Blomst89 Skrevet 22. mars 2017 #5941 Skrevet 22. mars 2017 Morsomt event, selv om jeg kanskje heller ville hatt et gress- eller ild-event. Vann er bra det også da, trenger jo Totodile og utviklingene, og sier heller ikke nei takk til en ny Lapras eller Gyarados Jeg møtte plutselig på en Grimer i dag, mens jeg var på t-banen av alle steder, så nå mangler jeg bare 30 candy for å få Muk! 2
appelsinjuice Skrevet 22. mars 2017 #5942 Skrevet 22. mars 2017 I dag var litt bust på Pokemon fronten. Jeg så på kartet at det var en Porygon i Drammen, siden det var nesten 45 minutter til den forsvant kjørte jeg helt dit for å fange den. Jeg har bare sett den en gang tidligere, og behøver jo candy for å evolve til Porygon 2. Vel fremme i Drammen fant jeg ut at det ikke var mulig å komme dit den spawna, da det var på Drammen havn og det var bak en bom... Jeg kunne jo nesten ikke dra en sovende baby ut av bilen og forsere bommen til fots heller, da det var et typisk "uvedkommende ingen adgang"-område. Endte opp med å snu og kjøre hjem igjen... Stoppet på et kjøpesenter på veien og der fant jeg en Bayleef, som jeg ikke hadde fra før. 25 Ultraballer og tilsvarende antall bær senere stakk den av...
Taperen Skrevet 22. mars 2017 #5943 Skrevet 22. mars 2017 53 minutter siden, Mormont skrev: Nytt event på gang forresten, begynner ca 21.00 i kveld: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/waterfestival2017 Trainers, Get ready to make some waves in Pokémon GO! There’s a global Water Festival in progress, and Magikarp, Squirtle, Totodile, and friends are looking forward to celebrating with you! Starting today at 1 P.M. PDT, you’ll be more likely to encounter Magikarp, Squirtle, Totodile, and their evolutions all around the world. Additionally, when you’re out exploring areas where Water-type Pokémon more commonly appear, you’ll have a greater chance to encounter several of the Water-type Pokémon originally discovered in the Johto region, and maybe... you might even encounter Lapras. Also, starting later today, you’ll notice a new avatar wardrobe item—the Magikarp Hat! The Pokémon GO Water Festival is a limited-time celebration and will come to an end on March 29, 2017, at 1 P.M. PDT, so get outside and GO catch some Water-type Pokémon! Og jeg som sitter på over 1600 Magikarp Candy...... Men Totodile har jeg ikke sett snurten av...
momo Skrevet 22. mars 2017 #5944 Skrevet 22. mars 2017 Gleder meg til at totodile skal komme, kan nok hende det blir en oslo tur til helgen da. Var i Oslo i dag og, men fant ingen jeg trengte.
whitewildfox Skrevet 22. mars 2017 #5945 Skrevet 22. mars 2017 Så morsom event, gleder meg! Har et water biome spawnpunkt i nabolaget, men har aldri gått dit fordi jeg må gjennom hagen til folk, men for en Lapras gjør jeg det meste Ser ut som om det kan bli både Gyrados, Lapras og Totodile sine evolutions på meg nå, så nå skal det spilles! På søndag klekket jeg min første Cleffa, og i dag har jeg klekket enda en wonder Bulbasaur, pluss en Larvitar (ikke wonder, sukk). Også fanget jeg min første Shuckle!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5946 Skrevet 22. mars 2017 Jeg sitter på kontor et sted hvor det ikke er noe vann i nærheten (annet enn en bitteliten bekk som ikke synes på kartet en gang), og der spawner det nesten utelukkende vannpokemon: poliwag, staryou, goldeen, psyduck, remoraid, ymse blekkskpruter. Håper det dukker opp noe litt mer uvanlig i dagene som kommer :D Anonymkode: 8ab53...fc4 1
Ardwinna Skrevet 22. mars 2017 #5947 Skrevet 22. mars 2017 Oioi, jeg sier ikke neitakk til vannpokemon-event! Selv om det generelt er mye vannpokiser her i sentrum, dukker det sjeldent opp Magikarp, og Lapras og Totodile har jeg vel omtrent aldri sett i vill tilstand her. Eller jo, i fjor på sensommeren dukket det opp en Lapras på nearby men siden systemet var så ræva på den tiden, fant jeg den aldri. Nå har jeg kanskje et lite håp om å få en bedre Lapras, og kanskje til og med en Gyarados I dag krøp jeg til korset og kjøpte mer plass i bagen... Var dritlei av å stadig gå glipp av ting fordi bagen var full. Har samlet litt baller siden jeg ikke gidder å fange så mange pokiser, og da fylles det fort opp. Nytter ikke å slette potions heller. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5948 Skrevet 22. mars 2017 Er Omanyte en del av eventen? Så den for første gang på nearby hjemmefra i dag. Har enda ikke Omastar, så det hadde passet meg perfekt. Anonymkode: c166a...c21 1
Frøkensina Skrevet 22. mars 2017 #5949 Skrevet 22. mars 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er Omanyte en del av eventen? Så den for første gang på nearby hjemmefra i dag. Har enda ikke Omastar, så det hadde passet meg perfekt. Anonymkode: c166a...c21 Tror det, jeg fanget nettopp en hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5951 Skrevet 22. mars 2017 Vi kan finne shiny magikarp denne eventen. Anonymkode: 8fbc0...a98 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5952 Skrevet 22. mars 2017 Ikke mitt bilde men mange på twitter har funnet shiny magikarp. Sykt kult Anonymkode: 8fbc0...a98 5
Ardwinna Skrevet 22. mars 2017 #5953 Skrevet 22. mars 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke mitt bilde men mange på twitter har funnet shiny magikarp. Sykt kult Anonymkode: 8fbc0...a98 Og du er sikker på dette er ekte? Det ser mer ut som at noen har fiklet med hue&saturation (husker ikke hva det heter på norsk) i Photoshop. Jeg vil gjerne ha Omanyte!!! Har bare én som jeg fikk i mitt første 10km-egg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5954 Skrevet 22. mars 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Og du er sikker på dette er ekte? Det ser mer ut som at noen har fiklet med hue&saturation (husker ikke hva det heter på norsk) i Photoshop. Jeg vil gjerne ha Omanyte!!! Har bare én som jeg fikk i mitt første 10km-egg. Ja det er ekte. Og det er flere som har funnet den allerede. http://heavy.com/games/2017/03/shiny-magikarp-pokemon-go-where-when-caught-photos-pictures-gyarados-color-video/ Anonymkode: 8fbc0...a98 2
appelsinjuice Skrevet 23. mars 2017 #5956 Skrevet 23. mars 2017 Det er to Omanyte på jobben min nå. Den har jeg kun funnet på Storøya tidligere (fant nok til å få Omastar) Vet dere om denne kan evolves videre i en annen generasjon? 1
Elsoo Skrevet 23. mars 2017 #5957 Skrevet 23. mars 2017 Åå jeg vil også ha rød Gyarados! Ser allerede at det er masse vannpokemons i nærheten, men ikke noe nytt da.
Blomst89 Skrevet 23. mars 2017 #5958 Skrevet 23. mars 2017 Merker at eventet er i gang nå, ja! Så langt har jeg sett/fanget Omanyte, Squirtle, Horsea, Staryu og Psyduck. Håper jeg finner litt gen 2-pokemon snart også
appelsinjuice Skrevet 23. mars 2017 #5959 Skrevet 23. mars 2017 Ser ikke stort til Totodile under denne eventen ? Er stort sett bare masse Magikarp og Squirtle over alt ? Nå er det en Lapras ca. 7 minutters gange herifra, men jeg er jo på jobb
Blomst89 Skrevet 23. mars 2017 #5960 Skrevet 23. mars 2017 43 minutter siden, appelsinjuice skrev: Ser ikke stort til Totodile under denne eventen ? Er stort sett bare masse Magikarp og Squirtle over alt ? Nå er det en Lapras ca. 7 minutters gange herifra, men jeg er jo på jobb Jeg har heller ikke sett Totodile ennå, men ser på pogonorge.com at det er mange i Oslo sentrum, spesielt på Vippetangen/nedenfor Akershus festning. Her jeg jobber har det til nå vært mest Magicarp, Marill og Staryu, pluss et par Chinchou. Burde gå raskt å få utviklet en ny Gyarados nå da i hvert fall! Jeg har allerede 270 Magicarpcandy, og det øker raskt ved hjelp av pinap berry. Flere som har lagt merke til at de har endret fargene på Magicarp og Gyarados forresten? Hos meg har i hvert fall Magicarp blitt mer oransje, og Gyarados har fått en mørkere blåfarge. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå