Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9281 Del Skrevet 30. juni 2018 Skal bli spennende å se om vi kan få utløst noen bonuser i løpet av helgen, er jo et digert pokemon treff i Dortmund denne helgen, klarer vi å innfri kravene så blir XP bonus ved fanging, egg klekking og raid battles, og er vi ekstra heldige så kan et lucky egg vare i en hel time , hvis vi klarer det så vil bonusene tre i kraft i fra 2 juli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9282 Del Skrevet 30. juni 2018 Roselia vil spawne hyppigere nå i helgen, og den kan også være shiny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 30. juni 2018 #9283 Del Skrevet 30. juni 2018 Supert med litt ekstra XP igjen, og flott om et lucky egg varer i en hel time! Jeg kjøpte masse lucky egg da de var på tilbud for lenge siden, så har mange av de. Jeg har et par venner som jeg visstnok blir great friends med idag og får 10.000 XP for hver + en jeg blir good friends med. Tenkte å sette på et lucky egg, men med all usikkerheten rundt dette er det jo ikke sikkert det stemmer. Noen som har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. juni 2018 #9284 Del Skrevet 30. juni 2018 5 timer siden, Hanne67 skrev: Jeg har sendt gave til noen fra utlandet, men ingen har verken åpnet sin eller sendt meg noe, - mulig jeg er langt nede på lista deres, hehe. Greit å få littt mer Snorlax-candy, men jeg hadde håpet det skulle være flere legendariske/sånne man bare får på høye level raids. Siden jeg spiller alene så er de umulige å få tak i. Ja jeg regner med at jeg ligger langt ned på lista Jeg tenker akkurat likt, jeg får aldri tatt raids så jeg vil gjerne ha muligheten til å få legendariske som belønning. 4 timer siden, Taperen skrev: Hvis bare Snorlaxen kan bli brukenes til noe så blir det bra, hvis ikke så er det skuffende, har jo haugevis av den i fra før. Jeg har fire Snorlax så jeg synes vel egentlig jeg klarer meg fint. Selvfølgelig greit å få litt ekstra candy så jeg kan powre opp men ellers synes jeg snorlax er en litt skuffende belønning. Kanskje den er tiltenkt nye spillere som ikke har fått Snorlax enda. Jeg tror neppe vi får veldig gode Snorlaxer, de legendariske har jo ikke akkurat vært top notch de heller. Lav cp og sånn passe stats. Får se om jeg får tak i noen gaver i dag, men skal ikke lengre enn til butikken så mulig det blir skralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9285 Del Skrevet 30. juni 2018 2 timer siden, Hanne67 skrev: Supert med litt ekstra XP igjen, og flott om et lucky egg varer i en hel time! Jeg kjøpte masse lucky egg da de var på tilbud for lenge siden, så har mange av de. Jeg har et par venner som jeg visstnok blir great friends med idag og får 10.000 XP for hver + en jeg blir good friends med. Tenkte å sette på et lucky egg, men med all usikkerheten rundt dette er det jo ikke sikkert det stemmer. Noen som har noen erfaring med dette? Da har du vært heldigere enn meg, blir ikke great friends med noen i dag jeg, er jo en feil i systemet som gjør at venner ikke oppgraderes som det skal, ville ikke valgt noe lucky da det er usikkerhet om oppgradering av vennskapet, men valget er jo ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9286 Del Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, Ardwinna skrev: Ja jeg regner med at jeg ligger langt ned på lista Jeg tenker akkurat likt, jeg får aldri tatt raids så jeg vil gjerne ha muligheten til å få legendariske som belønning. Jeg har fire Snorlax så jeg synes vel egentlig jeg klarer meg fint. Selvfølgelig greit å få litt ekstra candy så jeg kan powre opp men ellers synes jeg snorlax er en litt skuffende belønning. Kanskje den er tiltenkt nye spillere som ikke har fått Snorlax enda. Jeg tror neppe vi får veldig gode Snorlaxer, de legendariske har jo ikke akkurat vært top notch de heller. Lav cp og sånn passe stats. Får se om jeg får tak i noen gaver i dag, men skal ikke lengre enn til butikken så mulig det blir skralt. Snorlax ville jeg ikke powret opp, er andre pokemons som gjør mere av seg når en skal ta ned et gym/raid enn hva Snorlax gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9287 Del Skrevet 30. juni 2018 Da har Asia klart sitt oppdrag med å klare 5 mill field research i dag, så da varer et lucky egg i en time i fra 2-9 juli Så får vi håpe at vi i Europa også klarer 5 mill field research, da utløser vi extra bonus ved raids Jeg og datteren min har gjort vår misjon i dag, har vel løst ca 20 oppgaver tilsammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. juni 2018 #9288 Del Skrevet 30. juni 2018 56 minutter siden, Taperen skrev: Snorlax ville jeg ikke powret opp, er andre pokemons som gjør mere av seg når en skal ta ned et gym/raid enn hva Snorlax gjør. Mine pokiser er mest til pynt og jeg har såpass mye stardust at det ikke gjør noe å sløse litt Snorlax er vel ikke så veldig godt egnet til å ta ned gymmer med, den er vel er interessant å sette inn i gym for å forsvare (selv om forsvar av gymmer har mistet litt piffen etter endringene av gymsystemet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. juni 2018 #9289 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Argh! Nå kommer jeg ikke inn på PoGo! Flere som har trøbbel? Edit: nå kom jeg inn... Etter flere forsøk og litt reloading. Endret 30. juni 2018 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #9290 Del Skrevet 30. juni 2018 Kommer ikke inn, nei. Og jeg som er på gavejakt for å gi dere alle presanger 😕 Anonymkode: 18264...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 30. juni 2018 #9291 Del Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer ikke inn, nei. Og jeg som er på gavejakt for å gi dere alle presanger 😕 Anonymkode: 18264...2bb Vet ikke hvorfor jeg trykka på ab der Jeg var rett ved et pokestop med en pokemon jeg ikke har fra før da spillet kortslutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9292 Del Skrevet 30. juni 2018 Er inne nå, men har blitt kastet ut et par ganger tidligere i dag, sikkert mye pågang på serverne i dag pga eventet i Dortmund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9293 Del Skrevet 30. juni 2018 Leser at flere sliter med å logge seg inn nå ja, jeg har vært innlogget en stund, så derfor er jeg inne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 30. juni 2018 #9294 Del Skrevet 30. juni 2018 Om noen synes Sn1ts er jækla dårlig til å gi gaver, er det fordi jeg befinner meg midt i havgapet, tre timer med båt unna nærmeste pokestop. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. juni 2018 #9295 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg har bare vært på butikken i dag og da passerer jeg bare to pokestop. Begge ligger klint inn i E6'n så de er vanskelige å ta i forbifarta, spesielt siden man ikke akkurat kan sakke ned farten og sneglekjøre forbi. Fikk snurret den ene på hjemveien da vi akkurat kjørte sakte nok forbi, så fikk én gave i dag Tenker jeg gir den til en av dem jeg har gitt minst til. Tror jeg sliter med å få noen bonus på vennefronten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 30. juni 2018 #9296 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) 5 timer siden, Taperen skrev: Da har du vært heldigere enn meg, blir ikke great friends med noen i dag jeg, er jo en feil i systemet som gjør at venner ikke oppgraderes som det skal, ville ikke valgt noe lucky da det er usikkerhet om oppgradering av vennskapet, men valget er jo ditt Jeg brukte ikke et lucky egg, siden det hadde vært det eneste jeg hadde fått ekstra XP på. Pleier å evolve med et lucky egg når det er dobbel XP + at jeg ikke har hatt tid til noe særlig pokemonjakt idag. Men, jeg ble faktisk great friend med et par stk. og mottok tilsammen 20.000 XP idag, i tillegg til 3.000 for en good friend. Sistnevnte er fra Florida, og jeg fikk også et egg derfra. Håper å bli great friend med noen i perioden 2. - 9. juli, og skal bruke lucky egg da. Endret 30. juni 2018 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9297 Del Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, Hanne67 skrev: Jeg brukte ikke et lucky egg, siden det hadde vært det eneste jeg hadde fått ekstra XP på. Pleier å evolve med et lucky egg når det er dobbel XP + at jeg ikke har hatt tid til noe særlig pokemonjakt idag. Men, jeg ble faktisk great friend med et par stk. og mottok tilsammen 20.000 XP idag, i tillegg til 3.000 for en good friend. Sistnevnte er fra Florida, og jeg fikk også et egg derfra. Håper å bli great friend med noen i perioden 2. - 9. juli, og skal bruke lucky egg da. Da har du bedre venner i Pokémon enn det jeg har....😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 30. juni 2018 #9298 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) 28 minutter siden, Taperen skrev: Da har du bedre venner i Pokémon enn det jeg har....😊 Jeg har få, men gode. Det tar nok lenger tid når man har mange, men totalen blir sikkert bedre. Pr. idag har jeg bare 14, hvorav 10 er minst good friend. Kan sikkert ha flere for good friend er det jo lett å få. Edit: Jeg fikk forøvrig en Sandshrew i et egg fra Drammen idag. Nå har jeg til klekking et egg fra Italia, som én av mine norske venner sendte meg. Endret 30. juni 2018 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 30. juni 2018 #9299 Del Skrevet 30. juni 2018 4 timer siden, Ambivalent skrev: Om noen synes Sn1ts er jækla dårlig til å gi gaver, er det fordi jeg befinner meg midt i havgapet, tre timer med båt unna nærmeste pokestop. 😅 Eneste jeg har reagert på der er når jeg fikk gift fra et pokestop jeg går forbi så og si daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 30. juni 2018 #9300 Del Skrevet 30. juni 2018 Dragen er også veldig dårlig på å gi gaver, jeg ligger med feber jeg ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå