeg har jo brukt tid og penger på å klekke de, dette har jeg fått i mine siste 8, 10 km egg. Kongle, kongle, kongle, kongle, kongle, dratini, kongle og kongle. Har 2 stk 10 km egg til, kommer det en kongle til, så tror jeg at jeg klikker. Er jo flere jeg ikke har og trenger. Men jeg får bare kongler.

Og ellers i eggene og, så har jeg skikkelig uflaks. Får bare dårlige, de jeg har mange av, og har evolvet mange ganger allerede.

Motsatt problem her; Jeg har ikke fått en eneste kongle :P 

Men har et 10 km egg som jeg har store forhåpninger for :P 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Lolitrusa skrev:

Et av mine femkilometeregg ble til et tikilometeregg! Noen andre som har opplevd det?

Opplevde det motsatte. Et 10 km egg som ble til 5 km, men fikk fortsatt XP og Pokémon fra 10 km :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dumt spørsmål kanskje men... hva er en kongle? :klo: 

Anonymkode: 0759e...f1b

• Liker 1
Skrevet

Fikk endelig nok candy til å utvikle Crobat i dag, og ble også utålmodig og utviklet Umbreon fra en litt over middels god Eevee, orket ikke vente på en Wonder-eevee.

Har ikke fått spilt så mye i helgen, fordi jeg har vært utenlands, og mobiloperatøren min har ikke noen datapakker for utlandet, så fikk bare snurret pokestop og fanget pokemon fra hotellet. Glemte dessverre å fange pokemon på fredag, snurret bare pokestops, så nå er streaken på pokémon og pokestops ute av synk. Det gjør jo egentlig ingen ting, bare perfeksjonisten i meg som synes det er litt irriterende 😅

Ellers har jeg et lite spørsmål angående gymslossing: er det noen måte å komme seg inn på en gym fra mitt lag som allerede er level 10 og helt full? Kan jeg kaste ut en av de som er der og hoppe inn selv, uten å få hjelp av noen på gult/rødt lag? Har prøvd å sloss på vanlig måte, men får ikke gymmen under 50 000/50 000.

Skrevet

Det hjelper tydeligvis å furte her inne, jeg fikk tre party-Pikachu fra bussen på vei hjem og to til på tur med hunden :Knegg: Og endelig en Teddiursa som har vært på sightings mer eller mindre konstant siden generasjon to kom ut, uten å ha dukket opp før.

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, Blomst89 skrev:

Fikk endelig nok candy til å utvikle Crobat i dag, og ble også utålmodig og utviklet Umbreon fra en litt over middels god Eevee, orket ikke vente på en Wonder-eevee.

Har ikke fått spilt så mye i helgen, fordi jeg har vært utenlands, og mobiloperatøren min har ikke noen datapakker for utlandet, så fikk bare snurret pokestop og fanget pokemon fra hotellet. Glemte dessverre å fange pokemon på fredag, snurret bare pokestops, så nå er streaken på pokémon og pokestops ute av synk. Det gjør jo egentlig ingen ting, bare perfeksjonisten i meg som synes det er litt irriterende 😅

Ellers har jeg et lite spørsmål angående gymslossing: er det noen måte å komme seg inn på en gym fra mitt lag som allerede er level 10 og helt full? Kan jeg kaste ut en av de som er der og hoppe inn selv, uten å få hjelp av noen på gult/rødt lag? Har prøvd å sloss på vanlig måte, men får ikke gymmen under 50 000/50 000.

Hvis du sloss i en gym som tilhører ditt lag, øker du jo bare prestisjen på gymmen. Hvis du vil slå ut noen må du får noen fra et annet lag til å få ned prestisjen og kaste ut en pokemon. Da kan du øke prestisjen igjen og sette inn din egen pokis.

• Liker 1
Skrevet

Fikk Mantine i dag! Ellers lite spennende, men har 44 fra Gen 2 nå da, pluss en del som ligger klar til neste runde med lucky egg! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål kanskje men... hva er en kongle? :klo: 

Anonymkode: 0759e...f1b

En pokemon som heter pineco...skikkelig udugelig og finnes i 10km egg...er litt nedtur å få den Hehe.  Jeg selv har fått den i 2 egg...du ser egget klekker og er bare helt 😃 også er det pineco så blir du helt 😢

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Hvis du sloss i en gym som tilhører ditt lag, øker du jo bare prestisjen på gymmen. Hvis du vil slå ut noen må du får noen fra et annet lag til å få ned prestisjen og kaste ut en pokemon. Da kan du øke prestisjen igjen og sette inn din egen pokis.

Æsj, jeg regnet egentlig med det, men takk for svar. Får håpe noen fra rødt eller gult lag prøver å ta over gymmen snart, men tviler dessverre litt på at det skjer i kveld, da gymmen har vært en blå level 10-gym i minst 5 timer nå, i tillegg til at jeg tror nabolaget mitt har en overvekt av spillere på blått lag (da gymmen jeg når fra stua mi stort sett alltid er blå).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Birti skrev:

Jeg blir så glad av å lese dette, for det KRYR av magnemite her jeg bor. Er så lei av dem at det er til å spy av, men da skjønner jeg at det ikke er krise å sitte på 439 candies (and counting :-P ) for denne :-)

Det er så utrolig mange av de her og. Har hittil fanget 595 magnemites. Bare jeg går på butikken som er 5 min gange unna får jeg minst 3 stykker :laugh:

Anonymkode: 05922...194

• Liker 1
Skrevet

Jeg trekker tilbake det jeg har sagt om at Mantine er så søt, nå har jeg fått den i fem 10km-egg på rad og er dritsur :fnise: den er jo fullstendig ubrukelig, kan jo ikke evolves eller brukes i gym. Den og Gligar er utrolig kjipe å få i egg, begge er ubrukelige og finnes en del av wild uansett. Da tar jeg heller kongla altså, den kan i det minste evolves for xp :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...