Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg løp ut og fanget Grimer, og fikk en Pikachu med partyhatt med på kjøpet :) 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det en Skarmory til på det Poke stop'et jeg har løpt til flest ganger de siste dagene. Syntes det er mye interessant som dukker opp på akkurat det Poke stop'et sammenlignet med mange andre. 

Jeg løper ikke ut for å fange Skarmory i dag. Det begynner å bli litt mange turer ut :P 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste partyhatt Pikachu :( Har dabbet litt av for min del, men ble glad for å klekke en Eevee og en Larvitar i går.

• Liker 1
Skrevet

Hva skjer med Grimer-spawningen om dagen? Nå er det en til rett ved her. Ikke ved det samme Poke stop'et som tidligere i dag og i går, men et rett nedenfor. Denne får jeg dog ikke fanget, da det passer temmelig dårlig å løpe en tur ut akkurat nå. 

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har ikke sett en eneste partyhatt Pikachu :( Har dabbet litt av for min del, men ble glad for å klekke en Eevee og en Larvitar i går.

De dukker opp i nærheten her "hele tiden". Er en like ved akkurat nå til og med. Men de fleste ser jeg på Pogonorge.com siden de ofte dukker opp utenfor Poke stops og litt for langt unna til å dukke opp på nearby (? Ser bare Pokemon på Pokestops i nærheten når jeg er på et sted med mange Poke stops i nærheten. Da dukker det ingen opp i "gresset" på nearby. Vet ikke hvorfor ?)

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle nesten ønske Grimer forsvant fra Poke stop'et nå, for jeg bøøør virkelig ikke løpe ut og fange den :P Men jeg vil ha Muk... Jaja... Det får bli en annen gang. 

• Liker 2
Skrevet

Hm har ikke sett noen Grimer heller jeg :ler: Får ta en titt på den siden. Nei de i gresset dukker ikke opp der man har flere pokestops i nærheten for meg heller. 

Hvor har Taperen blitt av? Han trenger jo Grimer.

• Liker 1
Skrevet

Fikk en e-post om at møtet jeg skulle i ble avlyst så slang på meg jakka, løp ut og fanget Grimer nr. 3 på 2 dager :P 

Nå har jeg 39 Grimer candy :P 

• Liker 3
Skrevet

Fant to Pikachu med partyhatt til da jeg gikk fra jobb. Hittil har to kollegaer "tatt" meg i å spille Pokemon. Hun ene spurte om det er derfor jeg har løpt ut flere ganger. De ler av meg og syntes jeg er teit :P 

• Liker 3
Skrevet

😂 @appelsinjuice Morsomt å følge deg her nå!

Jeg spiller også "i smug" på jobb og kan gjerne melde meg frivillig til  å handle eller hente posten for å komme meg ut å fange litt.

• Liker 1
Skrevet

Nå ruger jeg på 5, 10 km egg. Og håper det blir noe nytt. I de siste 4, har det bare vært det samme.

Ellers er det ikke noen nye pokemon, eller pokemon jeg trenger.

Skrevet

Jeg har endelig fått Lapras :D Så nå får den dumme steinslangen også komme snart :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg fanget noen syregrønne edderkopper og Natuer på legekontoret, og klekket det evinnelige 2km-egget mitt. Som ble en Krabby... :glare:

Senere på dagen gikk jeg tur i finværet med incense og klekket to egg. Eggene var som vanlig lite festlige (Pichu og Sandshrew), men jeg fikk faktisk to nye pokiser ved hjelp av incensen; Wobbuffet og Sneasel! :)

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg løp ut og fanget Grimer, og fikk en Pikachu med partyhatt med på kjøpet :) 

Da jeg først får tid til å gå inn på siden her etter en hektisk uke, så er det første jeg leser at noen fanger en Grimer, skal visst aldri dukke opp der jeg ferdes, har vært hele uka på en plass som ligger godt og vel en times biltur hjemme ifra, men var det Grimer der, neida....:fart2:

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, appelsinjuice skrev:

Fant to Pikachu med partyhatt til da jeg gikk fra jobb. Hittil har to kollegaer "tatt" meg i å spille Pokemon. Hun ene spurte om det er derfor jeg har løpt ut flere ganger. De ler av meg og syntes jeg er teit :P 

Hehe, må kamuflere deg vet du :P

• Liker 1
Skrevet

Fikk nå min første Dunsparce i 5 km egg, hadde en i fra før med veeeeldig lav CP 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Taperen skrev:

Da jeg først får tid til å gå inn på siden her etter en hektisk uke, så er det første jeg leser at noen fanger en Grimer, skal visst aldri dukke opp der jeg ferdes, har vært hele uka på en plass som ligger godt og vel en times biltur hjemme ifra, men var det Grimer der, neida....:fart2:

Jeg fanget ikke en Grimer, men tre :) På to dager :) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Taperen skrev:

Hehe, må kamuflere deg vet du :P

Det er litt vanskelig når jeg bare hiver på meg jakka og løper (!) ut :fnise::P 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Taperen skrev:

Det virker som om Grimeren din er som Digletten min 🙄 Men når jeg først fikk fanget den første så kom det jo en million av dem overalt! Nå leiter jeg høyt og lavt etter Onix 😥

• Liker 1
Skrevet

Fikk endelig ikke bare en, men to PartyPikaer :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...