Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hanne67 skrev:

Det tok en hel evighet fra jeg nådde fram til oppdraget og til jeg fikk fanget en Ditto...., men har fått enda en etterpå.

Hva mener du med å låse opp?

Har spilt spillet siden det kom ut, har aldri noen sinne før akkurat i dag fanget en eneste Ditto. Og fanget 2 stk i dag kun etter at jeg fikk oppdraget om å fange en Ditto, så spørsmålet er om jeg «låste opp» muligheten til å fange Ditto når jeg fikk oppdraget... kom akkurat også til level 25, om det kan ha innvirkning.

Det bare virka litt merkelig at plutselig i dag skulle jeg finne 2 stk etter hverandre etter å ha fått oppdraget, litt for tilfeldig liksom. Men tilfeldigheter skjer jo også 😄

Super happy da, nå må jeg bare fange en del Ghost pokemon før jeg kommer til neste nivå 👍🏻 Har bare 223 magicarp candy av 400 da 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Har spilt spillet siden det kom ut, har aldri noen sinne før akkurat i dag fanget en eneste Ditto. Og fanget 2 stk i dag kun etter at jeg fikk oppdraget om å fange en Ditto, så spørsmålet er om jeg «låste opp» muligheten til å fange Ditto når jeg fikk oppdraget... kom akkurat også til level 25, om det kan ha innvirkning.

Det bare virka litt merkelig at plutselig i dag skulle jeg finne 2 stk etter hverandre etter å ha fått oppdraget, litt for tilfeldig liksom. Men tilfeldigheter skjer jo også 😄

Super happy da, nå må jeg bare fange en del Ghost pokemon før jeg kommer til neste nivå 👍🏻 Har bare 223 magicarp candy av 400 da 😅 

Åh, sånn ja. :) Nei, du låste nok ikke opp muligheten.

Jeg har fått Ditto før, men husker ikke hvilket level jeg var på da. Likevel er det nok bare tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
33 minutter siden, Ariana807 skrev:

Har spilt spillet siden det kom ut, har aldri noen sinne før akkurat i dag fanget en eneste Ditto. Og fanget 2 stk i dag kun etter at jeg fikk oppdraget om å fange en Ditto, så spørsmålet er om jeg «låste opp» muligheten til å fange Ditto når jeg fikk oppdraget... kom akkurat også til level 25, om det kan ha innvirkning.

Det bare virka litt merkelig at plutselig i dag skulle jeg finne 2 stk etter hverandre etter å ha fått oppdraget, litt for tilfeldig liksom. Men tilfeldigheter skjer jo også 😄

Super happy da, nå må jeg bare fange en del Ghost pokemon før jeg kommer til neste nivå 👍🏻 Har bare 223 magicarp candy av 400 da 😅 

Husk å bruke pineapplene flittig for ekstra candy. Jeg har i bøtter og spann som du kan få (hvis vi er i nærheten av hverandre? (Jeg holder til i Stor-Oslo og beveger med daglig nedover i Vestfold).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, padawan skrev:

Husk å bruke pineapplene flittig for ekstra candy. Jeg har i bøtter og spann som du kan få (hvis vi er i nærheten av hverandre? (Jeg holder til i Stor-Oslo og beveger med daglig nedover i Vestfold).

Har masse candy, men takk for tilbudet (og er vel sån ca 60 mil fra oslo 😅). 

Har også en buddy som gir meg en candy pr 1km, og har planger om å få 10000 skritt tildagen nå 😊👍🏻 Først må jeg finne ghost pokemon 😅 trodde dittoen skulle være vanskeligere å finne enn dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/8/2018 at 2:53 PM, miss summers said:

Jeg har endelig fått Alolan vulpix også :ninuskapus:

Hvor fikk du den fra? Finnes den i det hele tatt i Norge? Har klekket sikkert 50 7km egg, men ingen vulpix :(

Anonymkode: de4de...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du den fra? Finnes den i det hele tatt i Norge? Har klekket sikkert 50 7km egg, men ingen vulpix :(

Anonymkode: de4de...5e9

Ja, fått den fra hjembyen. Jeg har fått alle Alolan fra hjembyen faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du den fra? Finnes den i det hele tatt i Norge? Har klekket sikkert 50 7km egg, men ingen vulpix :(

Anonymkode: de4de...5e9

Joda den finnes. Jeg har fått et par alolan Vulpix i egg fra pokevennene mine. Men Meowth og Sandshrew er veldig i flertall...

 

1 time siden, Ariana807 skrev:

 

😊👍🏻Først må jeg finne ghost pokemon 😅 trodde dittoen skulle være vanskeligere å finne enn dem :fnise:

Du må fullføre småoppgaver på Field research som gir pokemon som belønning! Jeg har fått flere Ghastly som belønning i det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, jeg har fått flere alolan Vulpix, men ingen Sandshrew. Har fått flest Grimer i 7km egg. Har klekket kanskje 12-15 egg, så den kommer vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages daglig med innlogging, den stopper halvveis og sier unable to autorize eller noe lignende i spillet. Da må jeg velge sign out og så legge inn brukernavn og passord så kommer jeg som oftest inn. Jeg har en Samsung og logger inn med trainer club.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at ghost pokemon kan spawne on natta, høydepunkt rundt 2, wish me luck! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Har en (som jeg fikk fra 3 skruballer). Mangler bare en del til 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ariana807 skrev:

Har spilt spillet siden det kom ut, har aldri noen sinne før akkurat i dag fanget en eneste Ditto. Og fanget 2 stk i dag kun etter at jeg fikk oppdraget om å fange en Ditto, så spørsmålet er om jeg «låste opp» muligheten til å fange Ditto når jeg fikk oppdraget... kom akkurat også til level 25, om det kan ha innvirkning.

Det bare virka litt merkelig at plutselig i dag skulle jeg finne 2 stk etter hverandre etter å ha fått oppdraget, litt for tilfeldig liksom. Men tilfeldigheter skjer jo også 😄

Super happy da, nå må jeg bare fange en del Ghost pokemon før jeg kommer til neste nivå 👍🏻 Har bare 223 magicarp candy av 400 da 😅 

Det høres helt utrolig ut. Måtte sjekke nå hvor mange Ditto'er jeg har fanget.  201 stk😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du den fra? Finnes den i det hele tatt i Norge? Har klekket sikkert 50 7km egg, men ingen vulpix :(

Anonymkode: de4de...5e9

Vulpixen er den vanskeligste å få. Tror jeg klekket 25 egg før den kom. Har fått en drøss med disse rottene. Kjedelig å få de i egg, når det vrimler av dem utendørs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som ikke har fått med seg hvilken Pokemon som kan fanges ved neste community day? Det er RALTS 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Det høres helt utrolig ut. Måtte sjekke nå hvor mange Ditto'er jeg har fanget.  201 stk😂

Jeg har fått hele 5 stk Ditto i historien! :ler:

1 minutt siden, Hårstrikk79 skrev:

Vulpixen er den vanskeligste å få. Tror jeg klekket 25 egg før den kom. Har fått en drøss med disse rottene. Kjedelig å få de i egg, når det vrimler av dem utendørs:)

Her er det uavgjort mellom Grimer og Vulpix når det kommer til sjeldenhet. Det ryr ut Meowth og Sandshrew av eggene, men alolan Rattata har jeg faktisk bare sett vill. Tror ikke jeg har fått en eneste av dem i egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Jeg har fått hele 5 stk Ditto i historien! :ler:

Her er det uavgjort mellom Grimer og Vulpix når det kommer til sjeldenhet. Det ryr ut Meowth og Sandshrew av eggene, men alolan Rattata har jeg faktisk bare sett vill. Tror ikke jeg har fått en eneste av dem i egg.

Apropos rotter.  Den svarte rotta er etter min mening den ekleste pokemonen til nå. Skvatt skikkelig når jeg fanget den første. Og så ble den bare SÅ komisk med bollehode når den ble evolvet😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Noen som ikke har fått med seg hvilken Pokemon som kan fanges ved neste community day? Det er RALTS 😎

Når? Og klokkeslett? 

Fikk ikke med meg denne gangen før etter at de 3 timene var over, når broren min sendte melding og spirte om jeg fikk meg noen shinys :( 

Denne gangen vil jeg og være med! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ariana807 skrev:

Når? Og klokkeslett? 

Fikk ikke med meg denne gangen før etter at de 3 timene var over, når broren min sendte melding og spirte om jeg fikk meg noen shinys :( 

Denne gangen vil jeg og være med! 

Hihi:) Lørdag eller søndag om fire uker. Det er alltid fra kl 11 til 14. Skal minne deg på dag og klokkeslett når det nærmer seg:):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hårstrikk79 said:

Vulpixen er den vanskeligste å få. Tror jeg klekket 25 egg før den kom. Har fått en drøss med disse rottene. Kjedelig å få de i egg, når det vrimler av dem utendørs:)

Godt å få bekreftet at andre her har fått den i Norge i hvert fall! Jeg er også veldig lei av å få alolan rattata i egg 😕

2 hours ago, Hårstrikk79 said:

Noen som ikke har fått med seg hvilken Pokemon som kan fanges ved neste community day? Det er RALTS 😎

KULT!!! Jeg tror den eneste community dayen jeg har vært med på var den med larvitar. Shiny osv er egentlig ganske uinteressant for meg. Deltok ikke i det hele tatt på squirtle dayen. Men ralts trenger jeg flere av for å få evolvet, så det er nice!

Anonymkode: de4de...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ariana807 skrev:

Har spilt spillet siden det kom ut, har aldri noen sinne før akkurat i dag fanget en eneste Ditto. Og fanget 2 stk i dag kun etter at jeg fikk oppdraget om å fange en Ditto, så spørsmålet er om jeg «låste opp» muligheten til å fange Ditto når jeg fikk oppdraget... kom akkurat også til level 25, om det kan ha innvirkning.

Det bare virka litt merkelig at plutselig i dag skulle jeg finne 2 stk etter hverandre etter å ha fått oppdraget, litt for tilfeldig liksom. Men tilfeldigheter skjer jo også 😄

Super happy da, nå må jeg bare fange en del Ghost pokemon før jeg kommer til neste nivå 👍🏻 Har bare 223 magicarp candy av 400 da 😅 

Ghost pokemon er lettest å få i field research oppgavene, fikk 4 stk Gastly bare i går.

Magikarper er det lettest å finne i sjøkanten, og forhåpentligvis så bli det extra Candy å få i neste uke hvis alt blir utløst ved eventet i USA til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...