Hanne67 Skrevet 6. juli 2018 #9381 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Fra kl 22.00 ikveld og ut juli måned kommer Pikachu til å spawne oftere, i solbriller og stråhatt. https://pokemongolive.com/en/post/birthday2018/ Endret 6. juli 2018 av Hanne67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2018 #9382 Del Skrevet 6. juli 2018 Fikk pika med stråhatt for noen timer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2018 #9383 Del Skrevet 6. juli 2018 Ikke akkurat beste cp. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsethea Skrevet 6. juli 2018 #9384 Del Skrevet 6. juli 2018 Hei dere 😊 Jeg har akkurat begynt å spille og har prøvd meg på noen battler. Men kan noen vær så snill å forklare meg hvordan jeg skal vite hvilke pokemon som er effektive mot hvem? Og hvordan jeg ser hvilken jeg skal legge igjen for å defende gymmen?😊🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 6. juli 2018 #9385 Del Skrevet 6. juli 2018 26 minutter siden, Vimsethea skrev: Hei dere 😊 Jeg har akkurat begynt å spille og har prøvd meg på noen battler. Men kan noen vær så snill å forklare meg hvordan jeg skal vite hvilke pokemon som er effektive mot hvem? Og hvordan jeg ser hvilken jeg skal legge igjen for å defende gymmen?😊🤔 Jeg bruker som regel bare de forslagene som kommer opp. Bortsett fra når jeg raider da, mot de legendariske. Det spiller INGEN rolle hvilken Pokemon du setter inn i gymmen. Den blir slått ut, uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsethea Skrevet 6. juli 2018 #9386 Del Skrevet 6. juli 2018 7 minutter siden, Hårstrikk79 skrev: Jeg bruker som regel bare de forslagene som kommer opp. Bortsett fra når jeg raider da, mot de legendariske. Det spiller INGEN rolle hvilken Pokemon du setter inn i gymmen. Den blir slått ut, uansett:) Okei 😊 takk for svar 😁 hvordan velger du til raid da? 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 6. juli 2018 #9387 Del Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, Vimsethea skrev: Okei 😊 takk for svar 😁 hvordan velger du til raid da? 😅🙈 Fniiis:) Da hjelper de andre meg😂 Det blir alltid ropt ut hvilke Pokemons som best. "Her er det stein-pokemon som gjelder, finn frem Golem, folkens". Veldig greit 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9388 Del Skrevet 6. juli 2018 Synes det er gøy å se på raids alle folkene som kommer, folk i dyre biler, eldre folk, unge folk, folk som har unger også videre. Folk må jo avogtil lure på hvem alle de som står i ring, eller med bilene nært hverandre hvor alle sitter på telefonene holder på med 😛 Har dere fått noen kommentarer før fra tilfeldige folk når dere har vært flere som sto ilag på et raid f.eks? Anonymkode: 9c37a...3c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 7. juli 2018 #9389 Del Skrevet 7. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er gøy å se på raids alle folkene som kommer, folk i dyre biler, eldre folk, unge folk, folk som har unger også videre. Folk må jo avogtil lure på hvem alle de som står i ring, eller med bilene nært hverandre hvor alle sitter på telefonene holder på med 😛 Har dere fått noen kommentarer før fra tilfeldige folk når dere har vært flere som sto ilag på et raid f.eks? Anonymkode: 9c37a...3c8 Her jeg bor er det ingen andre enn meg som kommer på raid, så står der helt alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9390 Del Skrevet 7. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er gøy å se på raids alle folkene som kommer, folk i dyre biler, eldre folk, unge folk, folk som har unger også videre. Folk må jo avogtil lure på hvem alle de som står i ring, eller med bilene nært hverandre hvor alle sitter på telefonene holder på med 😛 Har dere fått noen kommentarer før fra tilfeldige folk når dere har vært flere som sto ilag på et raid f.eks? Anonymkode: 9c37a...3c8 Jeg spiller mye, men er litt flau over det, og gjemmer meg så mye jeg kan. Spilte med ei venninne og vi møtte opp til et legendarisk raid, jeg med solbriller og håret litt foran ansiktet. Så begynner hun å skravle med de andre, og etterhvert så kommer hele gruppa som spiller sammen i dette området. De begynner å rope og organisere. Blå går dit, vi bruker samme koden som vi pleier, tre pidgey. Gul går dit osv... Jeg ble nødt til å flytte meg vekk fra venninna mi, og stå sammen med denne gjengen mens vi organiserte. Trodde jeg skulle dø 😂 Venninna mi fant tonen med dem og de ville ha oss med i messengergruppa. Jeg takket nei, og følte meg teit. De var jo superkoselige! Mens vi holder på ser vi at det starter et nytt legendarisk i nærheten, så de organiserer at man sitter på med hverandre, og så drar vi. Vi stopper mellom en kirke og en matbutikk, alle 20+. Biler blir parkert litt her og der, og folk samles til den samme "blå her, samme kode" osv. Jeg ser noen utenfor kirka som følger med på oss. Når vi er godt igang kommer de bort og sier; jeg må bare spørre, hva DRIVER DERE MED? 😂😂😂 Kan se for meg det synet for utenforstående. Her kommer det 20 + mennesker kjørende omtrent samtidig, biler blir parkert hist og pist og man ser de organiserer noe, og trykker som noen gale på telefoner 😂 Anonymkode: 2fb0a...e82 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsethea Skrevet 7. juli 2018 #9391 Del Skrevet 7. juli 2018 8 timer siden, Hårstrikk79 skrev: Fniiis:) Da hjelper de andre meg😂 Det blir alltid ropt ut hvilke Pokemons som best. "Her er det stein-pokemon som gjelder, finn frem Golem, folkens". Veldig greit 😎 Det er jo kjekt når man har andre å spille med 😎👏🏻 Vet du hvor man kan finne fasiten da? 😅 spiller som regel alene eller bare sammen med en kompis som er like fersk som meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9392 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg pleier å Google. Solo raid machamp f.eks, hvis jeg spiller alene. Finnes gode sider med oversikter Anonymkode: 2fb0a...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. juli 2018 #9393 Del Skrevet 7. juli 2018 9 timer siden, Hanne67 skrev: Her jeg bor er det ingen andre enn meg som kommer på raid, så står der helt alene. Samme her... Jeg har klikket meg inn på noen Articuno-raids for å oppnå oppgaven om å delta i raids i A Mythical Discovery 6/8, men går bare ut igjen for jeg gidder ikke prøve en gang. Jeg har opplevd bare én gang at det var flere som deltok i et raid og da var det dessverre ikke en legendarisk. Jeg syntes nesten synd på Pikachu i dag, der han sto i solhatt og solbriller i dårlig sommervær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 7. juli 2018 #9394 Del Skrevet 7. juli 2018 Idag ble det 10 raid med gjengen fra området. Hørte at noen i Oslo hadd klart 30 raid. Da snakker vi mye poeng:) men ble ikke shiny på meg idag, men kom meg til level 34:) også er det ny dag imorgen med squirtle ikke den mest spennende da, men håper på en med solbriller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsethea Skrevet 7. juli 2018 #9395 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg fikk tatt fem stk men ingen shiny 😞 alle de fire andre jeg gikk med fikk da men 😂 hvordan klarer dere flere raids? Kjøper dere raid pass eller er det muligheter for å få det på en annen måte?🤔😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9396 Del Skrevet 7. juli 2018 22 raid i Oslo i dag, men ingen shiny Men massevis av xp da! 😄 Har kjøpt raid pass. Anonymkode: 1ea1d...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsethea Skrevet 7. juli 2018 #9397 Del Skrevet 7. juli 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: 22 raid i Oslo i dag, men ingen shiny Men massevis av xp da! 😄 Har kjøpt raid pass. Anonymkode: 1ea1d...0cb Okei ❤️ Men nå kommer ennå et dumt spørsmål fra meg 🙈 hvordan får man gratis pokecoins? Er det når man vinner battles?🤔😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsethea Skrevet 7. juli 2018 #9398 Del Skrevet 7. juli 2018 Ble forresten 37 raids på den gruppa jeg gikk med i starten i dag 😅😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 7. juli 2018 #9399 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) 1 time siden, Vimsethea skrev: Okei ❤️ Men nå kommer ennå et dumt spørsmål fra meg 🙈 hvordan får man gratis pokecoins? Er det når man vinner battles?🤔😅 Det er når du setter pokemoner i gym. Da får du 1 pokecoin pr. 10. minutt den står der, begrenset oppad til 50 coins pr. døgn. Du kan sette inn opptil 20 stk i gymmer, men om alle blir slått ut før midnatt, så får du bare max 50 coins uansett hvor lenge de har stått der. Endret 7. juli 2018 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9400 Del Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, Vimsethea skrev: Okei ❤️ Men nå kommer ennå et dumt spørsmål fra meg 🙈 hvordan får man gratis pokecoins? Er det når man vinner battles?🤔😅 Ja, du må ta over en gym eller sette inn en pokemon i en gym med din farge hvis det er plass. Du får et visst antall pokecoins etter hvor lenge du står der, 8 timer gir 50. 50 pokecoins er også max du kan få pr dag uansett hvor mange gymer du står i og hvor lenge du står der. Det er også den dagen du blir slått ut som gir coins, så selv om du setter inn en pokemon på mandag og en på tirsdag og begge blir slått ut på onsdag og har stått der i minst 8 timer og potensielt kunne gitt 50 coins, vil du bare få 50 for begge siden de ble slått ut på samme dag. Eller du kan kjøpe pokecoins for virkelige penger da 😉 Anonymkode: 1ea1d...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå